1)شوینده نساجی برای تمیزکردن الیاف،نخ، پشم و پارچه:

از شوینده نساجی برای شستشوی الیاف، نخ ، پشم و پنبه استفاده می شود. این مایع یکی از کارآمد ترین شوینده های صنعت نساجی می باشد. این مایع، الیاف و پشم را به بهترین نحو تمیز می نماید. برای شستشوی الیاف از دترجنت نساجی استفاده می شود. مایع تمیزکننده نساجی الیاف روغن و چربی را  به خوبی تمیز می نماید.

برای شستشوی نخ هایی که دارای واکس و روغن می باشند. نیز از این دترجنت استفاده می شود. مایع تمیزکننده نساجی با یک PHمناسب تولید می شود. همچنین این دترجنت پارچه، نخ و پشم را تمیز می نماید. این مایع جرم و چربی را از الیاف ها جدا می نماید این مایع دارای پ هاش خنثی می باشد. مایع تمیزکننده نساجی چربی و پی را از پشم، نخ و الیاف تمیز می نماید.

مایع تمیزکننده پشم. نخ الیاف و پارچه.شوینده نساجی برای پشم. نخ الیاف و پارچه 

شوینده نساجی برای پشم. نخ الیاف و پارچه

2)روش استفاده از شوینده نخ،الیاف و پشم در صنایع :

برای شستشوی الیاف های مصنوعی و طبیعی می توانیم آنها را با محلول شوینده نساجی به صورت غوطه وری شستشو دهیم. شوینده نساجی به راحتی جرم، چربی و لکه را از الیاف جدا می نماید. مایع تمیز کننده الیاف در گالن های 20لیتری عرضه می گردد. محصولات این شرکت همچنین برای تمیزکردن پارچه و پنبه استفاده می شود.
شستشوی پارچه و الیاف

3)شوینده برای تمیز کردن الیاف های فرش:

برای تمیزکردن الیاف های چرب و آلوده از مایع تمیز کننده نساجی استفاده می شود این مایع سریع آلودگی ها را تمیز می نماید. مایع تمیز کردن الیاف فرش را می توان به روش های مختلف به کاربرد.

4)شوینده پارچه:

با استفاده از مایع شوینده پارچه، هرگونه جرم و چربی از سطح آن تمیز می شود. مایع تمیز کننده، پارچه های مشکی را بدون تغییر رنگ تمیز می نماید این محصول مخصوص انواع پارچه های تیره می باشد و به صورت عمده به فروش می رسد.

تمیزکننده نساجی را می توان برای تمیز کردن فرش نیز به کاربرد. این محصول آلودگی و چربی را از  الیاف ها تمیز می نماید.

عمده فروشی شوینده نساجی.

5)مشخصات شوینده مخصوص ریسندگی بافندگی:

شوینده نساجی با نفوذ در تار و پود پارچه ، الیاف و نخ، جرم و چربی را از آن بیرون میکشد. این محصول نرم بوده و از سطح آنها محافظت می نماید. وقتی که از شوینده های خانگی برای شستشوی پشم استفاده می شود، سطح آنها آسیب می بیند و کیفیت آنها کاهش می بابد ولی شوینده نساجی این شرکت، به سطح الیاف و پارچه آسیب نمی رساند.

  • شوینده ریسندگی، برای شستشوی انواع پارچه و پارچه های مشکی
  • شوینده الیاف و نخ برای حفظ کیفیت نخ ، پشم و پارچه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *