آخرین خبرها
براق کننده استیل و فولاد
براق کننده استیل و فولاد

تمیزکننده فولاد، تمیزکننده انواع فولادهای ضدزنگ

مایع تمیزکننده و براق کننده فولاد:

سطح فولاد و استیل، به مرور زمان دچارزنگ، اکسید و تیرگی می شود و این تیرگی و سیاهی عمر آنها را کاهش می دهد. بنابراین می توان برای تمیز کردن آن، از مایع تمیزکننده فولاد استفاده نمود. معمولا تمیزکردن زنگ، چربی و اکسید زدایی فولاد به این دلیل انجام می شود. که سطح آنها تمیز و از آسیب به آن جلوگیری شود. از طرفی می توان لایه ای محافظ بر روی سطح آن ایجاد نمود. با ایجاد این لایه سطح آن محافظت می شود. با مایع تمیزکننده فولاد به راحتی  فولاد تمیز می شود.

 در شرکت های فولاد سازی از مایع تمیزکننده فولاد و استیل برای تمیزکردن سطح استیل و فولاد استفاده می شود. در متن زیر کاربرد های مایع تمیز کننده فولاد معرفی می گردد. از تمیزکننده فولاد و استیل می توان برای تمیز کردن زنگ لوله های فولادی استفاده نمود. همچنین جرم گیری از فولاد و رسوب برداری از آن را می توان با این محصول انجام داد.


پسیویشن و تمیزکردن تانکر، تمیزکردن بدنه کشتی، تمیزکننده لوله های فولادی انتقال آب. لوله های فولادی انتقال نفت و گاز،  استحکامات دریایی، مخزن استیل برای ذخیره آب، سطح ورق فولادی،مخزن فولادی،فولاد عملیات حرارتی، جوشکاری مخزن فولادی،مخزن فولادی آب،

مشخصات مایع تمیز کننده فولاد:

برای تمیز کردن فولاد در ابتدا باید نوع جرم و آلودگی شناسایی شود. معمولا در اثر نوع نگهداری و نوع ترکیب فولاد، بر روی  سطح آن اندکی زنگ و رسوب ایجاد می شود. این زنگ بر روی لوله های فولادی و ورق های فولادی ایجاد می گردد. و یا سطح فولاد چرب می شود. بنابراین برای تمیز کردن سطح آن باید از محلول مناسب استفاده نمود. مایع تمیز کننده سطوح این مجموعه. سطح را به خوبی تمیز و براق می نماید.

مایع تمیزکننده میل لنگ. مایع تمیزکننده شاتون. مایع تمیزکننده سیلندر. مایع تمیزکننده سرسیلندر .مایع تمیزکننده موتور. مایع تمیزکننده ورق و لوله فولادی
مایع تمیزکننده و براق کننده فولاد

روشهای تمیز کردن فولاد:

مایع تمیز کننده فولاد را به سه روش زیر می توان استفاده نمود:

  • استفاده از تمیز کننده فولاد به روش غوطه وری:
  •  روش دستگاه ویبره: با استفاده از مایع تمیزکننده فولاد و دستگاه ویبره، قطعات فولادی براق و تمیز می شوند.
  •  روش اسپری:
  •  روش اولتراسونیک برای تمیزکردن فولاد.
  • استفاده از خمیر پولیش

پسیویشن فولاد چیست؟

(PASSIVATION) با استفاده از عملیات پسیویشن، استفاده از محلول شیمیایی، باعث رفع اکسیداسیون و محافظت از استیل می گردد. PAROX Stainless Steel Weld Cleaning Gel is used for cleaning stainless steel weld seams, heat marks, oxide scales & weld join discoloration. Apply MITIN Stainless Steel Weld

فولاد ها بر اساس مشخصات ذاتی و کاربردی، مطابق استاندارد عملیات حرارتی می شوند. مایع تمیزکننده فولاد برای گرید های مختلف فولاد کاربرد دارد. تمیزکننده فولاد برای تمیزکردن فولاد سی کا (ck45 )، EMO40، 303، 304، 316، 630 ، فولاد مجتمع فولاد مبارکه و چین استفاده می شود.

براق کننده استیل و فولاد
مایع تمیزکننده فولاد

روش افزایش کیفیت در آبکاری فولاد:

آبکاری فولاد باید به دقت انجام شود و در صورت عدم کاربرد مواد مناسب، سطح قطعه آسیب می بیند.

تمیزکننده سطح فولاد قبل از فرایند آبکاری:

برای تمیزکردن چربی از سطح فولاد، قبل از عملیات آبکاری می توان از تمیز کننده سطح فولاد استفاده نمود.

