آخرین خبرها
راق کردن و تمیزکردن ظروف آلومینیم، براق کردن و تمیزکردن قطعه های آلومینیم، براق کردن و تمیزکردن ورق آلومینیمی، براق کردن صفحه آلومینیمی، براق کننده دستگیره آلومینیم، براق کردن قطعات آلومینیم، براق کردن و تمیزکردن قطعات آلومینیمی موتور سیکلت،براق کردن و تمیزکردن لوله آلومینیمی،براق کردن و تمیزکردن سیم آلومینیمی

براق کننده الومینیم SH80 روش های براق کردن الومینیم

تمیز کننده الومینیم:

مایع تمیزکننده الومینیم SH80 برای برداشتن جرم ، چربی و رسوب از آلومینیم می باشد. این محصول همچنین به خوبی می تواند در دستگاه ویبریشن، پلیسه را از قطعه جدا و  سطحی بی نظیر و صاف تحویل نماید. این محصول به خوبی آلومینیم های عملیات حرارت را براق می نماید. براق کننده آلومینیم بدون اینکه آلومینیم را سیاه نماید آن را براق می نماید.

براق کردن آلومینیم به راحتی به روش های دستی و روش استفاده از دستگاه ویبره انجام می شود. به این صورت که مایع براق کننده را به  قطعه اسپری نموده سپس قطعه را با پارچه تمیز می نماییم. در روش استفاده از دستگاه ویبره، مایع و قطعات را درون مخزن دستگاه ویبره قرار می دهیم. سپس بعد از مدت زمان کوتاهی قطعات، براق و سفید می شوند.

به دلیل نوع مایع براق کننده و تمیز کننده، این نوع براقیت و سفید شدن ماندگار می باشد. بنابراین به این روش چربی گیری نیز انجام می شود.
مایع تمیز کننده الومینیم، برای تمیز کاری و محافظت از انواع ورق ها نیز کاربرد داشته و آنها را به خوبی تمیز می نماید.

مایع تمیزکننده الومینیم SH80
مایع تمیزکننده الومینیم SH80

کاربرد ها: براق کردن و تمیزکردن ظروف آلومینیم، قطعه های آلومینیم. ورق آلومینیمی. صفحه آلومینیمی، دستگیره آلومینیم،  قطعات آلومینیم. قطعات آلومینیمی موتور سیکلت، لوله آلومینیمی. سیم آلومینیمی.

مزایای مایع تمیزکننده الومینیم SH80:


1- قابل استفاده برای دستگاه ویبریشن.
2-براق کننده آلومینیم، جرم ، سیاهی و رسوب را از سطح آلومینیم جدا می نماید.
3- م برای پلیسه برداری از قطعات آلومینیم استفاده می شود.

چگونه چربی را اژ سطح فلزات تمیز نمایم، چربی گیری از فلزات، براق کردن فلزات

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

ژل تمیزکننده جوشکاری استیل(Stainless steel weld cleaning)

ژل استیل غیر اسیدی پاروکس با استفاده از نانوتکنولوژی تولید می شود. با استفاده از این ژل می توان سطح جوشکاری استیل را تمیز نمود به نحوی که در هنگام عملیات تمیزکاری سطح، می توان  ژل استیل را لمس نمود. این ژل به اپراتور آسیب نمی رساند. ژل استیل غیر اسیدی برای تمیز کردن علائم سوختگی و سیاهی جوشکاری استفاده می شود، این ژل  بدون بو می باشد، به نحوی که اپراتور می تواند در محیط بسته از آن استفاده نماید. این نوآوری باعث  استفاده از ژل استیل پاروکس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *