آخرین خبرها
ل جوشکاری استیل-تمیز کننده جوش استیل

ژل تمیزکننده جوشکاری استیل(Stainless steel weld cleaning)

ژل تمیزکننده جوشکاری:

ژل استیل غیر اسیدی پاروکس با استفاده از نانوتکنولوژی تولید می شود. با استفاده از این ژل می توان سطح جوشکاری را تمیز نمود. به نحوی که در هنگام عملیات تمیزکاری سطح، می توان ژل استیل را لمس نمود. این ژل به اپراتور آسیب نمی رساند. ژل تمیزکننده جوشکاری استیل برای پک کردن کردن علائم تیرگی و سیاهی جوشکاری استفاده می شود. این ژل بدون بو می باشد، به نحوی که اپراتور می تواند در محیط های مختلف از آن استفاده نماید. این نوآوری باعث  استفاده از ژل استیل پاروکس می باشد.

مشخصات تمیزکننده جوشکاری استیل غیر اسیدی(پاروکس PAROX ):

 برای تمیزکردن جوش استیل و تمیزکردن اثر جوشکاری فولاد، از روش های مختلفی استفاده می شود. یکی از این روش ها استفاده از مایع و ژل تمیزکننده جوشکاری استیل و  فولاد می باشد. تمیزکننده جوشکاری استیل، معروف به ژل پاروکس، به راحتی اثر سیاهی و تیرگی جوش را از بین می برد.

stainless steel weld cleaning polishing and marking:
انواع تمیز کننده جوشکاری استیل:
  • پاک کردن جوشکاری استیل و فولاد با ژل استیل پاروکس
  • تمیز کردن جوشکاری استیل با الکتروپولیش

 

ژل استیل غیر اسیدی چیست:

برای تمیز کردن استیل و جوشکاری استیل، از روش های مختلفی استفاده می شود یکی از این روش ها استفاده از ژل استیل غیر اسیدی می باشد.

مزایای استفاده از ژل استیل غیر اسیدی:

این ژل بدون بو، غیر اسیدی و اثر تمیز کنندگی خوبی بر روی استیل دارد.

کاربرد ژل پاروکس در جوشکاری استیل:

تمیز کننده جوشکاری استیل برای تمیز کردن جوش ورق، جوشکاری لوله و مخزن ، استفاده می شود. تمیزکننده جوشکاری استیل برای موارد زیر کاربرد دارد. ژل تمیزکننده جوشکاری نرده استیل، قطعه استیل. خط جوش استیل، مخزن استیل، مخزن آتش نشانی، مخزن آب. مخزن کامیون، مخزن حمل سوخت، مخزن گاز، جوش آرگون، مخزن ذخیره آب معدنی،

تمیزکننده جوشکاری نرده، روش های مختلفی برای تمیزکردن و پولیش خط جوشکاری وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از ژل تمیز کننده جوشکاری می باشد.

معمولا یکی از روش های تمیزکردن خط جوشکاری، روش شیمیایی می باشد. با استفاده از روش شیمیایی لایه اکسید را می توان از بین برد.

روش تمیزکردن خط جوش لوله و مخزن فولادی با خمیر پاروکس

 بیشتر عیوب جوشکاری استیل و فولاد به صورت چشمی قابل تشخیص می باشد. در نهایت به صورت چشمی، وضعیت ان بررسی می شود. بنابراین برای تشخیص عیوب جوشکاری می توان از ژل استیل استفاده نمود.

جوشکاری و تمیزکردن جوش استیل و فولاد، خمیر تمیزکردن جوشکاری ورق استیل. WELD FACE سطح جوش، مایع و ژل استیل برای تمیزکردن خط جوشکاری، پیکلینگ انواع آلیاژهای فولاد.

جوشکاری استیل، براق کردن خط جوشکاری
ژل استیل

مزایای استفاده از ژل تمیز کننده استیل و جوشکاری استیل پاروکس:

  1. ژل استیل غیر اسیدی
  2. تمیز کردن جوشکاری استیل و فولاد بدون بو
  3. براق کردن استیل در کمترین زمان
  4. تمیز کردن جوش استیل، عدم آسیب به اپراتور(یوزر فرند)
  5. ژل پاک کننده جوشکاری استیل و فولاد قابل استفاده برای لوله و مخزن استیل
  6. ژل تمیز کننده استیل قابل استفاده در محیط بسته
تمیزکننده جوشکاری استیل پاروکس:

هزینه تست های غیر مخرب بالا بوده و با تمیزکاری دقیق جوش ها تا حدی می توان این موارد را انجام داد. انجمن جوشکاری آمریکا طبق استاندارد AWSQC1الزامات بازرسی جوش را مشخص نموده است. تمیزکردن جوشکاری استیل و فولاد، بین پاس های جوش بسیار اهمیت دارد و در صورتی که تمیزکردن جوش به خوبی انجام نشود. سرباره های جوش در بین خطوط جوش باقی می ماند و جوش استحکام کافی را نخواهد داشت. همچنین با آزمایش های غیر مخرب می توان عیوب جوش را مشخص نمود.  NDT  روش های مختلفی دارد که در زیر معرفی می گردد.

  • استفاده از مایع نافذ
  • ذره های مغناطیس
  • التراسونیک
  • رادیوگرافی

جوش استیل

به دلیل فعل و انفعالات شیمیایی، در هنگام جوشکاری استیل سطح آن تیره و سیاه می شود بنابراین برای تمیزکردن سطح جوش، از ژل تمیز کننده استفاده می شود. این ژل چند منظوره بوده و به صورت همزمان سطح جوش و سطح استیل را براق می نماید.

ژل استیل برای تمیزکردن نقطه جوش استیل:

برای تمیزکردن نقطه جوش استیل می توان از ژل استیل استفاده نمود.

ژل جوش استیل،
<figcaption class=
ژل تمیز کردن جوشکاری استیل

نحوه استفاده از تمیزکننده جوشکاری استیل:

 ژل تمیزکننده جوشکاری استیل، برای تمیزکردن جوشکاری لوله استیل و مخزن استیل استفاده می شود. رنگ محلول تمیزکننده جوشکاری، روشن می باشد. با استفاده از ژل استیل می توانیم باقیمانده های جوشکاری و اثر جوشکاری را از سطح ورق، مخزن و لوله استیل تمیز نماییم.

کاربردهای متنوع ژل تمیز کننده استیل و جوشکاری استیل :

مواردی که می توانیم از ژل استیل استفاده نماییم در زیر معرفی می گردد.

  •  کاربرد در جوشکاری فولاد،
  • تمیزکردن جوشکاری در پتروشیمی،
  • جوشکاری استیل در مخازن استیل.
  • پاک کردن جوشکاری استیل در صنایع نفت،
  • استفاده از تمیزکننده  استیل و جوشکاری استیل در ساخت لوازم قنادی،
  • تمیزکننده استیل و  جوشکاری استیل در لوازم نانوایی.

 تمیزکننده جوشکاری سازه های استیل و فولاد، تمیز کننده جوشکاری  سازه های فولادی. تمیز کننده جوشکاری استیل در سازه های نفت و گاز،ژل استیل مخصوص سازه های فلزی در نیروگاه صنعت نفت و پتروشیمی. تمیزکننده جوش در اتصالات فلزی، ژل تمیزکننده جوشکاری در پوسته های استیل و فولادی. تمیزکردن استیل و جوشکاری استیل، پیکلینگ استیل در مرحله های مختلف جوشکاری، تمیزکردن جوشکاری استیل در لوله های انتقال گاز و نفت.

تفاوت ژل استیل با الکتروپولیش:


ژل استیل پاروکس به سرعت و به طور موثر رسوب، تغییر رنگ و آلودگی را از جوش ها پاک می کند. اما الکتروپولیش فرایندی است که در آن سطح فولاد، استیل را در حمامی الکترولیتی موضعی،صیقلی تمیز می‌کنند.

سطوحی که الکتروپولیش می شوند، زبری آنها از بین می رود. پس از این عملیات سطح کار براق و تمیز می شود. در هنگام جوشکاری لوله و مخزن استیل از ژل تمیز کننده جوشکاری استیل استفاده می شود. این ژل سیاهی و تیرگی های ناشی از جوشکاری استیل را تمیز می کند. به نحوی که به سطح استیل آسیب وارد نشود.

 پس از تمیزکاری، سطح استیل را با آب سرد شستشو دهید. از ژل جوشکاری استیل، در کارخانه تولید مخزن. کارخانه تولید تانکر، و کارخانه ساخت تجهیزات فولاد استفاده می شود. از دیگر کاربرد ژل جوشکاری استیل، تمیز کردن اتصال فلانچ استیل به لوله استیل می باشد. پس از تمیزکاری، سطحی بسیار تمیزی را ایجاد می کند.

 ژل استیل مخصوص تمیزکردن جوشکاری استیل در ساخت مخزن و تانکر استیل لبنبات و ظروف شیرینی پزی استفاده می شود. برای خرید ژل استیل و اطلاع از قیمت آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت ژل استیل برای تمیزکردن جوشکاری استیل:

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع تمیزکننده رستوران و آشپزخانه

شوینده آشپزخانه و رستوران: مایع های تمیز کننده برای رستوران و غذاخوری کارایی فراوانی دارند. …