آخرین خبرها
مولد کلینر
تمیز کننده سطح قالب های گرم و سرد، مولد کلینر ،تمیز کننده سطح قالب پانل، تمیز کننده سطح قالب فایبر گلاس، تمیز کننده سطح قالب در خودرو سازی

مایع تمیزکننده قالب MOULD CLEANER

تمیزکننده قالب:

معمولا سطح قالب ها پس از مدتی کارکرد، چربی و جرم می گیرد. این جرم ها می تواند زنگ، واکس، چسب ، رسوب و  رزین باشد. بنابراین برای تمیز کردن آنها  می توان از مایع تمیزکننده قالب استفاده نمود. این تمیزکننده ها، قالب های سرد و گرم را تمیز می نمایند و اثری از جرم بر روی آنها باقی نمی ماند.

برای محصول هایی که با رزین تولید می شوند نیاز است که قالب تمیز شود. برای تمیزکردن قالب می توان از مایع تمیزکننده قالب استفاده نمود. مایع تمیز کننده قالب، انواع رزین، چربی، روغن و واکس را به راحتی از سطح قالب تمیز می کند. این مایع برای تمیزکردن فایبرگلاس، تمیزکردن اپوکسی و تمیزکردن پلی یورتان از قالب نیز استفاده می شود. مایع تمیزکننده قالب بدون بو می باشد و رنگ آن شفاف می باشد.

تمیز کننده های قالب به صورت مایع و اسپری تولید می شوند. این مایع را می توان به صورت غوطه وری و یا اسپری کردن بر روی سطح قالب استفاده نمود. در متن زیر جرم و آلودگی هایی که به قالب می چسبد و مانع از کارکردن صحیح آن می شود معرفی می گردد.

الف) مایع تمیز کننده قالب برای تمیزکردن چربی و رسوب چربی از قالب :

بعضی مواقع چربی و رسوب حاصل از مواد چرب، به قالب می چسبد و کارایی آن را کاهش می دهد. بنابراین باید چربی و رسوب آن تمیز شود. با استفاده از تمیز کننده قالب، این آلودگی ها تمیز می شود.

ب)مایع تمیز کننده قالب برای تمیز کردن زنگ :

بعضی قالب ها به مرور زمان زنگ می زنند و باید زنگ آنها تمیز شود مایع تمیزکننده قالب، زنگ را نیز تمیز می نماید.

ج)مایع تمیز کننده قالب برای تمیز کردن پلیمر و رزین ها:

برای تمیزکردن پلیمر و رزین باید از مایع تمیزکننده قالب استفاده نمود این مایع رزین و پلیمر ها را از سطح قالب تمیز می نماید.

د) تمیزکننده قالب در عملیات پرس و فرم دهی:

 در فرایند پرس و هیدروفرمینگ، سطح قطعات استیل،مس، آلومینیم و فولاد چرب می شوند. بنابراین برای تمیز کردن قطعات و قالب از مایع تمیزکننده قالب استفاده می شود.

مایع تمیزکننده قالب، برای تمیزکردن چسب و رزین :

تمیزکردن سطح قالب در صنعت کامپوزیت (فایبرگلاس ) از مراحل مهم تمیزکاری می باشد. با تمیزکردن سطح قالب فولادی ، استیل و الومینیم می توان کیفیت سطح قطعه تولیدی را افزایش داد. تمیزکننده قالب مشابه در بازار Mold Cleaner #3 میباشد..


روش استفاده  از تمیزکننده قالب:

 سطح قالب را می توان با مایع تمیزکننده و پارچه تمیزنمود. محلول تمیزکننده قالب برای تمیزکردن ورق های فایبرگلاس, ساخت قایق و لنج، ساخت کانکس، ساخت یخچال به کار می رود. برای تمیز کردن ورق های فایبرگلاس در کامیونت از تمیز کننده قالب استفاده می شود. تمیزکننده های قالب دارای انواع مختلفی می باشند و برای کارهای حساس به کار می روند. تمیزکننده سطح قالب. مخصوص ساخت بدنه خودرو ساخت قطعات فایبرگلاس و آیینه ای کردن سطوح می باشد.

مایع تمیزکننده قالب صنعتی:

 با کاربرد مولد کلینر سطحی عاری از چربی و لک را برای قطعات تولیدی( فایبرگلاس و کامپوزیت ها) ایجاد نمایید. از مولد کلینر  برای تمیزکردن سطح قالب های حرارتی، سطح قالب های سرد و گرم، سطح قالب های بزرگ. سطوح بدون ایجاد موج و اثر آلودگی، قالب در خودرو سازی، قالب در ساخت کانکس و قالب صنعتی استفاده می شود.
مایع تمیزکننده رزین از قالب: برای تمیزکردن رزین از سطح قالب باید از مایعی استفاده نمود که بوی زننده و همچنین آسیب رسان نباشد. برای خرید عمده مولد کلینر با کارشناسان این مجوعه تماس حاصل فرمایید.

مایع تمیزکردن قالب برای تمیزکردن اپوکسی:

برای تمیزکردن رزین اپوکسی از سطح قالب از تمیزکننده قالب استفاده می شود.

 تمیزکننده قالب پلی یورتان:

این مایع تمیزکننده، چسب و رزین پلی یورتان از روی قالب به آسانی تمیز می نماید و باعث تولید قطعات با کیفیت می شود. در هنگام استفاده از رزین و یا چسب، امکان دارد مواد از سطح مورد نظر خارج شود بنابراین برای تمیزکردن آن  از مولدکلینر استفاده نمود.

قالب هایی که الوده به رزین پلی استر، اپوکسی و چسب می شوند بعد از مدتی باید تمیز شوند. محلول تمیزکننده قالب به خوبی قالب را تمیز می کند و این تمیزی قالب مطمئنا در کیفیت قطعات تولیدی موثر خواهد بود. بنابراین نتیجه می گیریم که تمیزکننده بسیار بر کیفیت قطعه تولیدی تاثیر گذار خواهد بود

تمیز کننده چربی و جرم از سطح قالب صنعتی:

در هنگام تولید قطعات نیاز است که سطح قالب به صورت مرحله ای تمیز شود. بنابراین با مایع تمیز کننده قالب می توان سطح قالب را تمیز نمود. یکی دیگر از کاربرد مایع تمیز کننده قالب استفاده در قالب های پرس می باشد. مایع تمیز کننده قالب را می توان در قالب های پرس به صورت اسپری به کاربرد.

مایع تمیزکننده برای قالب تزریق پلاستیک:

مولد کلینر، جرم چربی آلودگی و رسوب را از روی قالب های تزریق پلاستیک تمیز می نماید.

مشخصات مایع تمیز کننده قالب(مولد کلینر):

  1. برای تمیز کردن چسب رزین و چربی به کار می رود.
  2. به قالب و محصول تولیدی آسیب نمی رساند.
  3. بدون بو و شفاف می باشد.

تفاوت مایع تمیزکننده پایه آب و پایه حلال:

تمیز کننده های قالب بر دونوع پایه آب و پایه حلال تولید می شوند این مایع ها هرکدام مزیت و کاربرد مربوط به خود را دارد.

مایع تمیز کننده اپوکسی:

مایع تمیز کننده اپوکسی به خوبی آن را از سطوح تمیز می نماید. این مایع در گالن های 20لیتری ارائه می گردد.

 

  1.  

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

بهترین تمیز کننده چربی

نحوه تمیزکردن چربی،تمیزکننده روغن و گریسHeavy Duty Degreaser

مایع تمیز کننده چربی، شوینده ای است که به خوبی روغن، گریس و نفت را از سطوح تمیز می نماید این سطوح می تواند کشتی و تانکر حامل نفت و … باشد . تمیزکننده چربی مخصوص تمیزکردن روغن ، گریس و نفت ، غیر قابل اشتعال می باشد. پلی کلینر تولیدی این شرکت بر پایه آب می باشد و به خوبی هر گونه الودگی را تمیز می نماید. با استفاده از پلی کلینر می توان سخت ترین چربی ها را تمیز کرد