آخرین خبرها

تمیز کاری و براق کردن سرب، سرب خشک

تمیز کردن و براق کردن سرب :

با استفاده از مایع تمیزکننده سرب می توان این فلز را براق نمود. براق کردن سرب به روش های مختلفی انجام می شود، براق کردن سرب یا به روش دستی و یا به روش استفاده از دستگاه ویبره انجام می شود.

براق کردن سرب در دستگاه ویبره به این صورت است که در ابتدا مایع تمیز کننده را به داخل دستگاه ویبراتور قرار می دهیم  و بعد از آن قطعات ز سرب را درون دستگاه قرار می دهیم و دستگاه را روشن می نماییم ، به این طریق قطعات سرب پولیش می شوند. برای پرداخت کردن دیگر فلزات نیز از این روش استفاده می شود.

برای براق کردن و پولیش کردن سرب به روش دستی، از یک قلم مو و پارچه استفاده می نمایند، به این روش که با استفاده از قلم مو، مایع براق کننده سرب را با قطعات از سرب شستشو می دهیم. سپس قطعات سرب را پاک سازی و تمیز می نماییم به این روش قطعات  سرب براق و تمیز می شوند.

براق کننده سرب
مایع تمیزکننده سرب

سرب خشک و کاربرد های آن:

سرب در صنعت کاربرد فراوانی دارد این فلز قابلیت چکش خواری خوبی داشته و همچنین در سیستم آب رسانی و فاضلاب صنایع کاربرد فراوانی دارد . این فلز در مقابل اسیدها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.
از آنجاییکه سرب نرم می باشد بیشتر از آلیاژ آن استفاده می کنند. سرب تقریبا با اکثر فلزات ترکیب شده و آلیاژ های مختلفی را می توان تولید کرد،
سرب خشک دارای 25 درصد آنتیموان می باشد و در قالب های تحت فشار استفاده می شود .سرب به صورت گسترده در صنعت کشتی سازی ، صنعت نور ،حفاظت در برابر اشعه، ساخت وسایل زینتی و دیگر صنایع استفاده می شود.این ماده همچنین در صنعت باتری سازی استفاده می شود.

در لیست ذیل به کاربرد های مایع تمیزکننده  سرب و سرب خشک اشاره می شود:
  1. تمیز کاری و براق کردن سرب در باتری سازی
  2. غلاف کابل
  3. سرب در ماشین آلات تولید
  4. در حمل و نقل
  5. حفاظت در برابر اشعه
  6. پست مخابرات
  7. متالورژی
  8. صنایع شیمیایی
  9. در صنعت چاپ
  10.   صنعت رنگ
  11. در صنعت خودرو سازی

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع ماشین ظرفشویی به صورتی ساخته شده که به صورت همزمان ظروف را تمیز، مسیر شستشو را رسوب زدایی و ظروف را براق می کند. مایع و ژل ماشین ظرفشویی در غذاخوری ها و رستوران،  مایع شستشوی ظروف استیل مخصوص ماشین ظرفشویی، مایع ماشین ظرفشویی در منزل،  مایع ماشین ظرفشویی با بهترین کیفیت تولید می شود این مایع در ماشین های ظرفشویی زیمنس بلومبرگ و ... کاربرد دارد.  مایع ماشین ظرفشویی  صنعتی برای تجهیز آشپزخانه های صنعتی به کار می رود. برای اطلاع از قیمت مایع ماشین ظرفشویی، با این واحد تماس حاصل فرمایید.

مایع تمیزکننده صنایع غذایی Food Industry Detergent

شوینده های صنایع غذایی شامل محلول هایی می باشند که در قسمت های مختلف این صنعت به کاربرده می شود. مایع تمیزکننده صنایع غذایی دارای ترکیب هایی هستند که به راحتی چربی، رسوب و زنگ را از قسمت های مختلف تمیز می کنند. این شوینده ها در کارخانه های مواد غذایی، لبنیات و تولید کیک و کلوچه کاربرد دارند. در متن زیر کاربرد این شوینده ها معرفی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *