آخرین خبرها

واکس جداکننده پی یو P500 – واکس زیره کفش

جداکننده پی یو مخصوص فوم های پلی یورتان و لاستیک:

واکس جداکننده زیره کفش و لاستیک، محلولی شفاف بوده و به صورت دستی و یا به صورت اسپری قابل کاربرد می باشد این واکس قابل کاربرد برای انواع قالب های پلی یورتان می باشد. جداکننده زیره کفش کاربرد متنوعی در صنعت دارد این جداکننده در تولید کفش و دمپایی کاربرد دارد.

واکس جداکننده کننده پیو در صنعت کفش مورد استفاده قرار می گیرد. این واکس از چسبیدن قطعه به هر نوع قالب جلوگیری می نماید. خاصیت بعضی دیگر از واکس ها کارکرد در دمای بالا می باشد. به این واکس ها، واکس حرارتی نیز می گویند. اصولا واکس زیره کفش باید دارای مشخصه هایی باشد که بتواند زیره را از قالب جدا نماید و از طرفی بر روی سطح قالب و سطح زیره کفش، جرم ایجاد ننماید.

واکس فوم چوب ، <yoastmark class=
واکس جداکننده

واکس جداکننده زیره کفش:

کاربرد واکس جداکننده  باعث می شوند که به قطعه تولیدی آسیبی نرسد. این واکس های سیلیکونی در تولید فیلتر روغن کاربرد فراوان دارند.واکس های جدا کننده سیلیکونی دارای انواع مختلفی می باشند. و هر کدام برای تولید قطعه خاصی به کار می روند. معمولا در کنار دیگر واکس ها، واکس های جداکننده خارجی نیز در بازار موجود می باشد . واکس های جداکننده ساخت کشور آلمان و ایتالیا می باشند.</p>

جداکننده پی یو، واکس پیو، واکس جدا کننده، واکس رها ساز، واکس جدا کننده کفش، واکس قالب پیو،  واکس تولید کفش ،جداکننده قالب کفش، فیلم جدا کننده برای قالب چرم, واکس P500، کد های موجود واکس جداکننده P500، واکس جداکنندهP600،واکس جداکننده برای تولید کفی کفش و دمپایی، واکس جداکننده ماربو، واکس جداکننده  پی سی</p>

مزایای واکس جداکننده P500:

 جداکننده سریع و به راحتی قطعه را از قالب جدا می نماید این واکس دمای بالایی را تحمل می نماید و سطحی با کیفیت برای قطعه ایجاد می نماید.


واکس جداکننده پی یو واکس جداکننده برای تولید زیره  ، کفی  و دمپایی

سیلیکون جداکننده برای جداکردن دمپایی

جداکننده پی یو، واکس پیو، واکس جدا کننده، واکس رها ساز ، <yoastmark class=
واکس جداکننده برای تولید زیره کفش و دمپایی

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

شوینده صنعتی

شوینده صنعتی(Industrial Detergent )

شرکت مهندسی ناوک صنعت شرکتی تولیدی تحقیقاتی می باشد این شرکت با پرسنل زبده و توانا، قابلیت تحقیق در پروژه های پتروشیمی و صنعت نفت را دارا می باشد. دترجنت های صنعتی کاربرد فراوانی در صنعت دارند ، شوینده های صنعتی دارای تنوع و کاربرد های مختلف می باشد. شوینده صنعتی دترحنت صنعتی(INDUSTRIAL DETERGENT): برای شوینده صنعتی تعریف های متفاوتی وجود دارد ولی به صورت کلی همه آنها بیان کننده یک هدف هستند. شوینده صنعتی از مواد شیمیایی مختلف و هدفمند ، برای تمیز کردن موثر در کارهای صنعتی می باشد و معمولا اکثر آنها بر پایه آب می باشند.شوینده صنعتی در کشتی سازی ، شوینده صنعتی در هواپیمایی، شوینده صنعتی در خودروسازی ،شوینده صنعتی در صنعت نفت، شوینده صنعتی در کارخانه ، شوینده صنعتی برای فلزات، شوینده صنعتی برای هواپیما، شوینده صنعتی در قطار، انواع شوینده های صنعتی این مجموعه شاملشوینده صنعتیNH-30  ، شوینده صنعتیNH-40،شوینده صنعتیNH-50،شوینده صنعتیSH-80، شوینده صنعتیSH-30، شوینده صنعتیSH-30، شوینده صنعتیM-530، شوینده صنعتیM-570، شوینده صنعتیM-580، شوینده صنعتیSP-300، شوینده صنعتیSP-200 می باشد استفاده از شوینده صنعتی در شستشوی کشتی شوینده صنعتی در زیر دریایی، شوینده صنعتی در تمیز کردن آب دریا شوینده صنعتی در کارخانه شوینده صنعتی در رستوران ها،از دترجنت صنعتی برای شستشوی فیلتر گازوییل با آغشتگی به روغن و چربی های صنعتی سنگین استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *