1)مایع تمیزکننده زنگ : 

وقتی که زنگ آهن و فولاد ایجاد می شود این موضوع ابتدای آسیب به آنها می باشد و به مرور زمان آسیب بیشتر می شود. بنابراین برای تمیزکردن زنگ می توان از مایع تمیزکننده زنگ استفاده نمود. مایع تمیزکردن زنگ، سطوح آهن و استیل را تمیز و براق می نماید. اصولا وقتی که شرایط نگهداری قطعات آهن و استیل مناسب نباشد، آنها زنگ می زنند و آسیب می بینند از طرفی نوع ترکیبات فلز، نیز در ایجاد زنگ قطعات موثر می باشد.

مایع تمیزکننده زنگ، به نام های ضد زنگ، پوشش دهنده ، زنگ زدا و زنگ بر شناخته می شود.

1-1)تمیزکردن و جلوگیری از زنگ آهن و فولاد :

در مورد زنگ آهن و فولاد، همیشه دو نکته مورد توجه قرار می گیرد، اول  اینکه چگونه می توان زنگ آهن و فولاد را از بین برد و دوم اینکه چگونه میتوان از زنگ آنها جلوگیری نمود. معمولا بعضی از وسایل و تجهیزات بعد از مدتی دچار زنگ  می شوند. مایع تمیزکننده زنگRP33 به راحتی زنگ را از ورق، شمش، لوله و پیچ و مهره  جدا می نماید.

1-2)مایع تمیزکننده زنگRP33 :

این مایع مواد اولیه موجود در انبار را محافظت می نماید، برای جلوگیری از آسیب مخازن و رادیاتور ها باید از زنگ زدن آنها جلو گیری نمود. سپس بعد از نشت یابی عملیات فسفاته انجام می شود. محافظت از زنگ و تمیز کردن آن به راحتی با مایع تمیزکننده زنگ RP33 انجام می شود.

2)روش های تمیزکردن زنگ آهن، فولاد و استیل:

برای تمیز کردن زنگ روش های مختلفی وجود دارد که در مقاله زیر به آن می پردازیم.

1-2) تمیز کردن زنگ به روش غوطه وری:

برای از بین بردن زنگ، در ابتدا، قطعه را درون ظرفی قرار داده و بر روی آن مایع ازبین برنده زنگ اضافه و بعد از گذشت 5 دقیقه زنگ و رسوب از سطح قطعه تمیز خواهد شد. این محصول را می توان در منزل یا در کارگاه به راحتی استفاده نمود.

2-2)تمیز کردن زنگ به روش التراسونیک:

مایع تمیز کننده زنگ RP33 وقطعات را در دستگه اولتراسونیک قرار داده سپس دستگاه را روشن می نماییم پس از زمان مشخصی( وابسته به میزان زنگ) قطعات تمیز می شوند.

3-2)تمیز کردن زنگ به روش اسپری:

 

مایع تمیز کننده زنگ، مایع جلوگیری کننده از زنگ

مایع تمیز کردن زنگ آهن استیل و فولاد

3)کاربردهای مایع تمیزکننده و جلوگیری کننده از زنگ:

در زیر کاربرد محصول زنگ زدا RP33 معرفی می گردد. کاربرد این مایع باعث می شود که روی سطوحی نظیر ورق ها یک لایه زیر رنگ ایجاد شود و باعث جذب رنگ به سطوح می شود. مایع از بین برنده  زنگ،  در دوره انبار داری به خوبی از سطوح قطعات حفاظت می نماید. مایع از بین برنده زنگ ،بر پایه آب بوده و از سطوح قطعات فولادی  به خوبی حفاظت می نماید.دستورالعمل مایع زنگبر اسان می باشد و به راحتی می توان زنگ را از سطوح تمیز نمود.

زنگ زدایی، زنگ زدایی آسان.

چگونه می توانم زنگ را از بین ببریم.
مایع تمیز کننده زنگ. چرا آهن و فولاد زنگ می زنند.
چگونه از زنگ زدن استیل جلوگیری نماییم.

مایع تمیزکننده زنگ

4)مشخصات مایع تمیزکننده زنگRP33:

معمولا مایع های تمیزکننده زنگ، اسیدی و یا غیر اسیدی تولید می شوند. و با توجه به نوع کاربرد و شرایط موجود، از  تمیز کننده زنگ اسیدی و غیر اسیدی استفاده می شود.

5)مزیت مایع تمیز کننده زنگRP33:


  • تمیز کردن زنگ به راحتی انجام می شود. 
  • عدم آسیب به فلز
  • زیست تخریب پذیر

 

6)کاربرد مایع تمیزکننده زنگ در قطعات خودرو  و کامیون:

برای جلوگیری از زنگ زدن قطعات خودرو و کامیون و همچنین تمیز کردن زنگ، از مایع تمیز کننده زنگ RP33 استفاده می شود.

 

تمیز کننده زنگ آهن، فولاد ، محافظ و زنگبر فلزات RP33ژل تمیزکننده استیل و جوش استیل ، (تمیزکردن جوشکاری استنلس استیل)شوینده صنعتیINDUSTRIAL DETERGENTموم محافظ زیر خودرو، موم ضد زنگ زیر خودرو 3M WX وTEROSON WX350،جلوگیری از خوردگی

جلوگیری از زنگ زدن قطعات موتور خودرو در دوره انبار داریجلوگیری از زنگ زدن گلگیر و بدنه خودرو در دوره انبار داریرفع زنگ زدگی در خط تولیدرفع مشکل زنگ زدن سینکرفع مشکل زنگ زدن شوفاژ و رادیاتوررفع مشکل زنگ زدن قطعات خودرورفع مشکل زنگ زدن قطعات موتور سیکلتزنگبر ورق فولادی، زنگبر ورق اهنی، زنگ بر پروفیل، از بین بردن زنگ زدگی از فلزات، ابزار و آهن آلاتشوینده صنعتی در خودرو سازیضد زنگ برای جلوگیری از خوردگیضد زنگ برای رادیاتور و شوفاژضد زنگ و پوشش بدنه خودروضد زنگ و پوشش قطعات موتور خودرومایع اسید شویی مخزنمایع برای جلوگیری از زنگ زدن درب و قسمت های دوبل خودرومایع برای جلوگیری از زنگ زدن زیر خودرومایع تمیز کننده مخزن آبمایع تمیزکننده زنگ ابزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *