آخرین خبرها
معمولا در هنگام تولید قطعات ریخته گری و همچنین بارگذاری مجدد، سرد کردن قالب مستلزم گذشت زمان می باشد. بنابراین می توان از مایع سرد کردن قالب استفاده نمود. کاربرد این محلول، باعث افزایش سرعت و بهبود تولید می گردد. با کاربرد آن بر روی فالب، قالب سریع سرد می شود. سپس مجدد می توان در مدت زمان کمتری تزریق را انجام داد. اصولا به دلیل کاربرد نانو تکنولوژی در این محلول، این مایع بدون آسیب به قالب، به بهترین نحو قالب را تمیز و سرد می نماید. تنها با کاربرد اندکی از این مایع می توان قالب را تمیز و سرد نمود. مایع سرکننده قالب برای قالب های فولادی و قالب های آلومینیم کاربرد دارد.

مایع سرد کردن، خنک کردن و تمیزکردن قالب

روش سرد کردن سریع قالب ریخته گری در هنگام تولید :

معمولا در هنگام تولید قطعات ریخته گری و همچنین بارگذاری مجدد، سردکردن قالب مستلزم گذشت زمان می باشد. بنابراین می توان از مایع سرد کردن قالب استفاده نمود. کاربرد این محلول، باعث افزایش سرعت و بهبود تولید می گردد. با کاربرد آن بر روی فالب، قالب سریع سرد می شود. سپس مجدد می توان در مدت زمان کمتری تزریق را انجام داد. اصولا به دلیل کاربرد نانو تکنولوژی در این محلول، این مایع بدون آسیب به قالب، به بهترین نحو قالب را تمیز و سرد می نماید. تنها با کاربرد اندکی از این مایع می توان قالب را تمیز و سرد نمود. مایع سرکننده قالب برای قالب های فولادی و قالب های آلومینیم کاربرد دارد.

افزایش راندمان تولید، با استفاده از سرد کننده قالب ریخته گری:

یکی از مشکلات تولید با قالب های حرارتی،اپراتور مجبور است مدت زمانی را برای سرد کردن قالب منتظر بماند و این گذشت زمان باعث کاهش تولید می شود. بنابراین نیاز به محلولی است که قالب را سریع سرد و برای بارگذاری مجدد آماده نماید. این محلول نه تنها قالب را سرد، بلکه آن را تمیز و آماده برای مرحله بعد می نماید. با استفاده از این محلول می توان راندمان نولید را افزایش داد.

کاربرد مایع سرد کننده قالب:

مایع خنک کننده قالب، به نام های سرد کردن و تمیزکردن قالب به استفاده می شود. این محلول در موارد زیر کاربرد دارد.

  • محلول مخصوص قالب شبکه ای سرب و روی . 
  • خنک کردن و سرد کردن قالب سرب،
  • قالب فلزات. 
  • خنک کاری قالب های تزریق پلاستیک،
  • تمیزکردن قالب در باطری سازی به

خنک کردن قالب دای کست، سرد کردن انواع قالب دای کست. خنک کننده و سرد کننده قالب در صنعت خودرو سازی و موتور سیکلت، قالب تولید سرب باطری موتور سیکلت و خودرو. سرد کننده قالب باکلیت، قالب الومینیم

مایع سرد کننده قالب های ریخته گری
مایع سرد کننده قالب های ریخته گری
  مخصوص قالب شبکه ای سرب. خنک کننده و سرد کننده قالب سرب، خنک کننده و سرد کننده قالب سیلیکونی
مایع سردکردن قالب ریخته گری
مایع سردکردن قالب ریخته گری

مایع سردکننده برای قالب های صنعتی:

ازمایع سردکننده برای خنک کردن قالب های تزریق استفاده می شود این مایع دمای قالب را خنک می نماید و از بالا رفتن دمای آن جلوگیری می نماید.

مایع سردکننده برای برج خنک کننده (کولینگ تاور):

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

بهترین تمیز کننده چربی

نحوه تمیزکردن چربی، تمیزکننده روغن و گریسHeavy Duty Degreaser

مایع تمیز کننده چربی، شوینده ای است که به خوبی روغن، گریس و نفت را از سطوح تمیز می نماید این سطوح می تواند کشتی و تانکر حامل نفت و … باشد . تمیزکننده چربی مخصوص تمیزکردن روغن ، گریس و نفت ، غیر قابل اشتعال می باشد. پلی کلینر تولیدی این شرکت بر پایه آب می باشد و به خوبی هر گونه الودگی را تمیز می نماید. با استفاده از پلی کلینر می توان سخت ترین چربی ها را تمیز کرد