آخرین خبرها
مایع اسکرابر برای کارخانه مایع اسکرابر برای ورزشگاه مایع اسکرابر باکیفیت مایع اسکرابر خوب مایع اسکرابر برای تمیز کردن سطح اپوکسی
مایع و ژل مخصوص دستگاه اسکرابر مایع اسکرابر برای کارخانه مایع اسکرابر برای ورزشگاه مایع اسکرابر باکیفیت مایع اسکرابر خوب مایع اسکرابر برای تمیز کردن سطح اپوکسی

مایع اسکرابر(Floor Scrubber Detergent)

از مایع اسکرابر می توان برای تمیز کردن و کفشویی برج، لابی و پارکینگ استفاده نمود. برخی از فرمولاسیون ها برای شوینده معمولی اسکرابر فرموله شده اند و برخی دیگر برای تمیزکردن و از بین بردن چربی، روغن و کثیفی های قوی و سنگین تولید می شود.

شوینده اسکرابر برای تمیز کردن بیمارستان، کارگاه و سوله
مایع اسکرابر

نحوه تمیزکردن سطح با شوینده اسکرابر:

در مقاله زیر کاربرد و همچنین دستورالعمل استفاده از شوینده اسکرابر معرفی میگردد. این تمیزکننده سطح کف کارگاه و ساختمان را به خوبی از هرگونه رسوب، سیاهی ،لکه ،روغن ،چربی و گریس تمیز می کند.

مزیت استفاده از شوینده اسکرابر:

 مزیت  اسکرابر، کاهش مصرف آب در حین تمیز کاری می باشد. شوینده اسکرابر برای پوشش های اپوکسی و سنگ موزاییک  استفاده می شود، این مایع برای خانه سالمندان و بهزیستی، کف فروشگاههای بزرگ، مدارس، کف انبارهای بزرگ، تعمیرگاه به کار می رود.

 به دلیل تردد لیفتراک و خودرو در کارگاه و تعمیرگاه، ریزش روغن، گریس، چربی و ایجاد رد لاستیک زیاد می باشد. بنابراین با استفاده از شوینده اسکرابر نظافت کارگاه به خوبی انجام می شود.

شوینده اسکرابر برای تمیز کردن چربی صنعتی، پارافین و چربی های سخت و سنگین:

مشخصات شوینده اسکرابر NP90:

شوینده اسکرابر NP90چند منظوره بوده و جرم و الودگی های کف را تمیز می نماید

.2- این مایع بدون بو و بدون ایجاد حساسیت می باشد.

3- مایع  NP90 قدرت پاک کنندگی خوبی دارد.

 

مایع اسکرابر برای تمیز کردن پوشش اپوکسی:

برای تمیزکردن سطح کف پارکینگ، کارگاه و تمیز کردن سطوح با پوشش اپوکسی نیاز است که از شوینده اسکرابری استفاده شود. همچنین شوینده اسکرابر باید بدون بو بدون ایجاد حساسیت باشد. از شویندهاسکرابر، می توان برای تمیزکردن خط ترمز و رد لاستیک خودرو در پارکینگ و کارگاه استفاده نمود

شوینده اسکرابر برای تمیزکردن سطوح با پوشش پی وی سی(PVC) و اپوکسی(EPOXY) در ورزشگاه و کارگاه:

شوینده اسکرابر سطوح پی وی سی و اپوکسی را به خوبی تمیز می نماید. این شوینده را می توان به صورت دستی و یا در ماشین اسکرابر به کاربرد. برای استفاده از شوینده اسکرابر باید از دستورالعمل مربوط به آن استفاده شود بنابراین شایان ذکراست که از شوینده دارای کیفیت خوب استفاده شود.

شویندهاسکرابر برای براق کردن و تمیز کردن راهرو و راه پله ها:

معمولا بعد از مدتی سنگ های راه پله و سنگ های کف ساختمان جلای خود را از دست می دهند. لذا با استفاده از شوینده اسکرابر می توان آنها را براق و تمیز نمود. امروزه برای تمیزکردن سطح  سالن های ورزشی، سالن های کارگاهی، سوله های بزرگ و محیط کارگاه های بزرگ از شویندهاسکرابر استفاده می شود.

 

روش های استفاده از مایع اسکرابر:

الف) استفاده از شوینده اسکرابر به روش دستی:

سطح کف را می توان با استفاده از شوینده اسکرابر(زمین شوی) و تی و یا پارچه تمیز نمود. وقتی که سطح کف کارگاه، سالن تولید و یا منزل نیاز به نظافت دارد  از شوینده  اسکرابر  استفاده می شود. این شوینده سطح سالن ها، کارگاهها و پارکینگ را به راحتی و در کمترین زمان تمیز می کند.

ب) استفاده از مایع اسکرابر در دستگاه اسکرابر:

 محلول مورد نظر باید قابلیت کاربرد در دستگاه اسکرابر را داشته باشد و بتوان بر روی هر سطحی استفاده نمود. به نحوی که به سطح اپوکسی آسیبی وارد ننماید. برای تمیز کردن الودگی های سالن ها و کارگاهها می توان از شوینده تمیزکننده برای اسکرابر استفاده نمود.

شوینده برای اسکرابر(زمین شوی ) خانگی و صنعتی
شوینده اسکرابر برای زمین شوی خانگی و صنعتی

بهترین مایع اسکرابر:

 شوینده اسکرابر ایده آل

  1.  به دستگاه آسیب نرساند.
  2. سازگار با سطح و کف باشد .
  3. بی بو و بدون ایجاد حساسیت باشد.
کاربرد مایع اسکرابر برای تمیز کردن سالن های ورزشی، استادیوم و باشگاه ورزشی:

معمولا برای تمیزکردن باشگاه ورزشی نیاز به اسکرابر می باشد این اسکرابر ها سریعتر کف را تمیز می نمایند. و با کاربردشوینده مخصوص اسکرابر، نتیجه بهتری حاصل می شود. شوینده اسکرابر آنتی باکتریال بوده و از رشد باکتری جلوگیری می نماید. از اسکرابر و شوینده اسکرابر  برای تمیزکردن کف سالن ها و آزمایشگاه هها  استفاده می شود. با استفاده از این محصول، کف سالن تولید عاری از هرگونه چربی، روغن، گریس، نفت و گازوییل می شود. این مایع در ابتدا کثیفی را حل می کند و بعد از آن به وسیله دستگاه مکش، به درون مخزن منتقل می شود. با کاربرد شوینده اسکرابر ایده آل، سریع جرم ها تمیز می شوند و به این صورت به دستگاه اسکرابر فشار وارد نمی شود. و دستگاه آسیب نمی بیند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع ماشین ظرفشویی به صورتی ساخته شده که به صورت همزمان ظروف را تمیز، مسیر شستشو را رسوب زدایی و ظروف را براق می کند. مایع و ژل ماشین ظرفشویی در غذاخوری ها و رستوران،  مایع شستشوی ظروف استیل مخصوص ماشین ظرفشویی، مایع ماشین ظرفشویی در منزل،  مایع ماشین ظرفشویی با بهترین کیفیت تولید می شود این مایع در ماشین های ظرفشویی زیمنس بلومبرگ و ... کاربرد دارد.  مایع ماشین ظرفشویی  صنعتی برای تجهیز آشپزخانه های صنعتی به کار می رود. برای اطلاع از قیمت مایع ماشین ظرفشویی، با این واحد تماس حاصل فرمایید.

مایع تمیزکننده صنایع غذایی Food Industry Detergent

شوینده های صنایع غذایی شامل محلول هایی می باشند که در قسمت های مختلف این صنعت به کاربرده می شود. مایع تمیزکننده صنایع غذایی دارای ترکیب هایی هستند که به راحتی چربی، رسوب و زنگ را از قسمت های مختلف تمیز می کنند. این شوینده ها در کارخانه های مواد غذایی، لبنیات و تولید کیک و کلوچه کاربرد دارند. در متن زیر کاربرد این شوینده ها معرفی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *