براق کردن مس، تمیز کردن و براق کردن صنایع دستی ساخته شده از مس


1)براق کردن مس  M-761:

مایع تمیزکننده و براق کننده مس Copper cleaner، محلولی است کارآمد و موثر که آلودگی های ناشی از اکسید، تیرگی و سیاهی را از سطح آن، تمیز و جدا می نماید. این محلول ماندگاری و تاثیر خوبی بر سطح مس دارد. براق کننده مسCopper brightener را می توان در خانه و یا در صنعت استفاده نمود. در روش تمیزکردن مس به روش صنعتی، فرایند ها سریعتر و کارآمد تر انجام می شوند. مایع M761محلولی است که سطح مس و آلیاژهای مس را براق و تمیز می نماید.

مایع تمیزکننده مسM-761  کاربرد های فروانی دارد، از تمیزکننده مس می توان در فرایند کشش (wire Drawing) سیم، ورق و لوله مس استفاده نمود. این مایع رسوب و چربی هایی که در فرایند تولید ایجاد می شود را تمیز می کند. مایع براق کننده مس برای تمیزکردن تیرگی لوله های مسی یخچال نیز استفاده می شود. به نحوی که هم داخل و هم بیرون لوله مس را تمیز و براق می کند.

تمیز کننده مس براق کننده مس خمیر پولیش مس. مایع برای براق کردن لوله مس. مایع برای براق کردن ورق مس. شوینده مس. تمیز کننده لوله مس. تمیز کننده ورق مس. تمیز کننده اتصالات مس. تمیز کننده لوله کولر و مبدل های حرارتی مس

مایع تمیزکننده و براق کننده مس

1-1)مس چگونه براق می شود؟

وقتی که قطعات و ورق های مس تیره و سیاه می شود اولین سوالی که مطرح می شود این است که مس را چگونه تمیز و براق نمایم. مس به روش های مختلفی نظیر روش سنتی و روش صنعتی براق و تمیز می شود. در روش سنتی، سطح آن را با سرکه تمیز می نمایند. و در روش صنعتی سطح مس با استفاده از محلول های گوناگون نظیر شوینده و تمیز کننده مس M761 تمیز و براق می شود.

 

2)روش های براق کردن و تمیزکردن مس با مایع M761:

برای تمیزکردن و براق کردن فلز مس، از روش های مختلفی استفاده می شود. با توجه به موقعیت و نیاز، هرکدام از این روش ها را می توان به کاربرد. در زیر چهار روش تمیزکردن و براق کردن مس معرفی می گردد.

 معمولا برای تولید انبوه از روش ویبره استفاده می شود. در این روش قطعات سریعتر و بهتر براق و تمیز می شوند. به نحوی که در این فرایند، چربی زدایی و پلیسه گیری نیز انجام می شود. در ابتدا مایع تمیزکننده و قطعات مس را درون دستگاه ویبراتور قرار میدهیم سپس دستگاه را روشن می نماییم. پس از گذشت زمان 15 دقیقه سطح قطعات پولیش می شود. سپس قطعات را آبکشی می نماییم و آنها را در محیط و هوای آزاد خشک می کنیم. پرداخت کردن دیگر فلزات آلومینیم، برنج و استیل نیز به این روش انجام می شود. مایع براق کردن و تمیز کردن مس در صنایع مختلف کاربرد دارد.

  • روش دوم ) براق کردن و پولیش کردن مس به روش دستی:

برای تمیز کردن و براق کردن مس به روش دستی می توان از از یک قلم مو و یا پارچه استفاده نمود. در روش دستی ابتدا قلم مو را با مایع خیس نموده سپس قلم مو را به سطح مس مالش می دهیم. پس از سفید شدن، قطعات را آبکشی می نماییم. به این روش قطعات براق و تمیز می شوند. با استفاده از این روش می توان جوشکاری مس را نیز تمیز نمود. مایع تمیزکننده جوشکاری مس، به راحتی سیاهی ناشی از جوشکاری مس را تمیز می کند.

  • روش سوم)  براق کردن مس در دستگاه اولتراسونیک:

با استفاده از مایع تمیزکردن و براق کردن مس در دستگاه اولتراسونیک، قطعات مس به خوبی تمیز و براق می شوند.

براق کنندهM-761 را می توان به صورت غوطه وری استفاده نمود. این روش برای قطعات بزرگ کاربرد دارد. برای براق کردن مس، ابتدا قطعات و مایع تمیزکنندهM-761 را درون ظرف قرار می دهیم سپس قطعات را شستشو و درنهایت آبکشی می نماییم.

3)کاربرد های مایع تمیزکننده مس (M761) :

  • مایع برای تمیزکردن ظروف ،عتیقه، قطعات و تسمه مسی،

  • تمیزکردن و براق کردن لوستر مسی، 

  • براق کردن و تمیزکردن ورق و سیم مسی. عتیقه مس.

  • لکه های سیاه از روی ورق های مس.پوشش مس

  • مایع براق کردن مس در صنایع دستی

1-3)مایع یراق کننده و تمیز کننده شیرآلات، مهره برنجی و مسی:

برای براق کردن و تمیز کردن شیرآلات مسی و مهره های مسی می توان از این مایع براق کننده مس استفاده نمود این مایع را می توان در دستگاه ویبره و یا به صورت دستی استفاده نمود.استفاده از مایع براق کننده مسm761 باعث می شود که سطح شیرآلات ماندگاری خوبی داشته باشند و برای عملیات آبکاری آماده شوند.

 

مایع تمیزکننده شیرآلات صنعتی و ساختمانی.مایع تمیز کننده لوله مسی. مایع تمیز کننده ظروف مسی. مایع تمیز کننده ورق مسی

مایع تمیزکننده شیرآلات برنجی و مس

2-3)مایع براق کننده برای صنایع دستی مسی:

برای براق کردن مس در صنایع دستی می توان از مایعM-761 استفاده نمود. این مایع پس از براق کردن تجهیزات مسی، ماندگاری خوبی را ایجاد می نماید.

تمیزکردن انواع جوشکاری مس، تمیزکردن ظروف مسی، مایع تمیزکردن قطعه های مس، تمیزکردن و براق کردن لوستر مسی، تمیز کردن و براق کردن مس به روش دستی، تمیزکردن و براق کردن سیم مس، براق کردن و تمیزکردن سیم های برق مسی، تمیزکردن و براق کننده عتیقه مس، تمیز کردن لکه های سیاه از روی ورق های مس، مایع تمیزکننده و براق کننده قطعات و لوازم خودرویی، براق کردن و چربی زدایی برد الکترونیکی، مایع تمیزکردن جوش مس

تمیز کردن و براق کردن مس در صنایع دستی

3-3)براق کننده گلوله و مجسمه های مسی:

این محلول سطح گوی را براق و تمیز می نماید، محلول تمیزکننده مس سطح مجسمه های مس را تمیز و براق می نماید.

4-3)مایع براق کننده و تمیزکننده لوستر مس:

معمولا پس از مدت زمانی لوستر های مسی اکسید می شوند. به نحوی که سطح آنها تیره و سیاه می شود. بنابراین می توان برای براق کردن آنها از مایع براق کننده مس استفاده نمود. برای تمیز کردن لوستر مسی و برنجی، می توان از روش ویبره و یا روش اسپری، آنها را تمیز و براق نمود.

تمیز کننده لوستر برنجی مایع تمیز کننده لوستر الومینیم مایع تمیز کننده لوستر مسی تمیز کننده لوستر برنز تمیز کننده لوستر. مایع تمیز کننده لوله مسی. مایع تمیز کننده ظروف مسی. مایع تمیز کننده ورق مسی

مایع تمیزکننده لوستر مسی

5-3) مایع تمیز کننده و براق کننده لوله مس:

برای تمیز کردن لوله مس، می توان از روش اسپری و یا استفاده از قلم مو یا پارچه استفاده نمود. وقتی که مایع تمیز کننده بر روی لوله مسی اسپری نمودیم بعد از آن با قلم مو سطح مس را تمیز می نماییم. این مایع نه تنها به سطح مس آسیب نمی رساند بلکه از سطح مس مراقبت می نماید. مایع تمیز کننده مسM761 را می توان برای تمیز کردن لوله های مسی مبدل های حرارتی، لوله های کولر استفاده نمود. این مایع در تاسیسات و تعمیرات نگهداری استفاده می شود.

6-3) مایع براق کننده برای ورق مس:

در صورتی که سطح ورق مسی اکسید شود، می توان از مایع براق کننده مس برای آن استفاده نمود. مایع تمیز کننده مس M761 را می توان به روش غوطه وری و روش اسپری برای براق کردن ورق مس استفاده نمود.

7-3) استفاده از مایع تمیز کننده و براق کننده مسM761در صنایع خودرو:

برای تمیز کردن قطعات خودرو که از مس تولید می شوند می توان از مایع تمیز کننده و براق کننده مس استفاده نمود. این مایع سطح مس را براق می نماید.

4)انواع براق کننده مس:

 گرید های مختلف مس بر اساس مشخصات ذاتی، عملیات حرارتی می شوند و این عملیات شامل سخت کاری و آنیل می باشد. با کاربرد این مراحل لایه ای رسوبی روی سطح آن ایجاد می گردد. بنابراین برای تمیزکردن این لایه می توان از تمیزکننده و براق کننده مس M761 استفاده نمود.

5)مایع تمیز کننده و براق کننده سیم مس:

مایع تمیز کنندهM761، اکسید و یا تیرگی ها را از سطوح سیم مسی تمیز می نماید. این مایع سطح سیم را براق و تمیز می نماید.

6)علت سیاه و تیره شدن مس در هنگام فرایند تولید:

در هنگام ماشین کاری، سطح مس تیره و متمایل به رنگ سیاهی می شود. و این اثر ناشی از کاربرد آب صابون در هنگام تراشکاری و فرزکاری ایجاد می شود. برای رفع سیاهی ناشی از ماشین کاری می توان از مایع تمیزکردن مس استفاده نمود.

7)مایع براق کننده M761 برای تمیز کردن جوشکاری مس:

این مایع قابلیت کاربرد برای تمیز کردن جوشکاری مس را دارد. در هنگام جوشکاری مس، قسمتی از ناحیه جوشکاری، تیره می شود. بنابراین برای تمیزکردن تیرگی و سیاهی، از مایع تمیزکنندهM-761 استفاده می شود. این مایع برای تمیزکردن جوشکاری لوله مسی و ورق مس به کار می رود.

8)مشخصات مایع تمیزکردن جوشکاری مس: 

 برای تمیزکردن جوشکاری مس می توان از مایع تمیزکننده مس استفاده نمود. این مایع به صورت همزمان سطح مس و جوشکاری را تمیز می کند. معمولا در هنگام جوشکاری مس. سطح آن، تیره و سیاه می شود بنابراین با استفاده از مایع تمیزکننده مس، سطح آن تمیز می شود.

 9)مایع تمیز کردن چربی مس:

یکی از قابلیت های مایع براق کننده مس، چند منظوره بودن آن می باشد این مایع به صورت همزمان چربی و رسوب را از سطح مس تمیز می نماید. برای تمیز کردن چربی از لوله مس، ورق های مسی می توان از این مایع استفاده نمود. مایع تمیز کننده چربی مس را می توان برای تمیز کردن قطعات در دستگاه ویبره نیز استفاده نمود.

10)مشخصات تمیزکننده مس:

  • براق کننده غیر اسیدی.

  • مایع براق کننده مس بدون بو

  • کاربرد آسان

  • زیست تخریب پذیر

11)مایع براق کننده مخصوص کارخانه تولید قطعات:

در کارخانه های تولید قطعات مس نیاز است که قطعات تولیدی براق و تمیز شوند بنابراین این پروسه را می توان توسط دستگاه ویبره روتاری و مایع مخصوص براق کردن قطعات، انجام داد. این مایع براق کننده قابلیت استفاده به صورت دستی و یا استفاده در دستگاه ویبره را دارد.

 

براق کننده طلاپرداخت پولیش و تمیز کردن آلومینیم ریخته گریپوشش دادن مس پوشش دهنده فولاد و آلومینیمتمیزکننده قالب (تمیزکننده قالبMS-60)روش پلیسه گیری از الومینیم، استیل، مسژل تمیزکننده استیل و جوش استیل ، (تمیزکردن جوشکاری استنلس استیل)شوینده صنعتیIndustrial Detergentمحصولات شوینده صنعتیمس چگونه براق می شود. مایع تمیز کننده M-761مواد شیمیایی تمیزکننده

پولیش با مواد سایشی Abrasive cleaningخمیر پولیش مسروش براق کردن و تمیز کردن مسسفید کننده مسشامپو ویبره برای مسشوینده صنعتی برای مسشوینده مخصوص خط تولید مسشوینده ورق مسعلت تیره شدن مس:قیمت تمیزکننده مس و برنجقیمت مایع تمیزکننده و براق کننده مس:مایع براق کننده ظروف مسمایع تمیز کردن چربی مس:مایع تمیز کننده دیگ مسیمایع تمیز کننده و براق کننده ظروف مسمایع تمیز کننده و براق کننده کابل مسمایع تمیز کننده و براق کننده مس و برنجمزایای مایع براق کننده و تمیزکننده مس:مواد شیمیایی برای شستشوی مس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *