آخرین خبرها
دترجنت صنعتی چیست؟  دترجنت صنعتی از مواد شیمیایی مختلف و هدفمند ، برای تمیزکردن موثر در کارهای صنعتی می باشد و معمولا اکثر آنها بر پایه آب می باشند. شوینده صنعتی کاربرد فراوانی در صنعت فولاد سازی، صنایع خودرو سازی و صنایع پزشکی دارد، از شوینده صنعتی درصنعت نفت و پترو شیمی و صنعت نساجی استفاده فراوان می شود،  شوینده صنعتی می تواند به راحتی محتویات آلودگی را از سطوح تمیز نماید. این شوینده ها می توانند آلودگی های در کمترین زمان از بین ببرند. شوینده صنعتی در تمیزکردن الودگی کاربرد فراوانی دارد . شوینده صنعتی موتورهای چرب، دیسک و صفحه های چرب ، جعبه دنده ها و پوسته گیربکس را تمیز می نماید. مواد شوینده صنعتی در قطعه شویی کاربرد فراوان دارد. شوینده صنعتی در دوره انبارداری از سطوح قطعات محافظت می نماید.ازمواد  شوینده صنعتی  برای تمیز کردن سطح آلومینیم، برنج و دیگر فلزات استفاده می شود. شوینده صنعتی جرم ، دوده ، سیاهی و رسوبات را از سطوح پاکسازی می کند.شوینده صنعتی می تواند زنگ، چربی، روغن و گریس را تمیز نماید. شوینده صنعتی در صنعت باطری سازی کاربرد دارد، از دترجنت صنعتی برای شستشوی فیلتر گازوییل با آغشتگی به روغن و چربی های صنعتی سنگین استفاده می شود. شوینده صنعتی در باطری سازی ، سرب را تمیز می نماید. با استفاده از شوینده صنعتی می توان دستگیره درب، لوله ها ، چدن و بدنه خودرو را تمیز کاری نمود. دترجنت برای صنعت نفت، دترجنت برای پتروشیمی، دترجنت برای کارخانه، دترجنت برای خانه، دترجنت برای تولید، دترجنت برای تمیز کردن، دترجنت برای نظافت انواع دترجنت صنعتی: الف)دترجنت حفاری ب)دترجنت و شوینده برای ترانسفورماتور ج)دترجنت برای توربین گازی د) دترجنت و شوینده صنعتی در پلی اکریل ه) دترجنت و شوینده صنعتی برای تمیز کردن کک، نفت مازوت و)دترجنت و شوینده صنعتی در کارخانه های گنداله سازی برای ذوب آهن
دترجنت صنعتی

مایع تمیزکننده مخزن، تمیزکننده مخزن تحت فشار

مایع تمیزکننده و براق کننده مخزنG-RP:

برای تمیز کردن مخزن، ابتدا باید جنس آن و جرم مورد نظر شناسایی شود و پس از آن از مایع تمیز کننده مخزن استفاده شود. مایع تمیز کننده مخزن چند منظوره بوده و جرم، چربی و رسوب را از مخزن و لوله تمیز می نماید. روش استفاده از این مایع آسان می باشد و در کمترین زمان سطوح را تمیز می نماید.

با استفاده از مایع تمیز کننده  G-RPمی توان مخزن ، شیرآلات و لوله های اکسیژن را تمیز نمود. این مایع باید طبق دستورالعمل استفاده شود. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید عملیات تمیزکاری طی چند مرحله انجام شود. بعد از تمیز کاری، آزمایش های مختلفی انجام می شود تا مشخص شود که مخزن، ولو  و لوله اکسیژن عاری از هرگونه جرم و چربی هستند.

انواع مخزن، لوله و شیرآلات و روش تمیز کردن آنها:

  • مخزن ذخیره آب معدنی:
  • مخزن در صنایع غذایی لبنیات
  • مخزن ذخیره در صنایع پتروشیمی و صنعت نفت
  • مخزن در صنایع دارو سازی
الف) تمیز کننده زنگ، جرم و رسوب از مخزن:

مایع تمیز کنندهG-RP هرگونه جرم و چربی را از سطوح تمیز می نماید. برای تمیزکردن مخزن ابتدا باید جنس آن مشخص شود. معمولا جنس مخزن و تانکر از فولاد، استیل ضد زنگ و یا الومینیم می باشد. به دلیل تیرگی و اکسید ، سطح آنها دچار تیرگی و سیاهی می شود. بنابراین برای پسیویشن آنها باید از مایع تمیزکننده استفاده نمود. از طرفی برای تمیزکردن نوع موادی که در مخزن نگهداری می شود باید از شوینده مناسب استفاده نمود.

ب)تمیزکننده چربی، روغن و پارافین از مخزن:

معمولا مخزن های آب از استیل و فولاد های ضد زنگ تولید می شوند. و برای رسوب زدایی و یا تیرگی و زنگ های سطحی آنها می توان از مایع G-RP استفاده نمود. برای تمیز کردن و زنگ زدایی آنها ،باید از استاندارد تمیزکردن مخزن استفاده نمود، 

ج) مایع تمیزکننده G-RP برای کپسول ها و لوله های فشار بالا:

مایع تمیز کنندهG-RP، رسوب و زنگ برای مخزن های نفت و پتروشیمی استفاده می شود. این مایع چربی و زنگ را تمیز می کند. (CLEANING OF EQUIPMENT FOR OXYGEN SERVICE)

معمولا مخزن (High pressure) تحت استاندارد های خاص تولید و تمیز می شوند این مخازن برای حمل نیتروژن،هلیم و اکسیژن  تولید می شوند. بنابراین با نهایت دقت و تحت مراحل مختلف تمیز کاری می شوند. بعضی از این لوله ها و مخازن باید عاری از هر گونه چربی و آلودگی ها باشند. شرکت مهندسی ناوک صنعت مایع تمیز کننده لوله ها، شیرآلات و مخازن حمل اکسیژن را ارائه می دهد. بعضی دیگر از مخزن ها و تانکرها حاوی روغن و چربی و پارافین مایع می باشند. بنابراین برای تمیزکردن روغن و چربی از آنها باید با استفاده از مایع چربی زدا انجام شود.

ژل جی پی، تمیز کننده استیلG-P

مایع جی آرپی تمیز کننده استیل.G-RP

تمیزکننده G-RP برای مخزن و پایپینگ صنعتی، مخزن کامپوزیت،مخزن آلومینیم. مخزن و لوله ها، لوله های حمل اکسیژن، جوش استیل، ژل تمیزکاری جوش استیل، تمیز کاری مخازن اکسیژن، کپسول های پرشر.های پرشر، مخازن تحت فشار. اکسیژن. آلومینیم. لوله های آلومینیم،  مخزن استیل،  لوله های استیل، چربی از مخزن، تمیزکننده لوله فولادی، تمیزکننده مخزن سوخت.

مفهوم کرایوژنیک ( فوق سرد شناسی) و مخازن تحت فشار:

High pressure  ASTM Standard

 capsules

 pipe welding

 fitting

 pipe cleaning nozzle

 oxygen capsules

 cleaning equipment

Pickling and passivation chemicals in Iran

Clean steel welding in Iran

Cleaning, Descaling and passivation of stainless steel parts, equipment and systems

د)مایع تمیزکننده مخزن آب (مایع تمیزکننده مخزن آب معدنی):

مخزن ذخیره آب معدنی، باید مطابق استاندارد تمیز شوند. مایع G-RP برای مخزن ذخیره آب و آب معدنی استفاده می شود.

ه)مایع تمیز کننده چربی در داروسازی:

برای تمیز کردن مواد چرب و محلول های غلیظ مخزن و وان و همزن دارو سازی می توان از این مایع استفاده نمود. این مایع به راحتی ظرف های محتوی کرم و چربی را پاک می نماید. این محصول، کرم های چرب موجود در مخزن و وان را به راحتی تمیز می نماید.

ح)مایع تمیزکننده G-RP برای مخزن لبنیات:

 

مایع تمیز کننده مخزن استیل مایع برای تمیز کردن مخزن استیل تمیز کننده مخزن ذخیره آب معدنی جرم گیری از مخزن آب زنگ برداری از مخزن زنگ برداری از مخزن ذخیره آب زنگ برداری از مخزن ذخیره آب معدنی
مایع تمیز کننده مخزن در صنایع غذایی و دارویی
و)مایع تمیزکننده (مخزن و تانکر)مخصوص فراورده های نفتی   :

 این مایع، هرگونه جرم شامل قیر، مواد نفتی ، مازوت، روغن صنعتی، گریس را از تانکر های حامل سوخت تمیز می نماید. مایع مخصوص تمیزکردن قیر و مواد نفتی از مخزن و تانکر، به محیط زیست آسیب نمی رساند. و زیست تخریب پذیر می باشد. یکی از قابلیت های این مایع، عدم آتش سوزی می باشد. بنابراین با ایمنی کامل می توان هر گونه الودگی و جرم را از روی سطوح تمیز نمود.

ت)مایع تمیز کننده شیرآلات( ولو):

شیرآلات بنا به کاربردشان از جنس های استیل و برنج تولید می شوند. برای تمیز کردن، رسوب زدایی و براق کردن این شیرآلات می توان از مایع تمیزکننده شیرآلات استفاده نمود.

اصول طراحی لوله و مخازن تحت فشار(های پرشر):

برای اجرا و استفاده از مخزن و لوله های تحت فشار، نیاز به دانش مربوط به این حوزه می باشد. اجرای سیستم لوله کشی و مخزن فشار قوی نیاز به تجربه و تخصص  می باشد. ایجاد فشار بالا نیاز به بوستر و یا کمپرسور می باشد امروزه از بوستر برای شارژ مخازن استفاده می کنند.

 سیستم برست پرشرburest pressure : برا ی بررسی فشار وارد بر مخزن، از روش هیدرولیک مخزن

 پروف تست Proof testing pressure vesselsپرشر برای مخزن :

طراحی و اجرای لوله کشی فشار قوی، پرشر بوستر و مخزن رگلاتور می تواند فشار مورد نیاز را تامین نماید.

استفاده از لوله و اتصالات استاندارد، استفاده از مخزن و پرشر بوستر استاندارد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

روغن پولیش(روغن سنباده)

روغن سنباده - روغن پولیش در صنعت کاربرد فراوانی دارد از روغن سنباده می توانیم در سرسیلندرها، برای بدست آوردن سطح صاف و صیقلی استفاده نماییم .روغن پولیش فلزات و روش کاربرد آن:روغن سنباده SFP 90 ،روغن سنبادهSFP 150، روغن سنباده SFP 360 روغن سنباده SFP 600 ، روغن سنباده روغن سنباده سرسیاندر روغن سنباده سیلندر روغن سنباده کارگاه، خمیر سنباده در کارگاه ،خمیر سنباده برای سیلندر، خمیر سنباده برای شفت، خمیر سنباده برای سطح ورق، روغن سنباده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *