آخرین خبرها
وکس کویتی، روغن ضد خوردگی برای زیر و درب های خودرو
مایع ضد خوردگی بدنه خودرو، واکس حفره داخلی خودرو، واکس بدنه داخلی خودرو، Cavity wax teroson 350cavity wax sicka cavity wax 3m

پوشش جلوگیری از پوسیدگی بدنه و زیر خودروCavity Wax

موم ضد خوردگی رکاب و دوبل خودرو:

 با استفاده از پوشش رکاب و زیر خودرو می توان از پوسیدگی و خوردگی قسمت های داخلی خودرو جلوگیری نمود. این محصول به صورت مایع و اسپری تولید می شود. آب و هوا،بر زنگ زدن قطعات و بدنه خودرو موثر می باشد. معمولا به دلیل پاشش نمک در جاده ها، و رطوبت هوا، زیر خودرو، بدنه و قطعات خودرو زنگ می زنند.

که بدنه و قطعات خودرو در برابر خوردگی مقاوم باشند. تولید کنندگان خودرو از مایع و موم ضد زنگ و ضد پوسیدگی، برای جلوگیری از زنگ زدن زیر و بدنه خودرو استفاده می کنند. این مایع در کارخانه خودرو سازی برای تولید سواری و کامیون استفاده می شود.

اسپری جلوگیری از خوردگی خودرو، موم محافظ بدنه خودرو (Cavity Wax):

 محافظ رکاب و زیر خودرو از ایجاد زنگ  قسمت های دوبل، کاپوت و رکاب خودرو جلوگیری می کند این مایع ضد رطوبت و بر اساس نانو تکنولوژی می باشد به نحوی که به صورت خود ترمیم از خودرو محافظت می نماید .(self healing . it reflows into cracks and crevices for continuously reliable coverage). اسپری پوشش ضد خوردگی رکاب و زیر خودرو،  پوشش داخل درب ،کاپوت و زیر خودرو، مایع پوشش رکاب و زیر خودرو،

برای محافظت از قسمت های مختلف بدنه خودرو نظیر رکاب، صندوق عقب و رکاب دوبل از مایع پوشش رکاب و زیر خودرو استفاده می شود. مایع ها یا اسپری های مختلفی برای محافظت از خوردگی بدنه داخلی و قسمت های دوبل خودرو استفاده می شود این مایع ها از خوردگی و زنگ زدن بدنه داخلی خودرو جلو گیری می کند ، این محلول ها انعطاف پذیر بوده و دافع رطوبت می باشند.

مهمترین مایع های پوشش رکاب و زیر خودرو موجود در بازار به نام های اسپری پوشش تری ام 3M .مایع ضد خوردگی تروسون Teroson350 و مایع پوشش رکاب و دوبل خودرو  سیکا cavity wax Sicka ارائه می شوند. نام های دیگر این محلول محافظ پوشش دهنده بدنه داخلی خودرو، اسپری محافظ رکاب ،اسپری محافظ درب ها، اسپری پوشش دهنده کاپوت ،اسپری محافظ جداره های خودرو می باشد.

وکس کویتی، روغن ضد خوردگی برای زیر و درب های خودرو.مایع ضد خوردگی بدنه خودرو، واکس حفره داخلی خودرو، واکس بدنه داخلی خودرو، Cvity wax teroson 350cavity wax sicka cavity wax 3m
پوشش رکاب و زیر خودرو

موم و اسپری ضد زنگ و ضد پوسیدگی درب و بدنه خودرو:

معمولا رطوبت باعث خوردگی زیر خودرو می شود،محافظ رکاب و زیر خودرو MZ-952 از آسیب دیدن و زنگ زدگی قسمت های مختلف زیر خودرو جلوگیری می کند، مایع و اسپری MZ-952 در صنعت خودرو سازی کاربرد فراوان دارد.

مایع پوشش رکاب و زیر خودرو بین دیواره درب های خودرو، واکس بین ستون های سقف، واکس کاپوت و صندوق عقب
با کاربرد اسپری محافظ رکاب و زیر خودرو، میتوان از بدنه خودرو در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت

مزایا استفاده از موم و اسپری ضد پوسیدگی زیر و بدنه خودرو:

  •  موم و اسپری پوشش رکاب و زیر خودرو  برای محافظت و پوشش دهنده سطوح داخلی بدنه خودرو .
  • اسپری و واکس جلوگیری از خوردگی و زنگ  بدنه خودرو،3- موم پر کردن حفره های بین درب و کاپوت و درب صندوق عقب.
  • پوشش دهنده رکاب،دوبل و زیر خودرو
  • قابل اسپری.
  • محافظ و جلوگیری از زنگ جداره های داخلی خودرو.
  • اسپری رکاب و زیر خودرو .
  • نفوذ پذیری فوق العاده این محصول.
  • اسپری حفاظت از بدنه خودرو

    دستورالعمل و نحوه استفاده از پوشش رکاب و دوبل خودرو(موم محافظ رکاب و قسمت های دوبل خودرو Conservation cavity wax )

    محافظ حفره های داخلی خودرو را با فشار ۲ تا ۳ بار به داخل سوراخ های کاپوت و ستون های خودرو اسپری نمایید ، از این وکس می توان برای زیر خودرو و جلوبندی خودرو استفاده نمود،
    اصولا متعلقات و تجهیزات نصب ترمز خودرو سریع زنگ میزند، بنابراین بهترین روش برای حفاظت از این قسمت ها استفاده از وکس MZ_951 می باشد.

مزیت ها ی مایع و اسپری ضد پوسیدگی خودرو ( مایع پر کننده حفره های خودرو MZ_951

پوشش ضد خوردگی خودرو:

قدرت نفوذ بالا High penetration
کاربرد اسان، با کاربرد اسپری محافظ رکاب و زیر خودرو، میتوان از زنگ زدگی و خوردگی خودرو جلوگیری نمود. مایع و اسپری ( تری ام)ضد خوردگی و ضد زنگ خودرو خودرو های آفرود ،خودرو های اسپرت سواری، کامیون و اتوبوس کاربرد فراوانی دارد. موم رکاب خودرو، موم درب خودرو، موم جلوگیری از زنگ خودرو.
روش استفاده از مایع یا اسپری ضد زنگ زیر و درب های خودرو:

مایع ضد خوردگی،مایع ضد رطوبت ،مایع ضد گرد و خاک

پر کردن حفره ها سریع و قابل قبول
موم و اسپری ضد زنگ زیر و بدنه خودرو به وکس های پرکننده یا وکس رکاب یا وکس حفره نیز معروف هستند این وکس ها از خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری می کنند.
وکس WAX MZ951T cavity wax کویتی وکس


Protects internal body panels , frame rails , and structural enclosures

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

روان کاری محافظت با اسپری WD40

اسپری و مایع WD-40 دبلیو دی چهل

اسپری و مایع WD40 روان کننده ای است که باعث می شود. قطعات آهنی و فولادی زنگ نزنند و همچنین زنگ را از قطعات آهنی و فولادی تمیز می نماید. اسپری WD-40 سه وظیفه تمیزکاری، روان کاری و محافظت(جلوگیری از زنگ زدن قطعه) را به صورت همزمان انجام می دهد، این محصول رطوبت را نیز از قطعات فلزی دور می نماید.