آخرین خبرها
بهترین تمیز کننده چربی
چربی گیری صنعتی

نحوه تمیزکردن چربی، تمیزکننده روغن و گریسHeavy Duty Degreaser

تمیز کننده روغن، تمیز کننده چربی و چربی صنعتیDL7:

بعضی مواقع رسوب حاصل از چربی و روغن به سطح می چسبد و تمیز کردن آن بسیار سخت می باشد. به نحوی که این چربی ها و رسوب حاصل از آنها با شوینده های معمولی تمیز و پاک نمی شوند. بنابراین برای تمیزکردن این گونه چربی و روغن ها باید از تمیز کننده چربی صنعتی استفاده نمود.
تمیز کننده چربی صنعتی، شوینده ای است که به خوبی ،روغن ،گریس و نفت را از سطوح تمیز می نماید. این سطوح می تواند بدنه و عرشه کشتی و بدنه تانکر حامل نفت و مخزن باشد. تمیزکننده چربی مخصوص تمیزکردن روغن، گریس و نفت، غیر قابل اشتعال می باشد. این مایع به خوبی هر گونه الودگی را تمیز می نماید. با استفاده از مایع تمیز کننده چربی، می توان سخت ترین چربی ها را تمیز کرد.

کاربرد های شوینده چربی صنعتی: 

 ازبین برنده چربی و آلودگی آب دریا، ضد آتش سوزی و بدون حریق، برای تمیزکردن روغن از کارخانه لبنبات ،تمیز کننده چربی برای چربی خشک. کارخانه روغن سازی. کارخانه گریس سازی، کارخانه چرم سازی و خودرو سازی از تمیز کننده روغن و چربی استفاده می شود. این مایع در کارخانه چرم سازی نیز قابل استفاده می باشد. از مایع تمیز کننده چربی می توان برای تمیز کردن چربی از لاستیک استفاده نمود. این مایع همچنین چربی را از تسمه و نوار نقاله نیز تمیز می نماید.

شستشوی چربی و روغن در کمترین زمان، شستشوی روغن. گریس نفت با کمترین هزینه، مایع تمیز کننده  روغن. مایع تمیز کننده روغن، مایع شستشوی چربی در پتروشیمی. مایع شستشوی چربی قوی. شوینده صنعتی قوی برای چربی شویی.

تمیز کننده چربی و روغن در صنعت نفت و پتروشیمی:

تمیزکننده چربی در پالایشگاه ،پتروشیمی و صنایع نفت و پلی اکریل کاربرد دارد، این مواد برای تمیز کردن تجهیزات استفاده می شوند. از طرفی انتخاب دقیق مواد شوینده برای پالایشگاه نفت امری ضروری است. و در صورت انتخاب دقیق، می توان بهترین پاک کننده را در طی چرخه فراهم کرد، برای پالایشگاه نفت.

این شوینده ها به محیط زیست آسیب نمی رسانند.یکی از دلایل استفاده از شوینده های چربی پایه آب، جلوگیری از آتش سوزی می باشد. این مایع ها به خوبی هیدروکربن های نفتی را تمیز می نمایند. شوینده برای تمیز کردن فیلتر در صنعت نفت و پتروشیمی.

چربی شویی فلز :

چربی شویی از سطوح، شستشو و تمیز کردن چربی از فلزات مس، الومینیم و استیل . تمیز کردن چربی از لوله های انتقال.شستشوی چربی از سطوح. شستشو و تمیز کردن چربی از ابزار و تجهیزات.چربی شویی و تمیز کردن چربی از پارچه. تمیز کردن چربی از فلزات. مایع تمیز کننده چربی و جرم از سطوح. چربی شویی و تمیز کردن چربی از آلومینیم. چربی شویی و تمیز کردن چربی از تانکر و مخازن.تمیزکردن چربی از کف، مایع تمیزکننده چربی از دیوار.

تمیز کننده چربی پارچه و گونی:

 چربی شوی قوی برای تمیزکردن مبل،شستن چربی از مخزن و تانکر تریلی، مایع تمیزکردن چربی از ماشین ها و موتور. مایع تمیز کردن چربی از کارگاهها، مایع تمیزکردن چربی از ماشین های راه سازی. مایع تمیزکردن چربی صنعتی در کارخانه موکت. ظروف، دوده در معادن . کک و زغال سنگ، تمیزکردن چربی از گونی .. مایع تمیزکردن پارافین.

