آخرین خبرها
براق کردن لوستر برنج

مایع تمیزکننده و براق کننده برنج و برنزBrass Bronze brightener and cleaner

مایع براق کننده برنج و برنز :

  تمیزکننده برنج محلولی است که برنج ، برنز را به خوبی تمیز می نماید. این محلول غیر اسیدی می باشد و ماندگاری طولانی برای سطوح برنج و برنز ایجاد میکند. شوینده براق کننده برنج و برنز، هرگونه آلودگی شامل اکسید، تیرگی، آب صابون و چربی را از سطح برنج و برنز تمیز می نماید. این مایع فلز فسفر برنز را نیز تمیز و براق می نماید.

مایع تمیز کننده چربی از سطح برنج و برنز:

مایع تمیزکننده چربی و آب صابون از سطح برنج و برنز، نه تنها چربی را از سطح برنز و برنج تمیز می نماید بلکه سطح را براق می کند.

نحوه استفاده از مایع تمیزکننده برنج و برنز:

براق کننده برنج را با قطعات فلز برنج شستشو می دهیم و یا با استفاده از یک فرچه و یا پارچه، را تمیز می نماییم. و پس از ان با آب شستشو و در نهایت قطعه را با پارچه تمیز می کنیم.

مایع تمیز کننده برنج به خوبی دوده ، سیاهی و رسوب را از سطح قطعات ساختی جدا می نماید . براق کننده برنج  جرم و سیاهی را از روی قطعه جدا می نمایید. تمیز کردن مهره برنج، تمیز کردن لوله برنج، تمیز کردن واشر برنج

تمیزکننده برنج،  مایع تمیز کننده و براق کننده شیرآلات برنجی، تمیز کردن شیرآلات برنزی،گرفتن سیاهی و جرم از لوستر برنج، روش براق کردن برنج ، براق کردن برنج، تمیز کردن ظرف برنج،براق کردن و تمیزکردن شیر برنجی،

چگونه برنج براق می شود، براق کردن اشیائ قدیمی، براق کردن اجناس قدیمی برنج، براق کردن لوستر برنج قدیمی، براق کردن مجسمه برنج و برنج، براق کردن مجسمه های برنج و برنز، براق کردن جام های برنج، براق کردن عتیقه های برنج، رسوب زدایی از قطعه برنز، براق کردن ضریح، براق کردن گنبد برنجی، مایع تمیز کردن و براق کردن صنایع دستی برنجی،مایع براق کردن ظروف برنز و  مایع براق کننده ظروف و سینی برنجی، تمیز کننده و براق کننده شیرآلات برنج ، تمیز کننده مهره برنجی

مایع تمیز کننده یراق کننده مس تمیز کننده شیرآلات و مهره برنجی و مهره مس
مایع تمیز کننده یراق کننده مس تمیز کننده شیرآلات و مهره برنجی و مهره مس

نحوه استفاده از تمیزکننده برنج و برنز:

برای براق کردن و تمیزکردن برنج و  برنز از مایع تمیزکننده برنج استفاده می شود. مایع تمیزکننده برنج، به خوبی محصولات ساخته شده از فلز برنج نظیر لوستر و قطعات تزئینی را براق می نماید.  معمولا تمیز کردن برنج به چهار روش زیر انجام می شود

  1.   تمیزکردن برنج به روش غوطه وری

     2. تمیزکردن برنج به روش اولتراسونیک

    3. تمیزکردن برنج به روش اسپری و پاک کردن

    4. تمیزکردن برنج به روش ویبره

کاربرد تمیزکننده و براق کننده برنز و برنج:

براق کردن و تمیزکننده آینه و شمعدان برنز، براق کردن و تمیز کردن ورق برنجی، براق کردن و تمیزکننده لوله برنجی، براق کردن و  تمیزکننده سیم برنجی، براق کردن و تمیز کردن قطعات برنجی، براق کردن و تمیزکردن سینی برنز، براق کردن و تمیزکردن ظروف برنجی، مایع براق کننده و تمیزکننده مهره های برنج. براق کننده و  تمیز کننده شیربرنجی، تمیزکننده و تمیزکننده پیچ برنجی، تمیزکننده و براق کننده بدنه لیوان و استکان برنجی.

کاربرد مایع براق کردن برنج در آبکاری برنج ، براق کردن جام های برنج، رسوب زدایی از قطعه برنز، براق کردن ضریح. براق کردن گنبد، تمیز کردن صنایع دستی، براق کردن صنایع دستی،مایع براق کردن ظروف برنز و  مایع براق کننده ظروف برنجی، تمیز کننده شیرآلات برنج ، تمیز کننده و براق کننده شیر آلات برنج، تمیز کننده مهره برنجی براق کردن عتیقه های برنج، براق کردن و  تمیزکردن آینه و شمعدان برنج ،یراق کردن و تمیز کردن ورق برنجی.

براق کردن و  تمیز کننده لوله برنجی، براق کردن و تمیز کننده سیم برنجی، براق کردن و تمیز کردن قطعات برنجی، براق کردن و تمیز کردن سینی برنجی، براق کردن و تمیز کردن ظروف برنجی، مایع براق کننده و تمیز کننده مهره برنجی.مایع براق کننده و  تمیز کننده شیرآلات برنج، مایع تمیزکننده و تمیز کننده پیچ برنجی، مایع تمیز کننده و براق کننده بدنه لیوان و استکان برنجی.

 برای تمیزکردن و براق کردن قطعات برنج و برنز نظیر لوستر، قاب آیینه برنجی و برنز، قطعات تزئینی و دکوراسیون. چرخدنده برنجی و برنزی و دیگر قطعات صنعتی ساخته شده از برنج می توان از این مایع استفاده نمود. مطابق روش زیر می توان لوستر ساخته شده از برنج و یا برنز را براق نمود.

براق کردن و  تمیز کننده آینه و شمعدان برنز، براق کردن و تمیز کردن ورق برنجی، براق کردن و  تمیز کننده لوله برنجی، براق کردن و  تمیز کننده سیم برنجی، براق کردن و تمیز کردن قطعات برنجی ، براق کردن و تمیز کردن سینی برنز، براق کردن و تمیز کردن ظروف برنجی، مایع براق کننده و  تمیز کننده مهره های برنج،  براق کننده و  تمیز کننده شیرآلات برنج، تمیزکننده و  تمیز کننده پیچ برنجی،  تمیز کننده و براق کننده بدنه لیوان و استکان برنجی، کاربرد مایع براق کردن برنج در آبکاری برنج
مایع براق کردن برنج تمیز کننده لوستر برنج

 

روش براق کردن و تمیزکردن برنج:

برنج را می توان به روش های مختلفی براق نمود،

روش اول )برای تمیزکردن برنج و برنز شامل آغشته کردن سطح آن با مایع براق کردن برنج می باشد بعد از آن توسط فرچه سطح برنج تمیز می شود و در نهایت سطح برنج آبکشی می شود. معمولا برای براق کردن قطعات بزرگ نظیر لوله های برنجی و برنزی و یا ورق برنج و برنز از مایع براق کننده به روش دستی استفاده می شود.

روش دوم) استفاده از روش غوطه وری می باشد در این روش قطعه به صورت کامل در مایع براق کننده برنج، غوطه ور می شود و پس از تمیزکاری از وان یا حوضچه خارج و سطح آن آبکشی می شود. از این روش می توان ورق و لوله برنجی و یا برنزی را تمیز و براق نمود و این وابسته به حجم وان می باشد.

روش سوم) از دیگر روش های براق کردن برنج و برنز، استفاده از روش شامپو ویبره و دستگاه ویبره می باشد در این روش ابتدا مایع ویبره را درون دستگاه ویبره ریخته سپس قطعات برنزی و برنجی را درون آن قرار می دهیم و پس از ویبره شدن، قطعات برنج و برنز براق و تمیز می شوند. براق کردن برنج و برنز در دستگاه ویبره شامل سنگ های ویبره و شامپو ویبره می باشد.

روش چهارم) استفاده از روش اولتراسونیک برای براق کرن برنج و برنز می باشد.

تمیز کننده لوستر برنجی:

تمیز کننده لوستر برنجی مایع تمیز کننده لوستر الومینیم مایع تمیز کننده لوستر مسی تمیز کننده لوستر برنز تمیز کننده لوستر
مایع تمیز کننده لوستر برنج و برنزی

مایع تمیزکننده شیرآلات برنجی:

  جنس شیرآلات بهداشتی معمولا برنج می باشد بنابراین این شوینده برنج را به خوبی تمیز می نماید. جنس شیرآلات صنعتی به محیط مورد استفاده بستگی دارد معمولا برای ساخت آنها از چدن، استیل نیز استفاده می شود. همچنین در محیط های صنعتی از فولاد های کربنی و فولاد های زنگ نزن نیز استفاده می شود. بنابراین برای تمیزکردن و براق کردن شیر آلات بهداشتی و صنعتی، با توجه به جنس آنها از شوینده های مخصوص به خود استفاده می شود. مایع تمیز کننده شیرالات هرگونه لک، جرم و رسوب را از روی شیرآلات تمیز می کند و ان را براق می نماید.

مزایای استفاده از مایع تمیز کننده شیرالات:

با استفاده از مایع تمیزکننده شیرالات، رسوب ها از روی شیر تمیز می شود .و دیگر به شیر اسیب وارد نمی شود.

تمیز کننده آلیاژ های برنج:

برای تمیز کردن و براق کردن برنج ابتدا باید آلیاژهای آن شناسایی شود به این صورت بهتر می توان این آلیاژ ها را براق و تمیز نمود.

معرفی آلیاژ های برنج:

برنج آلیاژی است که از ترکیب مس و روی تولید می شود و در صورتی که از مواد دیگر نظیر آلومینیم ، فسفر، سیلیسیم ، منگنز در این آلیاژ استفاده شود  آلیاژ هایی با کاربرد متفاوت بدست می آید.

آلیاژ های برنج با فلز روی :

مس با فلزاتی نظیر روی ، فسفر، آلومینیم  ترکیب و آلیاژ های مختلفی می دهد بنابراین برای تمیز کردن و براق کردن برنج و برنز ابتدا باید این آلیاژ ها شناسایی گردد.

الف)گروه اول آلیاژ های برنج شامل 5 تا 15 درصد روی:

این برنج به آسانی سرد کاری می شود و آلیاژها ی حاصل از آن داکتیل می باشند و ماشینکاری آنها دشوار می باشد.

 به آلیاژ 5 درصد روی می گویند برنج مطلا

و برنج 10 درصد روی برنج تجارتی و 15 درصد برنج سرخ می گویند.

از این برنج ها به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و استحکام بالا در رادیاتور و چگالنده ها استفاده می شود.

ب) گروه دوم آلیاژ های برنج شامل استفاده از 20درصد تا 36 درصد روی .

وقتی که در آلیاژ برنج 20درصد روی استفاده شود آن را برنج ساده می نامند و در صورتی که 30درصد روی در ان استفاده شود به آن برنج فشنگ می گویند.و برنج زرد حاصل استفاده 35 درصد روی در آلیاژ برنج می باشد.

آلیاژ برنج 20تا 36 درصد روی نسبت به آلیاژ برنج گروه اول، قابلیت ماشیکاری داشته و در کشش عمیق می توان از آن استفاده نمود. قابلیت کار گرم این برنج ضعیف می باشد و بیشتر برای کار سرد استفاده می شود.

بعضی مواقع برای ماشینکاری بهتر ، در آلیاژ برنج از سرب استفاده می شود، مثلا برای پیچ تراشی و یا برای ساخت قفل، در آلیاژ برنج از سرب استفاده می شود. به برنج پر سرب، برنج کنده کاری نیز می گویندد.

وقتی که به آلیاژ برنج یک درصد قلع اضافه شود به آن برنج دریایی می گویند این آلیاژ در برابر آب شور و خوردگی های ناشی از آن بسیار مقاوم می باشد.

ج) گروه سوم آلیاژ های برنج شامل استفاده  از 36 تا 40درصد روی:

این آلیاژ قابلیت کار سرد کمتری دارد و آنها را بیشتر به روش اکستروژن و گرمکاری تغییر شکل می دهند. بعضی مواقع در آلیاژ برنج از آلومینیم ،برلیم، سیلیسیم ، منگنز و یا فسفر استفاده می شود.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع تمیزکننده رستوران و آشپزخانه

شوینده آشپزخانه و رستوران: مایع های تمیز کننده برای رستوران و غذاخوری کارایی فراوانی دارند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *