آخرین خبرها

مایع تمیزکننده هواپیما،هلیکوپتر ،مایع تمیزکننده super bee 210

مایع شستشوی موتور هواپیما :

هواپیما ها در مدت زمان پرواز دچار آلودگی های گرد و خاک و یا آلودگی های ناشی از هیدرو کربن می شوند و حتما باید این آلودگی ها ازهواپیما تمیز شود . وقتی که سطح بدنه هواپیما آلوده باشد از لحاظ آیرودینامیک تغییر خواهد کرد و مصرف سوخت بالا می رود، بنابراین تمیز کردن هواپیما باید انجام شود. شستشوی دوره ای هواپیما بستگی به مدت زمان پرواز دارد. روش دیگر تمیز کردن بدنه هواپیما، استفاده از خمیرهای تمیز کننده می باشد با استفاده از این خمیر ها می توانیم بدون مصرف آب سطوح خارجی هواپیما را تمیز نمود. شوینده هواپیما سطوح هواپیما و موتور را به خوبی تمیز می نماید.

شستشوی بدنه خارجی هواپیما،شستشوی بدنه داخلی هواپیما، شستشوی توربین و تصفیه آب مصرفی باید مطابق استاندارد انجام شود. .شوینده هواپیما، شوینده هلیکوپتر، مایع تمیز کننده هواپیما super bee 210 : شوینده مخصوص سرویس، تعمیر و تمیز کاری چرخ های هواپیما( تمیزکننده super bee 210) : هنگام تمیزکردن و تعمیر چرخ های هواپیما از شوینده ST-723 R استفاده می شود. این شوینده به خوبی چربی را تمیز می نماید . از دیگر محصولاتی که شبیه به این محصول می باشد تمیز کننده SUPER BEE 210 cleaner می باشد. از این محصول ها برای تمیز کردن قطعات مربوط به صنایع هوایی استفاده می شودم.

شوینده های مربوط به هواپیما در زیر معرفی میگردد .

  • تمیزکننده داخلی هواپیما (شستشوی داخل هواپیما): این شوینده مربوط به تمیزکردن داخل هواپیما می باشد. تمیزکننده های داخل هواپیما دارای استاندارد می باشند .
  •  تمیزکننده بیرون هواپیما(شستشوی بیرون هواپیما): این تمیز کننده برای تمیز کردن بیرون هواپیما استفاده می شود. این تمیز کننده هرگونه آلودگی را از شیشه و بدنه از بین می برد. و بدنه را به بهترین نحو تمیز می نماید.
  •  تمیز کننده کمپرسور هواپیما : این تمیز کننده به نام M-330می باشد.
  • تمیز کننده SUPER BEE 210 cleane تمیزکردن هواپیما تمیزکردن چرخ هلیکوپتر از چربی.تمیز کردن چرخ هواپیما از چربی، تمیز کردن قطعه های هلیکوپتر و هواپیما . مایع تمیز کاری و سرویس چرخ هواپیما، تمیز کننده هواپیما ، تمیز کردن داخل هواپیما.
  • تمیز کردن بیرون هواپیما محلول شستشوی هلیکوپتر و هواپیما:ترکیباتی که در شوینده هواپیما به کار می رود بایند مطابق استاندارد باشند که به بدنه هواپیما آسیب نرسد .رعایت این استاندارد ها باعث تضمین عمر مفید هواپیما می شود. -محلول شستشوی موتور جت و توربین گازی -از بین بردن خط لاستیک.از بین بردن اثر خط ترمز، مایع تمیز کننده سوپر بیی SUPER BEE 210 cleaner

شستشوی هواپیما با مایع سوپر بیSuper Bee 210 Exterior Aircraft Cleaner 25Lt210

ST-723 R is a concentrated , general purpose cleaner specifically designed for cleaning aircraft exterior and interior surfaces

SUPER BEE 210 is a concentrated, general purpose cleaner specifically designed for cleaning aircraft exterior and interior surfaces

تمیزکننده کمپرسور هواپیما، تمیزکننده کمپرسور و توربین، تمیز کننده کشتی
تمیزکننده کمپرسور هواپیما، تمیزکننده کمپرسور و توربین، تمیز کننده کشتی

 روغن هیدرولیک  Hydraunycoil FH 51

:FH51 بر پایه پترولیوم با ویسکوزیته 14cSt می باشد . محدوده دمایی این سیال در دمای 135+ و 40- کارایی دارد ، این محصول حاوی مواد افزودنی آنتی اکسیدانی، ضد خوردگی و ضد سایش است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

بهترین تمیز کننده چربی

نحوه تمیزکردن چربی،تمیزکننده روغن و گریسHeavy Duty Degreaser

مایع تمیز کننده چربی، شوینده ای است که به خوبی روغن، گریس و نفت را از سطوح تمیز می نماید این سطوح می تواند کشتی و تانکر حامل نفت و … باشد . تمیزکننده چربی مخصوص تمیزکردن روغن ، گریس و نفت ، غیر قابل اشتعال می باشد. پلی کلینر تولیدی این شرکت بر پایه آب می باشد و به خوبی هر گونه الودگی را تمیز می نماید. با استفاده از پلی کلینر می توان سخت ترین چربی ها را تمیز کرد