آخرین خبرها
مایع ماشین ظرفشویی به صورتی ساخته شده که به صورت همزمان ظروف را تمیز، مسیر شستشو را رسوب زدایی و ظروف را براق می کند. مایع و ژل ماشین ظرفشویی در غذاخوری ها و رستوران،  مایع شستشوی ظروف استیل مخصوص ماشین ظرفشویی، مایع ماشین ظرفشویی در منزل،  مایع ماشین ظرفشویی با بهترین کیفیت تولید می شود این مایع در ماشین های ظرفشویی زیمنس بلومبرگ و ... کاربرد دارد.  مایع ماشین ظرفشویی  صنعتی برای تجهیز آشپزخانه های صنعتی به کار می رود. برای اطلاع از قیمت مایع ماشین ظرفشویی، با این واحد تماس حاصل فرمایید.
مایع ماشین ظرفشویی، مایع ماشین ظرفشویی

مایع تمیزکننده صنایع غذایی Food Industry Detergent

شوینده صنایع غذاییFood Industry Detergent :

شوینده های صنایع غذایی شامل محلول هایی می باشند که در قسمت های مختلف این صنعت به کاربرده می شود. مایع تمیزکننده صنایع غذایی دارای ترکیب هایی هستند که به راحتی چربی، رسوب و زنگ را از قسمت های مختلف تمیز می کنند. این شوینده ها در کارخانه های مواد غذایی، لبنیات و تولید کیک و کلوچه کاربرد دارند. در متن زیر کاربرد این شوینده ها معرفی می گردد.

صنایع غذایی: صنعتی است که در آن تلاش می شود. غذای مردم جهان به راحتی تامین شود. در این صنعت مجموعه ای از فععالیت ها شامل تهیه، تولید و پخش انجام می شود. بنابراین در کنار این صنعت، شغل های دیگری نظیر نگهداری مواد غذایی، بسته بندی، فرآوری، ترابری و تولید شوینده ها ایجاد می گردد.

شوینده  و تمیزکننده ها در صنایع شیر و لبنیات، کنسرو سازی، محصولات کشاورژی، تولید انواع نوشیدنی، صنایع گوشت، کارخانه قند، قنادی، تولید روغن و چربی کاربرد دارند.

انواع مایع شوینده برای صنایع غذایی:

مایع های تمیزکننده در این صنعت فراوان هستند. و  هرکدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. مثلا برای ساخت تجهیزات( مخزن، همزن و ظروف) در کارخانه لبنیات نیاز به تمیزکننده استیل می باشد. و بعد از آن برای تمیزکردن این تجهیزات در حین تولید نیز نیاز به شوینده دیگر می باشد. در متن زیر انواع شوینده های مورد نیاز از صفر تا صد، در صنایع غذایی معرفی می گردد.

  1. تمیزکننده زنگ و رسوب استیل
  2. مایع ماشین ظرفشویی صنعتی
  3. ژل تمیز کننده جوشکاری استیل
  4. تمیزکننده چربی استیل
  5. مایع تمیزکردن جرم و چربی از سطوح کف

 

مایع ماشین ظرفشویی به صورتی ساخته شده که به صورت همزمان ظروف را تمیز، مسیر شستشو را رسوب زدایی و ظروف را براق می کند. مایع و ژل ماشین ظرفشویی در غذاخوری ها و رستوران،  مایع شستشوی ظروف استیل مخصوص ماشین ظرفشویی، مایع ماشین ظرفشویی در منزل،  مایع ماشین ظرفشویی با بهترین کیفیت تولید می شود این مایع در ماشین های ظرفشویی زیمنس بلومبرگ کاربرد دارد.  مایع ماشین ظرفشویی  صنعتی برای تجهیز آشپزخانه های صنعتی به کار می رود. برای اطلاع از قیمت مایع ماشین ظرفشویی، با این واحد تماس حاصل فرمایید.. مایع ماشین ظرفشویی صنعتی
مایع تمیزکننده صنایع غذایی

 

 

تمیزکننده زنگ و رسوب استیل در صنایع غذایی:

استیل کاربرد فراوانی در صنایع غذایی دارد. با استفاده از این مایع ظروف، همزن و تجهیزات استیل را تمیز و براق می نماید. مایع تمیزکننده صنایع غذایی به نحوی تولید می شود که زیست تخریب پذیر می باشد. کاربرد این محلول آسان می باشد. به این صورت که سطح استیل را با این محلول شستشو می دهیم و در نهایت آبکشی می نماییم. این محلول به نحوی تولید می شود که به استیل آسیب نمی رساند.

 

در هنگام تولید ظروف و تجهیزات صنایع غذایی، از جوشکاری استیل استفاده می شود. این فرایند باعث ایجاد تیرگی در سطح استیل می شود و به مرور زمان به آن آسیب می رساند. بنابراین باید این سطح تمیز شود. در صنایع غذایی سطوح جوشکاری استیل را می توان با ژل تمیز کننده جوشکاری PAROX تمیز نمود. این ژل غیر اسیدی بوده و سیاهی و جرم را از سطح استیل تمیز می نماید.

  • شوینده و مایع تمیزکننده چربی استیل در صنایع غذایی:

برای تمیزکردن چربی های ظروف، همزن و مخزن ها می توان از مایع تمیزکننده چربی استفاده نمود. این مایع چربی های سنگین، خشک و رسوبی را به راحتی تمیز می نماید. از دیگر کاربرد این محصول، تمیز کردن چربی و زنگ استیل در صنایع غذایی نظیر کنسرو سازی  می باشد.

  • تمیزکننده جرم و چربی از کف و سطوح در صنایع غذایی:

مایع تمیزکننده سطوح در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد. این مایع در کمترین زمان سطوح را تمیز می نماید. با استفاده از مایع اسکرابر می توان این سطوح را تمیز نمود.

 

مایع اسکرابر برای کارخانه مایع اسکرابر برای ورزشگاه مایع اسکرابر باکیفیت مایع اسکرابر خوب مایع اسکرابر برای تمیز کردن سطح اپوکسی
مایع تمیزکننده صنایع غذایی

 

قیمت مایع تمیز کننده در صنایع غذایی:

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی: پودر ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف استفاده می شود. این محصول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *