1-مایع تمیزکننده لوستر:

لوستر ها از مواد و فلز های مختلفی تولید می شوند. بنابراین برای تمیز کردن و پولیش آنها باید از مایع تمیزکننده لوستر مربوط به خود استفاده شود. مایع تمیز کردن لوستر برای تمیز کردن لوستر برنج، برنز و نقره استفاده می شود. پس استفاده از مایع تمیز کننده لوستر، سطح آن براق و تمیز می شود. برای تمیز کردن قطعات لوستر قبل از آبکاری نیز می توان از این محصول استفاده نمود. این مایع به نحوی بر روی قطعات لوستر تاثیر دارد که پس از آبکاری سطخ آنها تمیز و درخشان می شوند.

2-انواع شوینده و تمیز کننده برای لوستر ها:

  • مایع تمیزکننده لوستر از جنس نقره

  • مایع تمیز کننده لوستر مس

  • شوینده لوستر برنج

  • تمیز کننده لوسترآلومینیم

  • مایع تمیز کننده لوستر زاماک

تمیز کننده لوستر برنجی مایع تمیز کننده لوستر الومینیم مایع تمیز کننده لوستر مسی تمیز کننده لوستر برنز تمیز کننده لوستر

مایع تمیز کننده لوستر

3- مشخصات مایع تمیز کننده لوستر:

مایع تمیز کننده لوستر شفاف می باشد. این مایع دوست دار محیط زیست است و به راحتی سطح لوستر و قطعات برنج و برنز را تمیز می نماید. مایع تمیز کننده لوستر هرگونه جرم، سیاهی و آلودگی را تمیز می نماید. این مایع چربی های ناشی از تولید اولیه محصول را تمیز می نماید . معمولا اثر آب صابون و چربی در ابتدای تولید لوستر باعث تیرگی آن می شود لذا مایع تمیز کننده این شرکت به خوبی این آلودگی ها را تمیز می نماید.

4- نحوه استفاده از مایع براق کننده و تمیز کننده لوستر:

برای تمیز کردن لوستر به دو روش می توان سطح آن را تمیز نمود. روش اول به صورت غوطه وری می باشد در این روش قطعات لوستر را در ظرفی قرار داده و شستشو انجام می شود و در نهایت سطح قطعات لوستر آبکشی می شود.

روش دوم استفاده از تمیز کننده لوستر به صورت اسپری می باشد در این روش مایع براق کننده لوستر به سطح لوستر اسپری می شود و در نهایت با یک پارچه تمیز می شود.

5-مایع تمیز کننده مخصوص کارخانه تولید لوستر:

در کارخانه های تولید لوستر نیاز است که قطعات تولیدی براق و تمیز شوند بنابراین این پروسه را می توان توسط دستگاه ویبره روتاری و مایع مخصوص براق کردن قطعات، انجام داد. شامپو ویبره قابلیت استفاده به صورت دستی و یا استفاده در دستگاه ویبره را دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *