آخرین خبرها
گامازول
مایع تمیز کردن اثر لاستیک از پارکینگ مایع تمیز کردن اثر لاستیک لیفتر مایع تمیز کردن اثر لاستیک در سالن تولید مایع تمیز کردن اثر لاستیک مایع تمیز کردن خودرو دیزل تمیز کننده روغن

تمیزکننده اثر لاستیک، خط ترمز، چربی و روغن NH90

 مایع تمیزکننده خط ترمز و رد لاستیک:

مایع تمیزکننده  NH90 هرگونه رد لاستیک خودرو، کامیون و لیفتراک در پارکینگ ، کارگاه، کارخانه و سالن های تولید را به راحتی از بین می برد. محلول تمیزکننده اثر خط لاستیک، خط ترمز، روغن، چربی و سیاهی را از سطوح پارکینگ و کارگاه تمیز می نماید.

این محلول قابل ترکیب با آب بوده و برای تمیزکردن اثر لاستیک، در پوشش های اپوکسی، سنگ و بتن استفاده می شود. با استفاده از این تمیزکننده، به راحتی رد لاستیک خودرو از روی سطح و رگه ها تمیز می شود. این مایع به پوشش اپوکسی و پی وی سی آسیب نمی رساند.

مایع گامازول برای تمیزکردن کارگاه های صنعتی، تعمیرگاهها و انبارها کاربرد دارد. گامازول این سطوح را به خوبی تمیز می کند. اصولا به دلیل سطح لاستیک بر روی سطوح، اثر آن بر روی سطح باقی می ماند و تمیز کردن آن اثر به راحتی نمی باشد. این اثر بر روی سطوح اپوکسی، سطح آسفالت، سطح سنگ و سطح موزاییک مشکلاتی ایجاد می نماید.

نحوه استفاده از مایع تمیزکننده خط ترمز و اثر لاستیک در پارکینگ و تعمیرگاهها:

 

معرفی انواع تمیزکننده برای سطح پارکینگ: اثر خط لاستیک معمولا در تعمیرگاه ها و کف و رمپ پارکینگ ها ظاهر نازیبایی ایجاد می نمایند . برای تمیزکردن خط  لاستیک خودرو، لیفتراک میتوان از مایع تمیزکننده رد لاستیک NH90 استفاده نمود. تمیزکردن چربی و اثر لاستیک از روی کف اپوکسی، روغن در فرودگاه و لاستیک هواپیما.

مایع تمیزکننده اثر لاستیک، سیاهی و چربی رمپ پارکینگ، خطوط هوایی،تعمیرگاه، پارکینگ کف اپوکسی، لیفتراک،کامیون،خودرو ، سیاهی تایر، سنگ و موزاییک را تمیز می نماید.

مایع اسکرابر برای کارخانه مایع اسکرابر برای ورزشگاه مایع اسکرابر باکیفیت مایع اسکرابر خوب مایع اسکرابر برای تمیز کردن سطح اپوکسی
شوینده رد لاستیک

مایع تمیزکننده برای تمیز کردن اثر لاستیک و چربی از اپوکسی و پی وی سی:

 برای تمیزکردن چربی و رد لاستیک از مکان هایی نظیر آزمایشگاهها، باشگاه های ورزشی  با کفپوش اپوکسی، سوله های  با کفپوش اپوکسی،

تمیزکننده برای کف کارگاه، کف پارکینگ و سوله ( سطح کف با اپوکسی و پی وی سی) :

یکی از خصوصیات سطح اپوکسی این است که به مرور زمان رد لاستیک بر روی سطح اپوکسی باقی می ماند. بنابراین باید از مایعی استفاده شود که توانایی پاک کردن رد لاستیک از سطح اپوکسی را داشته باشد. همچنین برای سطح و کف کارگاههای تولیدی نظیر کارگاه تراشکاری و فرزکاری و برای پوشش آزمایشگاهها از پوشش اپوکسی استفاده می شود.

تمیزکردن رد لاستیک از سطح اپوکسی در سالن های مونتاژ و سالن های انبار را می توان با تمیز کننده NH90 انجام داد.

مایع تمیزکننده رد لاستیک
مایع تمیزکننده رد لاستیک. مایع تمیزکننده روغن و گریس

تمیزکننده اثر لاستیک از پارکینگ و سالن های تولید:

 به عنوان مثال گامازول کف های حاوی آسفالت و قیر و همچنین سطوح پلاستیکی (مانند PVC) را به خوبی تمیز می کند. یکی از عملکرد های مهم گامازول، تمیزکردن قیر از روی سطوح می باشد. گامازول سطح و کف های اپوکسی و پی وی سیPVC الوده  به قیر را تمیز نماید. این محصول چربی را از کف سالن های تولید، سالن های تراش و فرز تمیز می نماید.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

براق کننده استیل و فولاد

تمیزکننده فولاد، تمیزکننده انواع فولادهای ضدزنگ

پسیویشن فولاد چگونه انجام می شود. در اینجا روش پسیویشن فولاد توضیح داده می شود. تمیز کردن لوله های فولادی ضد زنگ تمیز کردن لوله های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق فولادی ضد زنگ، تمیز کردن فولاد در کارخانه تمیز کننده فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی روش تمیز کردن فولاد