1-مایع تمیزکننده آشپزخانهNH30 :

برای تمیز کردن قسمت های مختلف آشپزخانه نیاز به یک مایع چند منظوره می باشد. مایعی که بتواند سخت ترین چربی ها را از سطح کف و دیوارها و همچنین ظروف آشپزخانه تمیز نماید. تمیزکننده چند منظوره آشپزخانه به راحتی آلودگی ها را تمیز می نماید. برای تمیز کردن چربی و روغن خانگی و چربی های صنعتی باید از چربی زدای موثر استفاده نمود.برای تمیز کردن آشپزخانه داشتن یک مایع موثر و ایده آل ضروری می باشد. پاک کننده ای که بتواند اجاق گاز و هود را سریع و خوب تمیز نماید.

در این گروه تولیدی، تجهیزات تمیزکننده آشپزخانه،انواع چربی گیر پاک کننده شیشه و سطوح سخت تولید و عرضه می گردد. این مایع ها به نحوی تولید می گردند که چربی و آلودگی و جرم را به خوبی از بین ببرند.

شوینده مخصوص رستوران. شوینده رستورانی. مایع تمیزکننده ظروف رستوران. مایع تمیزکننده آشپزخانه.. مایع تمیزکننده آشپزخانه هتل.مایع تمیزکننده آشپزخانه بیمارستان. مایع تمیزکننده آشپزخانه کارخانه. مایع تمیزکننده آشپزخانه پادگان

مایع تمیزکننده آشپزخانه

2-مزیت استفاده از تمیز کننده آشپزخانه :

  • تمیز کردن رسوب از سطوح و ظرف های آشپزخانه

  • تمیز کننده چربی های خشک و سختی که به آسانی تمیز نمی شوند.

  • از بین بردن باکتری ها

  • تمیز کننده درپوش های گاز و هود

  • تمیز کننده چربی های کف آشپزخانه

3-مایع تمیز کننده رسوب در آشپزخانه:

برای تمیز کردن رسوب از دیگ بخار، ظروف می توان از مایع تمیز کننده رسوب استفاده نمود.

4-تمیزکننده چند منظوره آشپزخانه صنعتی:

عدم تمیز کردن کف آشپزخانه و یا تمیز کردن ناقص، نه تنها با عث رشد باکتری ها می شود بلکه باعث می شود که ایمنی تردد کارکنان کاهش یابد.

5-مایع تمیزکننده تجهیز آشپزخانه:

نظافت آشپزخانه نقطه شروع سلامتی مشتریان و کارکنان آن مرکز و یا شروع بیماری برای آنها می باشد بنابراین با استفاده از یک مایع تمیز کننده موثر می توان به بالاترین استاندارد های ایمنی غذایی دست یافت و از رشد باکتری ها جلوگیری نمود. همچنین نظافت موثر و استفاده از شوینده های استاندارد باعث افزایش طول عمر وسایل پخت پز و تجهیزات آشپزخانه می شود.

6-قیمت شوینده آشپزخانه:

برای خرید عمده مایع تمیزکننده آشپزخانه با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *