۱-واکس جداکننده تولید ساندویچ پنل:

پنل ساندویچی (ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل) به دیوار یا سقف‌هایی گفته می‌شود که از ترکیبات مواد سبک تشکیل شده‌ و از دو سمت به دو ورق محدود شده‌است و در میان آن یک لایه عایق پلی یورتان قرار دارد. برای جدا کردن عایق پلی یورتان از واکس جداکننده پانل استفاده می شود.
معمولا ساندویچ پانل از دو لایه فلزی که معمولاً دارای پوشش گالوانیزه می‌باشند و لایه میانی دارای عایق حرارتی پلی یورتان می باشد تولید می شود. برای جداکردن پلی یورتان از لبه های کار و جلوگیری از چسبیدن پلی یورتان به تجهیزات از جداکننده پانل استفاده می شود.

وکس جداکننده پنل.واکس جداکننده فوم سرد. پلی واکس ارزان قیمت. واکس جداکننده فوم چوب. واکس جداکننده ریجید

۲-کاربردهای واکس جداکننده ساندویچ پنل:

  • جداکننده پلی یورتان برای ساخت ساندویچ پانل سقفی

  • ساندویچ پنل دیواری

  • جداکننده پانل مخصوص تولید ساندویچ پانل کلین روم

  • ساندویچ پانل سرد خانه ای

  • ساندویچ پنل مخصوص بدنه کامیون و کامیونت

  • ساندویچ پنل پلیمری

۲-مشخصات واکس جداکننده تولید ساندویچ پانل:

  • جداکننده پانل به راحتی قطعات پلی یورتان را از قالب جدا می نماید.

۳- روش استفاده از جداکننده پنل:

جداکننده پلی یورتان را می توان به روش دستی و یا به روش اسپری استفاده نمود. برای روش دستی ابتدا قالب را تمیز می نمایم و پس از آن با قلم مو، واکس جداکننده پلی یورتان را به قالب می زنیم و پس از آن پلی یورتان را تزریق می نماییم. در روش اسپری ابتدا قالب را تمیز می نماییم و پس از آن واکس جداکننده پانل را بر روی قالب اسپری می نماییم و پس از آن پلی یورتان را تزریق می نماییم.

4- واکس جداکننده مخصوص تولید ورق پلی یورتان:

ورق پلی اورتان یک نوع ماده پلیمری است که در صنعت های خودرو سازی ، مبل و تخت خواب، عایق سازی لوله های نفت و انتقال آب کاربرد دارد. به دلیل انعطاف پذیری خوب. مقاومت به سایش و عایق سرمایش و گرمایش کاربرد های متنوعی دارد.  برای ساخت ورق های پلی یورتان از واکس جداکننده استفاده می شود. با کاربرد این جداکننده بر روی قالب، ورق پلی یورتان به راحتی از قالب جدا می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *