1)شوینده بیمارستانی چیست؟

تمیزکننده بیمارستانی محصولی است که برای تمیز کردن ابزار پزشکی، دندانپزشکی و تمیز کردن سطوح استفاده می شود. شوینده بیمارستانی آنتی باکتریال می باشد و قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد. تمیزکننده های بیمارستانی متنوع می باشند و هر کدام کارایی خوبی دارند. شوینده های بیمارستانی شامل،مایع تمیزکننده لباس بیمارستانی،مایع تمیزکننده ابزار جراحی بیمارستان و مایع ماشین لباسشویی بیمارستانی می باشد.  کارشناسان توافق دارند که تمیز کردن و ضدعفونی دقیق سطوح محیطی از عناصر ضروری برنامه های موثر پیشگیری از عفونت است. هدف این مقاله بررسی عوامل متعددی است که بر روی روش‌های استاندارد نظافت و ضد عفونی تأثیر می‌گذارند و در مورد فن‌آوری‌های مدرنی که می‌توانند مکمل روش‌های نظافت و گندزدایی سنتی باشند، بحث می شود.

2)کاربرد های شوینده بیمارستانی:

کاربرد برای مصارف بیمارستانی و صنعتی:

پاک کننده میکروب کش و سفید کننده باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها را از بین می برد این مایع فرموله شده برای از بین بردن باکتری ها در چند دقیقه می باشد. این محصول می تواند برای استفاده کارآمد و موثر در مکان هایی که نیاز به تمیز کردن مداوم دارند استفاده شود. این ضدعفونی کننده همه کاره در برابر طیف وسیعی از میکروب ها مقاوم است و بر روی سطوح با لمس بالا، از جمله وسایل حمام، میز، دستگیره در و سینک به کار می رود. این مایع ضدعفونی کننده بیمارستانی، حاوی قدرت پاک کنندگی سفید کننده کلروکس بوده و بوهای ناشی از آنها را از بین می برد.

با استفاده از شوینده های بیمارستانی می توان هرگونه آلودگی را از ابزار و سطوح تمیز نمود. شوینده بیمارستانی چند منظوره می باشند. در متن زیر موارد مصرف شوینده بیمارستان معرفی می گردد. شوینده های بیمارستانی شامل تمیز کننده سطوح و کف، تمیز کننده استیل و تمیز کننده پارچه و لباس می باشد.

1-2)مایع تمیز کننده ابزار استیل پزشکی و دندانپزشکی:

برای استفاده بر روی سطوح سخت و متخلخل مانند کف، دیوارها، سطوح چینی و پلاستیکی در بیمارستان ها، خانه های سالمندان، مدارس، کالج ها و هتل ها به کار می رود. شوینده بیمارستانی باید بتواند باکتری های vre, mrsa, grsa, mrse, visa, prsp و آنفلوانزا را از بین ببرد.این شوینده ها در بیمارستان ها، خانه های سالمندان و سایر مراکز استفاده می شوند.

برای تمیز کردن ابزار استیل پزشکی و دندان پزشکی از مایع تمیز کننده استیل استفاده می شود. تمیزکننده بیمارستانی استیل را می توان به روش های مختلف  استفاده نمود.

مایع تمیزکننده ابزار پزشکی. پنس قیچی

مایع تمیزکننده ابزار پزشکی.(تمیزکننده بیمارستانی)

2-2)تمیزکننده بیمارستانیبرای تمیز کردن پارچه و لباس در بیمارستان:

برای تمیز کردن پارچه و لباس می توان از مایع تمیز کننده فوق العاده قوی استفاده نمود. شوینده بیمارستانی در کمترین زمان لباس، پارچه و ملحفه را تمیز می نماید. مایع تمیز کننده پارچه و لباس بدون اینکه به رنگ آسیب برساند می تواند آلودگی و چربی را در کمترین زمان از بین ببرد. تمیزکننده بیمارستانی پارچه و لباس چند منظوره می باشد. این محصول لباس های سفید و مشکی را به خوبی تمیز می نماید.

3-2) تمیزکننده بیمارستانی برای تمیزکردن سطوح و کف بیمارستان و اورژانس:

 کارشناسان به طور کلی در تعدادی از زمینه ها اتفاق نظر دارند، از جمله این واقعیت که تمیز کردن یا ضد عفونی دقیق سطوح محیطی، روزانه عناصر ضروری برنامه های پیشگیری از عفونت می باشد. علاوه بر این، زمانی که از مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود، باید به طور مناسب از آنها برای دستیابی به اثرات مطلوب استفاده نمود. 

مایع اسکرابر محصولی است که به خوبی سطوح را تمیز می نماید. شوینده بیمارستانی در کمترین زمان سطوح و دیوار را تمیز می نماید. تمیزکننده بیمارستانی اسکرابر، را می توان به صورت دستی و یا با دستگاه استفاده نمود. این مایع آنتی باکتریال می باشد و قابلیت استفاده با آب را دارد. بسته به میزان آلودگی می توان آن را به نسبت یک به صد با آب ترکیب نمود.

مایع اسکرابر برای کارخانه مایع اسکرابر برای ورزشگاه مایع اسکرابر باکیفیت مایع اسکرابر خوب مایع اسکرابر برای تمیز کردن سطح اپوکسی. مایع تمیز کننده کف بیمارستان. مایع اسکرابر برای پاک کردن رد لاستیک


مایع اسکرابر

3-مایع تمیز کننده آشپزخانه بیمارستان:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *