آخرین خبرها

ژل جوشکاری استیل

ژل استیلPAROX:

پس از جوشکاری استیل و فولاد. ناحیه جوش، سیاه و تیره می شود. بنابراین برای تمیزکردن آن ناحیه می توان از ژل جوشکاری استیل پاروکس استفاده نمود. این ژل به اپراتور آسیب نمی رساند.

ژل استیل محصولی است که برای تولید آن، از فناوری نوآورانه استفاده می شود. این محصول بدون آسیب به سطح استیل و فولاد. سطح را تمیز می نماید. ژل استیل علائم سوختگی و سیاهی ناشی از جوشکاری را به راحتی از بین می برد. این محصول برای تمیزکردن ناحیه جوش و حفظ ظاهر استیل و فولاد استفاده می شود.

ژل جوشکاری استیل
ژل جوشکاری استیل

ژل استیل (ژل تمیزکردن و براق کردن جوشکاری استیل ):

با کاربرد ژل پاروکس می توان سیاهی و تیرگی ناشی از جوشکاری استیل را برطرف نمود. تمیزکننده جوش استیل( پاروکس) به بهترین نحو سطوح استیل و سطوح جوشکاری استیل را تمیز می کند. این خمیر برای انجام عملیات پیکلینگ فولاد های مختلف به کار می رود. با استفاده از تمیز کننده جوشکاری استیل می توان سیاهی ناشی از جوشکاری را از روی فولاد تمیز نمود.

ژل برای تمیزکردن سیاهی خط جوش و اثر جوشکاری :

ژل پاروکس برای تمیزکردن جوشکاری استیل استفاده می شود، با استفاده از ژل پاروکس می توان سطوح جوشکاری را تمیز نمود.

روش تمیزکردن جوشکاری استیل :

برای تمیز کردن سطوح جوشکاری استیل نظیر ورق استیل، پروفیل و مخزن استیل، از ژل تمیز کننده جوشکاری استیل استفاده می شود.
ژل تمیزکننده استیل برای عملیات سطحی ماشین آلات و مخازن استیل به کار می رود. این ژل به خوبی نواحی کدر و تیره ناشی از جوشکاری را از بین می برد و سطحی تمیز و براق را نمایان می کند
ژل تمیز کننده استیل برای تمیز کردن سطوح استیل تیره در دکل های فولادی. و اسکله هایی که نیاز به تمیز کاری جوشکاری دارد استفاده می شود.

 کاربرد ژل پاروکس Clean steel welding :

  1. ژل تمیزکننده ابزار و قطعات استیل
  2. برای تمیز کردن خط جوش استیل،
  3. جوشکاری مخزن استیل ،
  4. مخزن آتش نشانی
  5.  سیاهی جوشکاری مخزن آب
  6. تمیز کردن مخزن کامیون،  مخزن حمل سوخت، مخازن گاز
  7. کاربرد در صنایع غذایی و دارویی
    Pickling and passivation chemicals in Iran

انجام پیکلینگ و پسیویشن با مایع GRP و RP:

ژل پاروکس برای تمیز کاری استیل و خط جوش حاصل از جوشکاری استیل استفاده می شود. معمولا در هنگام جوشکاری استیل، لایه ای از مواد مختلف در اطراف خط جوش ایجاد و رنگ آن تغییر می یابد. به دلیل ساخت صحیح، ژل استیل آسیبی به استیل وارد نمی کند. بلکه با پاک سازی جرم ها از محل جوشکاری و اطراف خط جوش، باعث محافظت از آن می شود.
برای تمیز کردن جوشکاری مخازن حمل سوخت و تمیز کردن جوشکاری مخازن نگهداری گاز، از ژل استیل استفاده می شود.
ژل پاروکس شبیه به خمیر دندان بوده و در کارخانه های مواد غذایی ، دارو سازی ، برای ساخت مخازن استیل و ساخت تجهیزات استیل کاربرد دارد.
تمیز کردن ناحیه جوشکاری، به این دلیل انجام می شود. که سطح آن تمیز و عاری از هر گونه جرم و سیاهی شود و از طرفی لایه ای محافظ برای آن ایجاد شود .
تمیز کننده جوشکاری استیل سطح استیل را به خوبی تمیز می نماید. برای تمیز کاری ناحیه جوشکاری در استیل، ناحیه جوشکاری را با استفاده از قلم مو و ژل تمیز و خط جوشکاری را براق می نماییم.
ژل تمیزکننده دارای انواع مختلفی می باشد و هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. نمونه ای که در تمیز کاری لوازم خانگی نظیر اجاق گاز، هود و ظرفشویی استیل کاربرد دارد. به خمیر تمیز کاری استیل یا خمیر گریندینگ معروف می باشد.

ژل تمیز کننده جوشکاری کریستال پی crystal- p

مایع گرینکس آرپی تمیز کننده استیل.crystal-Rp

MITIN Stainless Steel Weld Cleaning Gel is used for cleaning stainless steel weld seams, heat marks, oxide scales & weld join discoloration. Apply MITIN Stainless Steel Weld Cleaning Gel on stainless steel welded seam

کاربرد متنوع تمیزکننده جوشکاری استیل:

ژل تمیز کننده نرده استیل و جوشکاری نرده استیل. تمیز کاری خط جوش استیل، ژل تمیز کردن خطوط جوشکاری. براق کردن خط جوش استیل، پیکلینگ، پسیویشن. محافظت از سطح استیل، روش براق کردن استیل، روش چربی زدایی از استیل، روش تمیزکردن استیل. روش تمیزکردن جوش استیل،تمیزکردن جوش استیل. تمیزکردن مخزن استیل، تمیزکردن جوشکاری فولاد. تمیزکاری اسکله فولادی ،صندوق استیل ،  جوشکاری استیل در ساخت جعبه استیل.
تمیز کردن جوشکاری پوسته گریبکس،تمیز کردن جوشکاری استیل در پتروشیمی. جوشکاری مخازن استیل،ژل استیل برای تمیز کردن جوشکاری استیل در صنایع نفت، لوازم قنادی،جوشکاری لوازم  و تجهیزات نانوایی، سازه های استیل و فولاد. ژل استیل برای تمیز کردن جوشکاری در سازه نفت و گاز. تمیز کردن سازه های فلزی در نیروگاه .تمیز کردن جوش در اتصالات فلزی،ژل تمیز کننده جوشکاری در پوسته های استیل و فولادی. تمیز کردن جوشکاری لوله فولادی،پیکلینگ استیل در مرحله های مختلف جوشکاری.

دستورالعمل استفاده از ژل پاروکس:

در ابتدا محل مورد نظر را با استفاده از تمیزکننده جوشکاری پاروکس تمیز می شود. سپس با برس، آن محل را تمیز می نماییم. و در آخر آن نقطه را با آب شستشو دهید. مدت زمان تمیز کردن سطح جوشکاری استیل، بستگی به آلودگی سطح و میزان دما دارد. پس از تمیز کاری، سطح استیل را با آب سرد شستشو دهید.

 

علت کاربرد ژل تمیز کننده استیل :

عملیات جوشکاری بر روی فولاد، سیاهی ایجاد می کند این موضوع به جز شکل ظاهری نامطلوب ، باعث آسیب به فولاد و استیل می گردد. با کاربرد این محلول می توان از این آسیب جلوگیری نمود.

پیکلینگ (PICKLING)

در هنگام جوشکاری، یک لایه از اکسید بر روی فلز ایجاد می شود. بنابراین برای محافظت از فلز در برابر خوردگی، باید آن لایه  برداشته شود. معمولا بهترین روش، روش شیمیایی می باشد و استفاده از روش مکانیکی(سایش) باعث آسیب دیدن بیشتر فلز می شود. با استفاده از روش شیمیایی لایه اکسید را می توان از بین برد. همچنین در روش پیکلینگ آلودگی های اکسید و ذرات آهن نیز از بین می روند. تمیز کردن خط جوش لوله فولادی، مایع تمیز کردن مخزن ذخیره آب در شرکت های تولید آب معدنی

مشخصات خمیر تمیزکننده جوشکاری استیل پاروکس:

ژل تمیز کننده استیل دارای کیفیت عالی بوده و در کمترین زمان سیاهی ناشی از جوشکاری را ازبین می برد. برای خرید ژل تمیز کننده جوشکاری استیل به صورت عمده با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

در هنگام بازرسی غیر مخرب جوشکاری NDT و بررسی ترک احتمالی و جوشکاری معیوب، نیاز است که سطح جوشکاری تمیز باشد. بنابراین برای تمیز کردن سطح جوشکاری می توان از ژل پاروکس استفاده نمود. ژل پاروکس برای تمیز کردن جوش فلانچ فولادی و استیل به لوله نیز کاربرد دارد.

ژل تمیزکننده جوشکاری استیل303،304 و316 :

استیل های 303،304 و 316 در صنایع نفت، پترو شیمی و صنایع غذایی کاربرد دارند. بنابراین برای تمیز کردن سیاهی جوشکاری سطوح جوشکاری، از ژل تمیز کننده جوشکاری استیل استفاده نمود.

خط جوش چگونه تمیز می شود، تغییر رنگ ناشی از جوشکاری استیل چگونه تمیز می شود.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

ژل تمیزکننده جوشکاری استیل(Stainless steel weld cleaning)

ژل استیل غیر اسیدی پاروکس با استفاده از نانوتکنولوژی تولید می شود. با استفاده از این ژل می توان سطح جوشکاری استیل را تمیز نمود به نحوی که در هنگام عملیات تمیزکاری سطح، می توان  ژل استیل را لمس نمود. این ژل به اپراتور آسیب نمی رساند. ژل استیل غیر اسیدی برای تمیز کردن علائم سوختگی و سیاهی جوشکاری استفاده می شود، این ژل  بدون بو می باشد، به نحوی که اپراتور می تواند در محیط بسته از آن استفاده نماید. این نوآوری باعث  استفاده از ژل استیل پاروکس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *