آخرین خبرها

شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو تکنولوژی

مایع تمیز کننده نمای ساختمان:


برای شستشوی نمای ساختمان می توان از مایع های مختلفی استفاده نمود. امروزه به دلیل آلودگی های ناشی از مواد هیدروکربنی نمای ساختمان ها به مرور زمان تیره می شود. و جلای خود را از دست می دهد. با استفاده از مایع تمیزکننده نمای ساختمان می توان انواع نما ها را شستشو داد و تمیز نمود.

نما های مختلفی نظیر شیشه، سنگ و غیره وجود دارد که برای هر کدام از نماها باید مایع مخصوص به خود را استفاده نمود. این مایع ها پس از کاربرد و شستشوی نمای ساختمان بهترین چشم انداز را به شما هدیه می نماید.

شستشوی نمای ساختمان
مایع تمیزکننده نمای ساختمان

این نما ها شامل نمای سنگ، نمای کامپوزیت، نمای اجر و نمای سیمانی می باشد.

همچنین برای شستشوی نمای ساختمان های قدیمی و تاریخی باید طبق دستورالعمل مربوط به آن انجام شود. عدم رعایت این موارد می تواند به نما آسیب برساند و باعث خوردگی در اجزائ ان شود. بنابراین متخصصان این شرکت، با مطالعه بر روی ساختمان های قدیمی و تاریخی ،دستورالعمل نظافت و روش تمیز کردن نمای آن را ارائه می نمایند.
شوینده می تواند جرم و سیاهی را به خوبی از بین برده و نما ی ساختمان را تمیز نماید. نما های متفاوتی نظیر نمای سنگ، نمای آجر ، نمای آلومینیم و نمای بتن را می توان به راحتی با مایع تمیز کننده نمای ساختمان تمیز نمود. شوینده برای شستشوی نمای شیشه، شوینده برای تمیز کردن نمای کامپوزیت. شوینده برای شستشوی نمای سنگ

مایع برای تمیز کردن نمای کامپوزیت:

برای تمیز کردن نمای کامپوزیت باید از شوینده ای استفاده نمود. که بتواند به راحتی جرم ، چربی و آلودگی ها را از سطح آن تمیز نماید، شوینده نمای ساختمان را می توان به صورت دستی و یا با استفاده از واتر جت استفاده نمود. برای خرید شوینده نمای کامپوزیت و همچنین مشاوره با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مایع برای تمیز کردن نمای سنگ:

کاربرد شوینده نمای سنگ بسیار آسان می باشد. شبیه به شوینده نمای کامپوزیت می توان شوینده نمای سنگ را به صورت دستی و یا با استفاده از واتر جت استفاده نمود.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع ماشین ظرفشویی به صورتی ساخته شده که به صورت همزمان ظروف را تمیز، مسیر شستشو را رسوب زدایی و ظروف را براق می کند. مایع و ژل ماشین ظرفشویی در غذاخوری ها و رستوران،  مایع شستشوی ظروف استیل مخصوص ماشین ظرفشویی، مایع ماشین ظرفشویی در منزل،  مایع ماشین ظرفشویی با بهترین کیفیت تولید می شود این مایع در ماشین های ظرفشویی زیمنس بلومبرگ و ... کاربرد دارد.  مایع ماشین ظرفشویی  صنعتی برای تجهیز آشپزخانه های صنعتی به کار می رود. برای اطلاع از قیمت مایع ماشین ظرفشویی، با این واحد تماس حاصل فرمایید.

مایع تمیزکننده صنایع غذایی Food Industry Detergent

شوینده های صنایع غذایی شامل محلول هایی می باشند که در قسمت های مختلف این صنعت به کاربرده می شود. مایع تمیزکننده صنایع غذایی دارای ترکیب هایی هستند که به راحتی چربی، رسوب و زنگ را از قسمت های مختلف تمیز می کنند. این شوینده ها در کارخانه های مواد غذایی، لبنیات و تولید کیک و کلوچه کاربرد دارند. در متن زیر کاربرد این شوینده ها معرفی می گردد.