کاربرد های مایع تمیز کننده فولاد:

برای تمیز کردن چربی و زنگ از لوله و مخزن از مایع تمیز کننده فولاد استفاده می شود. فرایند تمیزکاری دارای استانداردهای مشخصی بوده و همچنین شامل موارد ذیل می باشد. رسوب زدایی و تمیزکاری لوله، تمیزکاری ورق استیل، تمیزکاری استنلس استیل، تمیزکاری مخزن استیل، تمیز کاری آهن.
Cleaning Gel on stainless steel welded seam

  • استفاده از مایع تمیزکردن زنگ فولاد درصنعت دارو سازی :
  • مایع تمیزکننده قطعات فولادی خودرو و کامیون:

برای تمیزکردن قطعات فولادی خودرو نظیر شاتون، انواع پیچ و مهره  می توان از مایع تمیز کننده قطعات خودرو استفاده نمود این مایع چربی را از سطح قطعه تمیز مینماید.

مایع تمیز کننده چربی از سطح فولاد:

برای تمیز کردن چربی از سطح فولاد می توان از این مایع استفاده نمود. این مایع به سطح فولاد آسیب نمی رساند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

گامازول

تمیزکننده اثر لاستیک، خط ترمز، چربی و روغن NH90

گامازول تمیز کننده اثر لاستیک از پارکینگ و سالن های تولید: گامازول محصولی است که برای پاک کردن اثر لاستیک از بین بردن رگه های لاستیکی و ساییده شده لاستیک از کفپوش های صنعتی، و تمیز کردن اثر لاستیک از سطح اپوکسی استفاده می شود، گامازول قدرت پاک کنندگی بالا، بدون بو ، آسان برای استفاده حوزه کاربرد قابل استفاده در کفپوش های مقاوم استفاده می شود، به عنوان مثال. گامازول کف های حاوی آسفالت و قیر و همچنین سطوح پلاستیکی (مانند PVC). را به خوبی تمیز می کند تمیز کننده رد لاستیک کاربرد فراوانی در صنعت دارد در زیر تعدادی از کاربرد ها معرفی می گردد. تمیز کردن رد لاستیک خودرو و ماشین های مختلف، تمیز کردن رد تایر های مختلف، تمیز کردن خط لاستیک از خطوط هوایی،تمیز کردن خط لاستیک از تعمیر گاه ، تمیز کردن رد لاستیک از پارکینگ های اپوکسی، تمیزکردن رد لاستیک لیفتر ،تمیز کردن رد لاستیک کامیون، تمیز کردن رد لاستیک خودرو و ماشین های مختلف، تمیز کردن رد تایرهای مختلف تمیز کننده اثر لاستیک هواپیما تمیز کردن خط لاستیک از خطوط هوایی، تمیز کردن خط لاستیک از تعمیرگاه ،تمیز کردن رد لاستیک از پارکینگ های اپوکسی تمیز کردن رد لاستیک لیفتر ، تمیز کردن رد لاستیک کامیون، تمیز کردن رد لاستیک خودرو و ماشین های مختلف تمیز کردن سیاهی تایر های مختلف، تمیز کردن اثر لاستیک از روی سنگ ، تمیز کردن اثر لاستیک از روی موزاییک، تمیز کردن اثر لاستیک از روی بتن، تمیز کردن کف اپوکسی ، تمیز کردن سطوح اپوکسی، مایع تمیز کننده رد سیاهی لاستیک از کف تمیز کردن خط لاستیک در پارکینگ تمیز کردن خط لاستیک در تعمیرگاه تمیز کردن خط لاستیک در فرودگاه تمیز کردن خط لاستیک در خطوط هوایی تمیز کردن خط لاستیک در اپوکسی خط لاستیک معمولا در تعمیرگاه هها ، پارکینگ ها ظاهر نازیبایی را ایجاد می نمایند . برای تمیز کردن خط ایجاد شده توسط لاستیک، باید از مایع مناسب استفاده شود . تمیز کردن خط لاستیک از خطوط هوایی تمیز کردن خط لاستیک از تعمیر گاه تمیز کردن رد لاستیک از پارکینگ های اپوکسی تمیز کردن رد لاستیک لیفتر تمیز کردن رد لاستیک کامیون تمیز کردن رد لاستیک خودرو و ماشین های مختلف، تمیز کردن رد تایر های مختلف، تمیز کردن اثر لاستیک از روی سنگ ، تمیز کردن اثر لاستیک از روی موزاییک، تمیز کردن اثر لاستیک از روی بتن، تمیز کنند و شوینده اسکرابر، مایع مخصوص اسکرابر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *