1-مایع براق کننده قاشق و چنگال استیل:

قاشق و چنگال استیل به مرور زمان جلای خود را از دست می دهند، لذا باید آنها را با شوینده ای مناسب تمیز و براق نمود. معمولا به مرور زمان لایه ای تیره رنگ و سیاه بر روی قاشق و چنگال ایجاد می شود که می توان با تمیز کننده قاشق و چنگال آن لایه را به راحتی از بین برد. این مایع برای براق کردن دیگر وسایل آشپزخانه نیز به کار می رود و آنها را تمیز می نماید. مایع تمیز کننده استیل، وسایل آشپزخانه را براق و تمیز می نماید. این مایع  هر گونه جرم و سیاهی را از تجهیزات آشپزخانه تمیز می نماید. کاربرد دیگر این مایع برای تمیز کردن هود استیل و فیلتر آن می باشد.

 

مایع تمیز کننده قاشق و چنگال. مایع تمیز کننده کفگیر. مایع تمیز کننده وسایل آشپزخانه

شوینده و مایع براق کننده قاشق و چنگال. براق کننده وسایل آشپزخانه

2 -مشخصات تمیز کننده قاشق و چنگال :

مایع براق کننده استیل، زنگ را از سطح آن تمیز  و آن را مثل روز اول تمیز می نماید. این مایع در کمترین زمان، سطح استیل را براق می کند. مایع براق کننده لوازم آشپزخانه را می توان برای تمیز کردن سطوح تیره نیز استفاده نمود.

3-  روش های براق کردن وسایل آشپزخانه :

روش های مختلفی برای براق کردن قاشق و چنگال وجود دارد یکی از این روش ها استفاده از مایع براق کننده می باشد. روش دیگر استفاده از خمیر پولیش(خمیر سنباده) می باشد با استفاده از خمیر پولیش نرم می توان سطح استیل را براق و تمیز نمود.

  • براق کردن و قاشق و چنگال استیل با استفاده از مایع تمیز کننده
  • تمیز کردن قاشق و چنگال استیل با استفاده از صابون مخصوص
  • تمیز کردن تجهیزات آشپزخانه با استفاده از خمیر پولیش استیل

4-مایع تمیزکننده سینک استیل :

بعضی از سینک های آشپزخانه به مرور زمان زنگ می زنند همچنین تیره و سیاه می شوند. مایع تمیز کننده استیل می تواند سینک آشپزخانه خانگی و آشپزخانه صنعتی را تمیز و براق نماید.

5-علت تیره و سیاه شدن قاشق و چنگال چیست؟

استیل ها دارای گرید های مختلفی می باشند. بعضی از این گرید ها در صورت فرار گرفتن در معرض رطوبت اکسید می شوند و به مرور زمان تیره و سیاه می شوند. استیل های ضد زنگ و ضد خوردگی رایجی که برای قاشق و چنگال استفاده می شوند، گرید 304 و 303 می باشند. بضی از کارخانه ها، بسته به نیاز مشتری از گرید های دیگر استیل نیز استفاده می نمایند.

استیل مورد استفاده برای قاشق و چنگال دارای استحکام خوبی می باشد و به دلیل کاربرد کروم و نیکل در آلیاژ آن خاصیت ضد خوردگی و ضد زنگ خوبی دارد. تمیز کننده قاشق و چنگال به خوبی گرید های مختلف استیل را تمیز می نماید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *