آخرین خبرها
 هنگام مونتاژ و دمونتاژ موتور خودرو نیاز است که قطعات آن به خوبی تمیز شود. وقتی که قطعات به خوبی تمیز شوند عملکرد و نتیجه نهایی مطلوبی ایجاد خواهد شد. مایع تمیزکننده موتور برای قطعاتی نظیر سیلندر، سرسیلندر، سوپاپ، رینگ، پیستون استفاده می شود. این مایع چربی و رسوب را به خوبی تمیز می کند.

مایع تمیزکننده موتور، سیلندر و سرسیلندر

مایع تمیزکننده موتور در صنایع خودرو:

 هنگام مونتاژ و دمونتاژ موتور خودرو نیاز است که قطعات آن به خوبی تمیز شود. وقتی که قطعات به خوبی تمیز شوند عملکرد و نتیجه نهایی مطلوبی ایجاد خواهد شد. مایع تمیزکننده موتور برای قطعاتی نظیر سیلندر، سرسیلندر، سوپاپ، رینگ، پیستون  استفاده می شود. این مایع چربی و رسوب را به خوبی تمیز می کند.

در هنگام تعمیر کامیون و سواری، از مایع تمیزکننده موتور استفاده می شود. این مایع ها طبق استاندارد تولید می شوند. با استفاده از این مایع می توان قسمت های مختلف خودرو را تمیز نمود.

انواع مایع های موتور شویی:

 

مشخصات مایع تمیز کننده موتور:

 

مزایای استفاده از این مایع تمیز کننده موتور:

  • بدون بو
  • عدم آسیب به قطعات
  • قابل کاربرد برای الومینیم و فولاد
  • تمیز کننده چند منظوره

 

روش های استفاده از مایع موتور شویی:

روش استفاده این مواد به صورت های مختلفی نظیر پاشش با دستگاه و یا به صورت دستی انجام می شود. برای تمیزکاری بهتر است که ابتدا اجازه بدهیم مایع درون رسوب و چربی ها نفوذ نماید. سپس شستشو با قلم مو و یا پاشش مایع، توسط دستگاه انجام شود. این محلول ها به نحوی تولید می شوند که به فلز آسیبی نرسد. نوع دیگر تمیزکاری، شستشو به روش غوطه وری می باشد در این روش قطعه را درون محلول قرار می دهیم و به مرور زمان قطعه تمیز خواهد شد.

کاربرد های مایع تمیز کننده سیلندر چربی شویی از سیلندر، چربی شویی از قطعات موتور کامیون. چربی شویی از سرسیلندر، تمیزکننده سوپاپ، تمیزکردن چربی سیلندر، تمیزکردن چربی پیستون. تمیزکردن چربی سوپاپ، تمیزکننده سرسیلندر.موتورسیکلت، تمیزکننده بدنه موتور، تمیزکردن داخل موتور خودرو،

پلی کلینر، پلیکلینر
مایع تمیزکننده موتور. مایع تمیزکننده سیلندر و سرسیلندر

مایع و اسپری موتور شویی

برای تمیزکردن موتور در کارخانه و تعمیرگاه نیاز است که از مایع و یا اسپری کارامد و موثر استفاده شود. یک مایع موتور شویی قوی می تواند چربی و چسب را به راحتی از سیلندر و سرسیلندر تمیز نماید.

تمیز کننده سیلندر و سرسیلندر تعمیری:

معمولا در هنگام تعمیر موتور، نیاز است که سیلندر و سرسیلندر به خوبی تمیز شود. تمیزکردن چسب، چربی و جرم با محلول تمیزکننده سیلندر و سرسیلندر انجام می شود.

شوینده  قطعات خودرو و کامیون:

 

پودر تمیز کننده سیلندر سرسیلندر و موتور خودرو و کامیون:

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

براق کننده استیل و فولاد

تمیزکننده فولاد، تمیزکننده انواع فولادهای ضدزنگ

پسیویشن فولاد چگونه انجام می شود. در اینجا روش پسیویشن فولاد توضیح داده می شود. تمیز کردن لوله های فولادی ضد زنگ تمیز کردن لوله های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق فولادی ضد زنگ، تمیز کردن فولاد در کارخانه تمیز کننده فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی روش تمیز کردن فولاد