آخرین خبرها
گامازول
مایع تمیز کردن اثر لاستیک از پارکینگ مایع تمیز کردن اثر لاستیک لیفتر مایع تمیز کردن اثر لاستیک در سالن تولید مایع تمیز کردن اثر لاستیک مایع تمیز کردن خودرو دیزل تمیز کننده روغن

گامازول وکاربرد های آن Gommasol

گامازولGommasol :

مایع تمیزکننده چند منظوره ای است که برای تمیزکردن چربی، چسب، دوده ، لاستیک و رد لاستیک استفاده می شود. معمولا برای تمیزکردن چربی های سخت و سنگین باید از شوینده چربی موثر و کارا نظیر گامازول استفاده شود. برای تمیزکردن  گریس ،پارافین ،روغن ،نفت ،گازوییل و چربی های خشک، از چربی زدا صنعتی استفاده می شود.

گامازول محصولی است ساخت آلمان که به دلیل چند منظوره بودن قابلیت های خوبی برای تمیز کردن سطوح دارد. این محصول چربی، چسب و رزین را سریع تمیز می نماید.

کاربرد گامازول:

کاربرد های گامازول متنوع می باشد. این مایع تمیزکننده به بهترین نحو  جرم و الودگی را از سطوح تمیز می نماید. به نحوی که می توان به موارد زیر اشاره نمود.

الف)گامازول برای تمیزکردن چربی و روغن از پانل فایبرگلاس و تریلر
ب)تمیزکردن چربی از تجهیزات،

چربی زدا بر روی سطوح گالوانیزه و فولاد ضد زنگ(استیل) قابل کاربرد می باشد و تاثیر بر روی آنها ندارد. برای چربی برداری از مخزن و چربی گیری از لوله، می توان از این محصول استفاده کرد. این محصول همچنین چربی های موجود در آشپزخانه را در کمترین زمان تمیز می کند. تمیزکننده چربی، موادی نظیر نفت و قیر به آسانی این آلودگی ها را تمیز می نماید.

ج)گامازول برای تمیزکردن چربی از مخازن و تانکر های حمل روغن گازوییل و نفت

چربی زدا قوی برای تمیز کردن پارافین از گونی، تمیزکردن چربی از کابینت و هود های صنعتی. چربی شویی و چربی گیری از لوله و شیرآلات اکسیژن. چربی شویی و چربی گیری از لوله استیل و شیر آلات استیل اکسیژن چربی شویی و چربی گیری از لوله الومینیم اکسیژن.

د) تمیزکننده چربی در صنایع غذایی کاربرد دارد

با استفاده از این محصول می توان در کمترین زمان چربی را از ظروف و لوازم آشپزخانه تمیز نمود. چربی ها به دلیل میزان چربی چربی زدا قوی برای تمیز کردن چربی از لوله. چربی زدا قوی برای تمیزکردن چربی از کارگاه و کارخانه، چربی زدایی از استیل، چربی زدایی چربی از مس. تمیز کردن فیلتر چرب، چربی زدایی سنگین، تمیزکردن چربی صنعتی. چربی پارافین.

پلی کلینر، پلیکلینر
گامازول برای تمیزکردن چربی، تمیزکردن چربی های آشپزخانه، تمیزکردن روغن، تمیزکردن چربی و روغن

مشخصات گامازول:

مایع گامازول محلولی قدرتمند است که برای تمیزکردن الودگی سیاهی، چربی، پلیمر و چسب از سطوح استفاده می شود این مایع خطوط و چربی را از سطح فلزات، قطعات فایبرگلاس، تمیز می نماید.گامازول تمیزکردن لوله های سرد کن، تمیزکردن چربی از لنج و قایق، تمیزکردن چربی در تانکر، تمیزکردن چربی از بدنه قطار، تمیزکردن چربی از کابین قطار، چربی زدا قوی، چربی بری از کف و سطح را به خوبی انجام می دهد.

این مایع برای تمیزکردن لوله های دارای جرم  و همچنین در صنعت نفت و صنعت پتروشیمی کاربرد دارد. تمیزکردن چربی از فایبرگلاس، مایع تمیزکردن چربی از قایق، تمیزکردن چربی از کامپوزیت. تمیزکردن چربی از بدنه یخچال کامیون، مایع تمیزکردن چربی از کابینت .تمیزکردن پارافین، تمیزکردن چربی و پارافین، تمیزکننده چربی از فیلتر هود، انواع شوینده کم کف، گامازول تمیزکننده چربی بدون آتش سوزی.

گامازول
تمیزکننده چربی گامازول  محلولی قدرتمند است که  برای تمیز کردن  الودگی   سیاهی  و چربی از سطوح استفاده می شود این مایع خطوط  و چربی را از سطح  فلزات، قطعات فایبرگلاس،تمیز نموده و  سطح را اماده برای  مراحل  بعدی می  نماید. این محصول وظائفی نظیر تمیزکردن لوله های سرد کن ،  تمیز کردن چربی از  لنج ، تمیزکردن چربی در  تانکر، تمیزکردن چربی  از بدنه قطار، تمیزکردن چربی از کابین قطار، چربی زدا قوی،  چربی بری از کف  را به خوبی انجام  می  دهد، این مایع برای تمیزکردن  لوله  های جرم گرفته  از چربی و  همچنین در صنعت نفت و صنعت پتروشیمی کاربرد دارد.   تمیز کردن چربی از فایبرگلاس،مایع  تمیزکردن  چربی از قایق، تمیزکردن چربی  از  کامپوزیت، تمیزکردن چربی از بدنه  یخچال کامیون، مایع تمیزکردن چربی از   کابینت .تمیزکردن پارافین،تمیزکردن چربی و پارافین، تمیز کننده چربی از   فیلتر هود ، انواع شوینده کم کف، مایع تمیزکننده چربی بدون آتش سوزی تمیزکننده چربی در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد با استفاده از این محصول می  توان در کمترین زمان چربی را از ظروف و لوازم آشپزخانه تمیز نمود. چربی ها  به دلیل میزان چربی چربی زدا قوی برای تمیز کردن چربی از لوله، چربی زدا  قوی برای تمیز کردن  چربی از کارگاه و  کارخانه، چربی زدایی از  استیل،  چربی زدایی  چربی از مس، تمیز کردن  فیلتر چرب ، چربی زدایی سنگین  ،تمیزکردن چربی صنعتی، تمیز کردن  چربی  پارافین ، تمیزکردن چربی  روغن،  تمیزکردن چربی گریس ، تمیزکردن  چربی  لوله ها،  چربی زدا قوی برای  تمیزکردن چربی از سرامیک ، چربی زدا قوی برای تمیزکردن چربی از تابلوها،  تمیزکردن  چربی از صفحات  مسی، مایع  تمیزکردن چربی از صفحات  الومینیم،  مایع تمیزکردن چربی از قطعات برنز،  تمیز کردن چربی و  چربی  بری از دیگ ها، تمیزکردن چربی و  چربی  بری از لوله ها،  تمیزکردن  چربی  و  چربی بری از مخازن، تمیز کردن کربن بلاک و  دوده های صنعتی در  صنایع  لاستیک سازی ، تمیزکردن چربی از آلومینیم، چربی زدایی و ]چربی زدا قوی برای  تمیز کردن چربی از لاستیک،چربی زدا قوی برای تمیزکردن چربی از  پلاستیک،تمیز کردن چربی از قوطی،
مایع تمیزکردن اثر لاستیک و روغن در پارکینگ و سوله

گامازول در صنعت نفت و پتروشیمی:

این محلول را می توان در صنعت نفت و پتروشیمی برای تمیزکردن پلیمر، چسب ، چربی و روغن و مواد نفتی به کاربرد. با استفاده از این محصول سرعت فرایند تمیزکاری افزایش می یابد. گامازول به آلودگی جرم و چربی های خشک حمله نموده و آتها را در خود حل می نماید. این محصول چربی های سنگین را نیز تمیز می نماید. گامازول بسیار مفید و کارآمد می باشد این محصول مخزن و ورق چرب را به راحتی تمیز می نماید. تمیزکردن فراورده های نفتی از بشکه ها، از لوله مخزن آسان نمی باشد بنابراین با استفاده از گامازول می توان این محصولات را تنیز نمود.

مزیت مایع گامازول Gommasol:

گامازول مایعی است که برای تمیز کردن چربی و روغن و رد لاستیک به کار می رود. این مایع بدون بو، غیر اسیدی و دارای استفاده و دستورالعمل آسان می باشد. گامازول در صنایع مختلف نظیر صنعت نفت و پتروشیمی کاربرد دارد. در متن زیر مزایای گامازول معرفی می گردد.

  • محلولی بدون بو
  • کاربرد آسان
  •  گامازول از بین بردن چربی و رزین
  • قابل کاربرد در صنایع خودرو سازی برای تمیز کردن سیلندر و سرسیلندر
  • قابل استفاده دز صنایع نفت و پتروشیمی

 

مایع تمیزکننده چربی و اثر لاستیک:

مایع تمیز کننده NH90::

مایع تمیز کنندهNP90:

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع تمیزکننده قیر، پارافین و تمیزکننده نفت

مایع تمیزکننده پارافین و شمع (مایع تمیز کننده ضد آتش سوزی): تمیزکردن پارافین و شمع بر پایه آب: برای تمیزکردن پارافین و شمع می توان از مایع تمیزکننده G80 استفاده نمود. این مایع بر پایه آب می باشد و در مکان هایی که احتمال آتش سوزی و یا احتراق باعث نگرانی و تهدید می شود به کار می رود. این مایع غیرقابل احتراق بوده و به محیط زیست و به انسان آسیب نمی رساند. مایع تمیزکننده پارافین و شمع ، چربی را در کمترین زمان تمیز می نماید ، مشکلات تمیزکردن پارافین و شمع با حلال ها امکان آتش سوزی را افزایش می دهد از طرفی برای تمیزکردن پارافین و شمع با حلال باید در محیط های باز از آن استفاده شود.