آخرین خبرها
مایع تمیز کننده پارافین و شمع

مایع تمیزکننده قیر، پارافین و تمیزکننده نفت

مایع تمیزکننده قیرG80:

مایع تمیزکننده قیر ، پارافین و نفت محلولی چند منظوره و پایه آب می باشد. این محلول چند منظوره آلودگیهای قیر، پارافین و واکس را تمیز می نماید. این محلول بدون بو و غیرقابل اشتعال بوده و دارای ایمنی بالایی می باشد. برای تمیزکردن پارافین از سطح و لوله می توان از این محصول استفاده نمود.

 برای تمیزکردن قیر باید از شوینده ای استفاده نمود که بتواند قیر را در خود حل نماید. این محصول بسیار کارآمد بوده و قیر و نفت را در خود حل و سطح را تمیز می کند،

الف) مایع تمیزکننده قیر

 مایع تمیزکننده قیر برای تمیزکردن مخزن، لوله و تانکر قیر استفاده می شود. مایع تمیز کننده قیر، برای تمیزکردن قیر در کارخانه نیز استفاده می شود.

مزایای استفاده از شوینده و مایع تمیزکننده قیر:
  •  شوینده و تمیزکننده قیر بر پایه آب می باشد و برای تمیزکردن خودرو و ماشین آلات به می رود. 
  • شوینده قیر غیر قابل احتراق و آتش سوزی می باشد. 
  • تمیز کننده و شوینده قیر قابلیت تمیز کردن قیر از روی دیوار، از روی سطح بتن و تمیز کردن قیر از داخل کارگاهها را دارد.
کازبردهای مایع تمیز کننده قیر:

تمیز کردن قیر از لوله، تمیز کردن قیر از دیوار، تمیزکردن قیر از مخزن و وان. تمیزکردن قیر از کف و سطح.

ب)مایع تمیزکننده شمع :

تمیزکننده شمع بر دو نوع پایه آب و پایه حلال می باشد. و هر کدام دارای مزیت مربوط به خود می باشد. این تمیزکننده به خوبی و سریع شمع را از پارچه ، سرامیک و کف اپوکسی تمیز می کند.

مشخصات مایع تمیز کننده شمع:

مشخصات مایع تمیز کننده شمع: مایع تمیزکننده شمع به دلیل خاصیت موثر، بر روی شمع اثر کرده و آنرا تمیز می کند. محلول های موجود شامل مایع تمیزکننده شمع، مایع تمیز کننده اسلگ وکس و مایع تمیز کننده پارافین می باشد.

روش استفاده از مایع تمیزکننده پارافین، موم و شمع: مایع تمیزکننده هیدروکربن های نفتی نظیر شمع و موم را به راحتی تمیز می کند. مایع تمیزکننده شمع و پارافین در گالن های 20لیتری ارائه میگردد. برای خرید مایع تمیزکننده شمع با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

مایع تمیزکننده پارافین و شمع  (مایع تمیز کننده ضد آتش سوزی):                                                                                                                                                                               تمیزکردن  پارافین و شمع  بر پایه آب:  برای تمیزکردن  پارافین و شمع  می توان از مایع  تمیزکننده G80 استفاده نمود. 
<figcaption class=
مایع تمیز کننده قیر و پارافین

روش تمیزکردن پارافین و تمیزکردن شمع (مایع تمیزکننده ضد آتش سوزی):

برای تمیزکردن پارافین و شمع می توان از مایع تمیزکننده G80 استفاده نمود. این مایع بر پایه آب می باشد و در مکان هایی که احتمال آتش سوزی و احتراق وجود دارد به کار می رود. این مایع غیرقابل احتراق و بدون بوی آزار دهنده بوده و به محیط زیست و به انسان آسیب نمی رساند.

مزایای تمیزکننده شمع G80:
  • تمیز کننده پارافین و شمع بر پایه آب می باشد
  • تمیزکننده پارافین و شمع ضد آتش ( ضد حریق ) بدون بو و ایمن می باشد.

ج) مایع تمیزکننده اسلک وکس ( Slack Wax) و مایع تمیزکننده موم:

 برای تمیزکردن موم و اسلگ وکس می توان از مایع تمیزکننده G80 استفاده نمود. این مایع غیرقابل احتراق و بدون بوی آزار دهنده بوده و به محیط زیست و به انسان آسیب نمی رساند.

د)مایع تمیزکننده پارافین:

پارافین: پارافین ماده ای نفتی است که به دو صورت مایع و جامد تولید می شود این محصول مصرف صنعتی، بهداشتی دارد.  پارافین در شمع سازی کاربرد دارد بنابراین با استفاده از تمیزکننده پارافین و شمع می توان به آسانی این محصول را از سطوح تمیز نمود.

روش تمیزکردن پارافین (مایع تمیز کننده ضد آتش سوزی): تمیزکردن پارافین بر پایه آب: برای تمیزکردن پارافین می توان ازمایع تمیزکننده G80 استفاده نمود. این مایع غیرقابل احتراق بوده و به محیط زیست و به انسان آسیب نمی رساند.

کاربرد تمیزکننده پارافین:

تمیز کردن شمع و پارافین از پارچه، کف و سطوح، مخزن، وان، و تمیز کردن واکس از سطح لوله به کار می رود.

نحوه استفاده از تمیزکننده قیر پارافین و شمع: 

با استفاده از مایع تمیز کننده و فرچه، محل مورد نظر شستشو  و در نهایت آبکشی می شود. تمیزکننده پارافین را می توان در محیط های مربوط به پارافین تراپی نیز به کاربرد،

تمیزکننده دوده صنعتی:

مایع تمیزکننده دوده صنعتی هرگونه سیاهی و چربی را از سطوح تمیز می نماید. معمولا بعد از مدتی داخل لوله ها، دوده صنعتی جمع می شود بنابراین با استفاده از این مایع می توان سطح را تمیز نمود.

مایع تمیز کننده نفت:

برای تمیز کننده نفت می توان از مایع تمیز کننده نفت استفاده نمود این مایع نفت را سریع تمیز می نماید. مایع تمیز کننده نفت، لوله، ورق سطح زمین و کف را به خوبی تمیز می نماید.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

گامازول

تمیزکننده اثر لاستیک، خط ترمز، چربی و روغن NH90

گامازول تمیز کننده اثر لاستیک از پارکینگ و سالن های تولید: گامازول محصولی است که برای پاک کردن اثر لاستیک از بین بردن رگه های لاستیکی و ساییده شده لاستیک از کفپوش های صنعتی، و تمیز کردن اثر لاستیک از سطح اپوکسی استفاده می شود، گامازول قدرت پاک کنندگی بالا، بدون بو ، آسان برای استفاده حوزه کاربرد قابل استفاده در کفپوش های مقاوم استفاده می شود، به عنوان مثال. گامازول کف های حاوی آسفالت و قیر و همچنین سطوح پلاستیکی (مانند PVC). را به خوبی تمیز می کند تمیز کننده رد لاستیک کاربرد فراوانی در صنعت دارد در زیر تعدادی از کاربرد ها معرفی می گردد. تمیز کردن رد لاستیک خودرو و ماشین های مختلف، تمیز کردن رد تایر های مختلف، تمیز کردن خط لاستیک از خطوط هوایی،تمیز کردن خط لاستیک از تعمیر گاه ، تمیز کردن رد لاستیک از پارکینگ های اپوکسی، تمیزکردن رد لاستیک لیفتر ،تمیز کردن رد لاستیک کامیون، تمیز کردن رد لاستیک خودرو و ماشین های مختلف، تمیز کردن رد تایرهای مختلف تمیز کننده اثر لاستیک هواپیما تمیز کردن خط لاستیک از خطوط هوایی، تمیز کردن خط لاستیک از تعمیرگاه ،تمیز کردن رد لاستیک از پارکینگ های اپوکسی تمیز کردن رد لاستیک لیفتر ، تمیز کردن رد لاستیک کامیون، تمیز کردن رد لاستیک خودرو و ماشین های مختلف تمیز کردن سیاهی تایر های مختلف، تمیز کردن اثر لاستیک از روی سنگ ، تمیز کردن اثر لاستیک از روی موزاییک، تمیز کردن اثر لاستیک از روی بتن، تمیز کردن کف اپوکسی ، تمیز کردن سطوح اپوکسی، مایع تمیز کننده رد سیاهی لاستیک از کف تمیز کردن خط لاستیک در پارکینگ تمیز کردن خط لاستیک در تعمیرگاه تمیز کردن خط لاستیک در فرودگاه تمیز کردن خط لاستیک در خطوط هوایی تمیز کردن خط لاستیک در اپوکسی خط لاستیک معمولا در تعمیرگاه هها ، پارکینگ ها ظاهر نازیبایی را ایجاد می نمایند . برای تمیز کردن خط ایجاد شده توسط لاستیک، باید از مایع مناسب استفاده شود . تمیز کردن خط لاستیک از خطوط هوایی تمیز کردن خط لاستیک از تعمیر گاه تمیز کردن رد لاستیک از پارکینگ های اپوکسی تمیز کردن رد لاستیک لیفتر تمیز کردن رد لاستیک کامیون تمیز کردن رد لاستیک خودرو و ماشین های مختلف، تمیز کردن رد تایر های مختلف، تمیز کردن اثر لاستیک از روی سنگ ، تمیز کردن اثر لاستیک از روی موزاییک، تمیز کردن اثر لاستیک از روی بتن، تمیز کنند و شوینده اسکرابر، مایع مخصوص اسکرابر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *