آخرین خبرها
مایع تمیز کننده استیل
مایع تمیز کردن سینک ظرفشویی ،تمیزکننده برای قاشق و چنگال استیل، خمیر سنباده روغن سنباده

تمیزکننده و براق کننده استیل Steel brightener and cleaner

مایع براق کننده استیل:

معمولا پس از مدتی سطح استیل (لوله، ورق و قطعات) تیره می شود و برای تمیزکردن  آن باید از براق کننده مناسب استفاده نمود. بنابراین باید از مایعی استفاده نمود که به سطح استیل آسیب وارد نکند و در نهایت باعث محافظت از سطح استیل بشود. برای تمیزکردن استیل، می توان از مایع تمیزکننده و براق کننده استیل استفاده نمود. این مایع چند منظوره بوده و قابلیت تمیز کردن جرم و چربی از استیل را دارد.

 لوازم منزل نظیر یخچال.ماشین ظرفشویی، اجاق گاز استیل، بعد از گذشت زمان تیره می شوند. بنابراین می توان برای تمیزکردن آنها از مایع تمیزکننده استیل استفاده نمود. مهمترین مشخصه مایع تمیز کننده استیل، عدم آسیب به سطح آن می باشد با استفاده از این مایع، سطح استیل براق و تمیز می شود. از مایع تمیزکننده استیل در فرایند کشش استیل(wire Drawing) استفاده می شود این مایع رسوب و چربی را از این قطعات تمیز می کند.

مشخصات مایع تمیز کننده استیل:

مایع تمیز کننده استیل سریع سطح آن را تمیز و براق می نماید. این مایع زیست تخریب پذیر و چند منظوره می باشد این مایع هرگونه رسوب و جرم را از سطح تمیز می نماید.

 

کاربرد های مایع تمیزکننده و براق کننده استیل:

 براق کردن و تمیزکردن ظرف استیل. قاشق و چنگال استیل. ورق استیل در تولید یخچال،روش برق انداختن استیل، مایع تمیزکننده رول، مایع تمیزکننده زنگ از ابزار جراحی، سینک استیل در آشپزخانه.ظروف و سینی استیل، کابین و ورق های آسانسور، استیل در کارخانه، ورق استیل در منزل،قطعات استیل، ورق استیل. ظرف استیل،تمیزکننده چربی از ورق استیل،

1)کاربرد در صنایع استیل:

یکی دیگر از کاربرد های براق کردن و تمیزکردن استیل، براق کردن انواع ورق، مخزن و باک می باشد. برای براق کردن و تمیزکردن ورق ، لوله و سیم مفتول استیل می توان از این محلول استفاده نمود.

2) تمیز کننده و براق کننده استیل در صنایع غذایی و لبنیات:

معمولا پس از مدتی تجهیزات صنایع غذایی (مخزن ، همزن، ظروف حمل شیر، تانکر) دچار تیرگی می شود. بنابراین با استفاده از این مایع می توان آنها را تمیز و براق نمود.

  • تمیزکردن چربی
  • تمیزکردن سیاهی زنگ، جرم و رسوب در صنایع غذایی

3)استفاده از مایع تمیزکننده و براق کننده استیل در صنعت دارو سازی و پزشکی:

تجهیزات صنعت دارو ( مخزن استیل، همزن) دچار تیرگی می شوند، بنابراین با استفاده از آن می توان سطح استیل را تمیز و براق نمود.

مایع تمیزکننده استیل برای براق کردن و تمیزکردن ابزار پزشکی: از مایع تمیزکننده استیل می توان در ساخت ابزار پزشکی و دندانپزشکی استفاده نمود. این مایع به سطح استیل آسیب وارد نمیکند و در کمترین زمان سطح استیل را براق می نماید

4)مایع و پودر تمیزکردن استیل در صنعت پتروشیمی و صنعت نفت:

مایع ، پودر و ژل تمیزکننده استیل برای تمیزکردن سازه ها و تمیزکردن مخزن استیل و تمیزکردن لوله استیل استفاده می شود. این محصول رسوب و چربی را از سطوح تمیز می کند و درنهایت باعث حفاظت از سطح می شود.

5)مایع تمیز کننده استیل در صنایع خودرو:

با استفاده از مایع تمیزکننده استیل می توان میل سوپاپ، میل لنگ،رینگ پیستون، شاتون را تمیز و براق نمود. این محصول تحت نام های براق کردن قطعات استیل خودرو کاربرد. تمیز کننده استیل خودرو چربی، جرم و زنگ را تمیز می نماید. مایع براق کننده استیل، براق کننده بلبرینگ استیل و گوی بلبرینگ استیل، براق کننده قطعات استیل، براق کننده فلانچ استیل ،

 براق کننده  سینک استیل: با استفاده از  تمیزکننده استیل، می توان سینک استیل را درخشان و تمیز نمود.

تمیز کننده میل لنگ، تمیز کننده شاتون ، تمیز کننده یاتاقان ، تمیز کننده میل سوپاپ ، تمیز کننده رینگ پیستون، تمیز کننده بلبرینگ
مایع تمیزکننده استیل.مایع تمیزکردن فولاد در خودرو

6)مایع تمیزکننده برای تمیزکردن ظروف و تجهیزات استیل در قنادی:

معمولا ظروف استیل مربوط به قنادی به مرور زمان تیره می شوند. بنابراین برای رفع سیاهی، از مایع براق کننده استیل استفاده می شود.این مایع جرم را از سطح آنها جدا نموده. و هرگونه رسوب را از این سطوح تمیز می نماید. تمیزکننده M-BCR در صنایع مختلف کاربرد دارد. تمیزکننده شیرآلات استیل، تمیزکردن سینک استیل، مایع تمیزکردن قاشق چنگال استیل. تمیزکردن ظرف استیل، مایع تمیزکردن گاز استیل. مایع تمیزکردن و براق کردن قطعات استیل و آلیاژهای فولادی، تمیزکردن و براق کردن ورق استیل، براق کننده یخچال استیل.

7)مایع تمیزکننده و براق کننده شیر فولادی و استیل:

برای تمیزکردن شیرآلات می توان از تمیزکننده و براق کننده استیل استفاده نمود. این مایع در کمترین زمان شیرآلات استیل را براق و تمیز می کند.

تمیز کردن، براق کردن سینک استیل: سینک استیل باید تحت فرایندهای استاندارد تولید شود. درغیر این صورت دچار لکه و زنگ زدگی می شود، برای تمیزکردن چربی از سینک، می توان از تمیزکننده چربی مخصوص استیل استفاده نمود. مایع تمیز کننده و براق کننده استیل، از ایجاد لکه و زنگ بر روی سینک استیل جلوگیری می کند. از دیگر کاربرد مایع تمیزکردن و براق کردن استیل استفاده برای ابزار پزشکی و بیمارستان می باشد.

 

روش استفاده از مایع تمیزکننده و براق کننده استیل:

استفاده از این مایع بسیار آسان می باشد و دستورالعمل استفاده از آن به همراه محصول ارائه می گردد. تمیزکردن استیل به روش های مختلفی انجام می شود در زیر این روش ها معرفی می گردد.

  • تمیز کردن و براق کردن استیل به روش غوطه وری:

 

  • براق کردن و تمیز کردن استیل با استفاده از اسپری:

روش دیگر تمیزکردن استیل استفاده از اسپری می باشد. با اسپری کردن به سطح قطعات استیل، سطح آنها تمیز و براق می شود و در نهایت می توان قطعات استیل را آبکشی نمود.

ب)تمیزکردن استیل به روش التراسونیک: مایع تمیزکردن استیل را می توان در دستگاه اولتراسونیک به کار برد. با استفاده از دستگاه اولتراسونیک و مایع تمیز کردن استیل سطح قطعات براق و تمیز می شود.

براق کننده استیل و فولاد،
ستفاده از مایع تمیز کننده و براق کننده استیل در صنایع غذایی و لبنیات : معمولا پس از مدتی استیل به کار رفته در تجهیزات صنایع غذایی  نظیر مخزن استیل و همزن های استیل ، ظروف حمل شیر ، تانکر استیل  دچار تیرگی می شود بنابراین با استفاده از این مایع می توان سطح استیل را تمیز و براق نمود.
 مایع تمیزکننده برای تمیزکردن ظروف استیل و دستگاه های استیل در قنادی:                                         معمولا ظروف استیل مربوط به قنادی به  مرور زمان سیاه و تیره می شوند بنابراین برای رفع سیاهی ظروف استیل از مایع  براق کننده استیل استفاده می شود. مایع تمیزکننده استیل  MBCR جرم را از  سطح آنها جدا نموده و هرگونه رسوب را از این سطوح تمیز می نماید. تمیزکننده  استیلM-BCR درصنایع مختلف کاربرد دارد . تمیز کننده شیرآلات استیل،  تمیزکردن سینک استیل، مایع تمیزکردن قاشق چنگال استیل، تمیزکردن  ظرف  استیل، مایع  تمیزکردن گاز استیل، مایع تمیزکردن و براق کردن قطعات استیل و  آلیاژهای فولاد، تمیزکردن و براق کردن ورق استیل، براق کننده یخچال استیل،  براق کننده لوله ساخته شده از استیل، براق کننده نرده ساخته شده از استیل ،  براق کننده ورق استیل، تمیزکردن قطعه استیل، تمیز کننده و براق کننده ظرف  استیل، تمیزکننده استیل در خودرو، مایع تمیز کننده و  براق کننده قاشق و  چنگال استیل، مایع  تمیزکننده ورق استیل، براق کردن استیل، براق کردن ورق  استیل،
مایع تمیزکننده استیل

پسیویشن استیل:

اصولا برای جلوگیری از زنگ و خراب شدن استیل، باید سطح آن پسیو شود. علیرغم اینکه استیل به استیل ضد زنگ معروف می باشد، ولی باید از سطح آن مراقبت شود. سطح استیل در برابر تیرگی و یا آسیب های سطحی، آسیب پذیر خواهد بود و به مرور زمان سطح آن آسیب بیشتری خواهد دید.

مایع تمیز کننده چربی از استیل:

مایع تمیزکننده و براق کننده استیل، یک پاک کننده قوی پایه آب، برای تمیزکردن انواع چربی ،روغن،زنگ، رسوب و سیاهی روی سطح استیل می باشد.

 بهتر است که مایع تمیزکننده استیل زیست تخریب پذیر باشد. بنابراین دیگر نگرانی برای دفع مواد زائد وجود نخواهد داشت. مایع تمیزکننده و براق کننده استیل را می توان به روش های اولتراسونیک، روش اسپری و روش تمیزکاری دستی استفاده نمود. همچنین شوینده چربی مناسب برای استیل باید غیر خورنده و ایمن باشد و آسیبی به استیل نرساند

روش استفاده از تمیز کننده چربی برای استیل:

 ابتدا قطعات را خیس نموده سپس مایع را به سطوح اضافه می نماییم تا باقیمانده های الودگی ها از بین بروند. برای خشک کردن قطعات می توان از هوای گرم استفاده نمود. از دیگر مزایای تمیزکننده استیل، تمیزکردن روغن تراشکاری، تمیزکردن اکسید، رسوب و سیاهی می باشد.

انواع پسیویشن برای استیل:

برای پسیو کردن استیل می توان از مایع MBCR استفاده نمود، این مایع به راحتی عملیات پسیو را بر روی استیل انجام می دهد. از دیگر روش هایی که می توان برای پسیویشن استیل استفاده نمود استفاده از الکتروپولیش می باشد.

از مایع تمیز کننده استیل می توان برای تمیز کردن و براق کردن نیکل و منیزیم نیز استفاده نمود.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

روغن پولیش(روغن سنباده)

روغن سنباده - روغن پولیش در صنعت کاربرد فراوانی دارد از روغن سنباده می توانیم در سرسیلندرها، برای بدست آوردن سطح صاف و صیقلی استفاده نماییم .روغن پولیش فلزات و روش کاربرد آن:روغن سنباده SFP 90 ،روغن سنبادهSFP 150، روغن سنباده SFP 360 روغن سنباده SFP 600 ، روغن سنباده روغن سنباده سرسیاندر روغن سنباده سیلندر روغن سنباده کارگاه، خمیر سنباده در کارگاه ،خمیر سنباده برای سیلندر، خمیر سنباده برای شفت، خمیر سنباده برای سطح ورق، روغن سنباده