تمیزکننده انواع چربی در پالایشگاه ها، تمیز کردن و چربی شویی ابزار. تمیز کردن چربی و چربی شویی لوله و مخازن.تمیزکردن چربی و رد لاستیک از پارکینگ، تمیز کردن چربی مخزن. تمیز کردن چسب و رزین. تمیزکردن چربی از پلاستیک، تمیز کردن چربی از مخزن آب معدنی.

چربی گیری صنعتی، تمیز کننده چربی. چربی زدایی. چربی گیری. چربی گیری از لوله. چربی گیری از فیلتر
چربی گیری صنعتی

مزایای استفاده از تمیز کننده چربی صنعتی:

  1. تمیز کننده چربی غیر قابل اشتعال.
  2. محلولی غیر اسیدی و غیر آسیب زا می باشد.
  3. قابلیت ترکیب با آب و مصرف کمتر آب.
  4. به دلیل قابلیت ترکیب با آب، جایگزین حلال های خطرناک و آسیب زا می باشد.
  5. در آب گرم ،سرد ، سخت و نرم فورا مخلوط می شود و سریع قوی ترین آلودگی ها را از بین می برد. این محصول جرم و چربی صنعتی را آسان و سریع از بین می برد . تمیز کننده چربی صنعتیDL7محصولی چند منظوره می باشد.
  6. برای تمیز کردن چربی ماشین آلات سنگین و صنایع سنگین استفاده می شود.
  7. زیست تخریب پذیر می باشد.
  8. برای تمیز کردن چربی از کف های بتنی و تمیز کردن موم از کف استفاده می شود.
  9. تمیز کننده برای چربی اجاق گاز، تمیزکننده فن ها، تمیز چربی برای لوله و کانال.
  10. تمیز کننده چربی برای تمیزکردن ماشین آلات و دستگاه های تراش و فرز.
  11. تمیز کننده روغن هیدرولیک در هنگام ریزش هیدرولیک، تمیز کننده چربی و روغن در پتروشیمی، تمیزکننده چربی و روغن در نیروگاه.
  12. تمیزکننده چربی دوستدار محیط زیست،

 

پلی کلینر، پلیکلینر.از بین بردن چربی صنعتی، شستن چربی های آشپزخانه ، از بین بردن روغن، تمیز کردن چربی و روغن
تمیز کننده چربی صنعتی
مایع تمیز کننده چربی صنعتی ماشین های راه سازی:

معمولا وقتی که به محیط های چرب وارد می شویم. اولین نکته ای که به ذهن ما می رسد دسترسی به یک مایع تمیز کننده قوی برای تمیزکردن چربی می باشد. بنابراین باید مایع مورد نظر قوی باشد که بتواند چربی های نظیر پارافین ها، واکس ها را به خوبی تمیز نماید. همچنین این چربی ها می تواند در محیط خانه و آشپزخانه باشد.

چربی بر بسیار قوی به راحتی چربی را از محیط های چرب تمیز می نماید. با استفاده از مایع پاک کننده چربی و روغن گریس می توان در مصرف آب صرفه جویی نمود. مایع تمیزکننده چربی . جرم، چربی و دوده صنعتی را به خوبی تمیز می کند.مایع برای تمیزکردن دوده. چربی و سیاهی از بدنه ماشین های لودر، گریدر.ماشین های معدن و تجهیزات معدن، مایع برای تمیز کردن دوده. سیاهی و چربی از دستگاههای فرز و تراشکاری.

مشخصات تمیزکننده چربی:

 تمیزکننده چربی بدون کف بوده و به راحتی آلودگی های سطحی را از بین می برد. از دیگر کاربرد تمیز کننده چربی استفاده در پارکینگ می باشد، تمیزکننده چربی روغن و رد لاستیک را از کف پارکینگ تمیز می نماید. تمیز کننده های چربی برای تمیز کردن بیمارستان و کف بیمارستان ، تمیز کردن کف اداره ها نیز استفاده می شود. از تمیزکننده چربی برای آشپزخانه های صنعتی نیز استفاده می شود.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع تمیزکننده رستوران و آشپزخانه

شوینده آشپزخانه و رستوران: مایع های تمیز کننده برای رستوران و غذاخوری کارایی فراوانی دارند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *