آخرین خبرها
بهترین تمیز کننده چربی
چربی گیری صنعتی

تمیزکننده چربی، مواد روغنی و گریسDegreaser

مایع تمیزکردن چربی و روغن در صنعت(DL7) :

 برای تمیز کردن چربی و روغن می توان از مایع تمیزکننده چربی و روغن موثر و کارآمد استفاده نمود. بعضی از چربی ها نظیر چربی روغن ارده و روغن های پالم گیاهی و بعضی چربی و روغن های دیگر صنعتی هستند. بنابراین تمیزکردن آنها با شوینده های خانگی میسر نمی باشد. برای تمیز کردن چربی و روغن معمولی  از مایع تمیز کننده چربی DL7استفاده می شود. همچنین این مایع برای تمیز کردن چربی های صنعتی نیز کاربرد دارد.

مایع تمیزکننده چربیHeavy Duty Degreaser کاربرد وسیعی در صنعت دارد. این شوینده به راحتی رسوب، آلودگی ها و جرم را از سطوح چرب تمیز می نماید. در زیر به برخی از مزایا و کاربردهای این شوینده چربی و روغنDL7  اشاره می شود. تمیزکننده جرم و چربی برای نظافت صنعتی و ساختمانی کاربرد دارد.

الف) مایع تمیزکننده چربی و روغن برای قطعات و تجهیزات صنعتی:

معمولا برای تمیزکردن مخزن و تانکرهای روغن  از این محلول استفاده می شود. مایع تمیزکننده برای چربی زدایی لوله، ورق و مخزن استیل و فولادی به کار می رود. برای تمیز کردن جرم و چربی از دستگاه تراش و دستگاه فرز  از مایع تمیز کننده DlL7 استفاده می شود. چرک شویی و شستشوی از سطوح، تمیزکردن چربی از قطعات،چربی گیری و تمیزکردن چربی از گونی،تمیزکننده چربی برای پارچه. تمیزکننده چربی از رول فولادی و استیل، تمیزکردن چربی و روغن در صنعت. تمیزکردن چربی از مس و آلومینیم.

ب)شوینده چربی و روغن برای درپوش اجاق گاز:

مایعDL7 به خوبی رسوب، سیاهی و چربی را از درپوش اجاق گاز و همچنین بدنه اجاق گاز تمیز می کند. این مایع در آشپزخانه صنعتی کاربرد فراوانی دارد.، این محلول را می توان به صورت به صورت اسپری و مایع استفاده نمود.

 

شوینده ها و چربی برها در صنایع هوایی،در صنایع هوافضا، صنایع خودرو، صنایع نظامی ، صنایع پتروشیمی و نفت کاربرد فراوانی دارد.
مایع تمیزکننده چربی و روغن صنعتی

ج)پاک کننده و شوینده چربی و روغن برای آشپزخانه صنعتی:

این مایع هرگونه رسوب و چربی را از سطوح آشپزخانه و هود تمیز می نماید. کاربرد های دیگر این مایع شامل چربی بری و چربی شویی آشپزخانه و اشپزخانه صنعتی. شستشو و تمیزکردن روغن، چربی گیری و تمیزکردن چربی در رستوران. فیلتر هود در آشپزخانه، هود استیل.چربی و روغن گیری از داخل لوله ها و لوله های دارای جرم . رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی می باشد.

د)مایع تمیزکننده چربی کک زغال، مازوت، گرانول و فراورده های نفتی:

تمیزکردن چربی در پالایشگاه، تمیزکردن چربی در نیروگاه، تمیزکردن چربی  استیل در نیروگاه، چربی زدایی و چربی گیری از هود گالوانیزه . تمیز کردن چربی و چسب از سطح. چربی و روغن. روغن سوخته،دوده، مایع کک زغال و چربی از لوله ها، زیست تخریب پذیر. شوینده صنعتی قوی برای چربی شویی. چربی گیری از ماشین آلات، چربی شویی و چربی گیری از لوله و شیر آلات اکسیژن.

ه) مایع تمیز کننده چربی و روغن از استیل در صنایع غذایی و لبنیات :

 معمولا پس از مدتی استیل در تجهیزات صنایع غذایی نیاز به تمیزکردن دوره ای دارند. بنابراین با استفاده از تمیزکننده چربی استیل،تجهیزاتی نظیر مخزن استیل، همزن استیل، ظروف حمل شیر و تانکر استیل تمیز می شود.

تمیز کننده چربی DL7 محلولی برای تمیز کردن انواع جرم چربی و الودگی از کارخانه، ماشین الات و وسایل نقلیه می باشد. مایع تمیزکننده  DL7 یک پاک کننده فوق العاد سنگین و چربی گیر مبتنی بر آب می باشد. این محلول دارای مزایای زیر می باشد. تمیزکردن چربی از داخل لوله ها و لوله ،

و)تمیزکننده چربی و روغن در صنایع خودرو:

مایع تمیز کردن چربی در صنایع خودرو به صورت پایه آب و پایه حلال موجود می باشد.  تمیز کننده پایه حلال نیازی به آبکشی نهایی ندارد. این محلول به خوبی چربی و روغن را از قطعات کامیون. تراکتور و بیل مکانیکی تمیز می کند.چربی بری از سطح کارگاه، چربی گیری صنعتی در تعمیرگاه و موتور آلات.  لوازم چرب خودرویی.،مایع تمیزکننده چربی از سطوح، تمیزکردن چربی از ماشین آلات.

تمیزکردن چربی در منزل، تمیز کردن چربی در رستوران، تمیزکردن چربی از گونی. تمیزکردن چربی از پارچه، تمیز کردن چربی در صنعت، چربی گیری از قطعات و لوازم خودرویی. تمیزکننده چربی برای تمیزکردن دوده، چربی، روغن و گریس از کامیون و خودرو های معدن استفاده می شود.

ز)تمیزکننده روغن و چربی برای تعمیرگاه، کارخانه و کارگاه:

برای تمیزکردن کارخانه و کارگاه، نیاز به شوینده های موثر می باشد با استفاده از شوینده چربی DL7 راندمان کار بالا می رود.

تمیزکردن روغن و چربی در کارگاه و کارخانه، تمیز کننده چربی از قطعات
تمیزکننده چربی برای استیل

 

ح)تمیزکننده چربی، گرد و غبار در نیروگاه:

برای تمیزکردن گرد و غبار ، رسوب و چربی در نیروگاه برق و نیروگاه های بادی از تمیزکننده چربی DL7 استفاده می شود. این تمیزکننده به خوبی هر گونه رسوب، جرم و آلودگی را تمیز می نماید. استفاده از تمیز کننده ها در نیروگاهها باعث افزایش راندمان می می شود.

و)تمیزکننده روغن و چربی در صنعت نفت :

انتخاب دقیق مواد شوینده برای پالایشگاه نفت امری ضروری است بنابراین می توان بهترین پاک کننده را  فراهم نمود. برای پالایشگاه نفت، چربی گیر های موثری استفاده می شود. این شوینده ها به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

ط)تمیزکننده روغن و چربی در پتروشیمی:

برای تمیزکردن چربی از فیلتر در پتروشیمی می توان از این مایع استفاده نمود. همچنین از مایع تمیزکردن چربی از فیلتر، می توان در صنعت نفت و پالایشگاه نیز استفاده نمود. چربی زدا همچنین به خوبی آلودگی ها را از کشتی ها و تانکرهای حامل نفت و سکوی نفتی تمیز می نماید. مایع تمیزکننده روغن، گریس و نفت، غیرقابل اشتعال و بر پایه اب می باشد.

قوی ترین محلول شستشوی قطعات صنعتیDL7: محلول DL7 قابلیت شستشوی قطعات صنعتی، شستشوی چربی و گریس را دارد.مایع چربی گیری از لوله ها و مخازن در صنعت نفت، چربی گیری در پتروشیمی،

مزایای شوینده چربی و روغن صنعتی :

 
  1.  تمیز کننده چربی محلولی است که آتش نمیگیرد.
  2. محلولی غیر اسیدی و غیر آسیب زا می باشد
  3. قابلیت ترکیب با آب
  4. به دلیل قابلیت ترکیب با آب ، جایگزین حلال های خطرناک و آسیب زا می باشد.
  5. مایع تمیز کننده چربی، در آب گرم ، سرد، سخت و نرم فورا مخلوط می شود. و سریع قوی ترین آلودگی ها را از بین می برد.
  6. برای تمیزکردن ماشین آلات سنگین و صنایع سنگین استفاده می شود.
  7. زیست تخریب پذیر می باشد.
  8. برای تمیزکردن کف های بتنی و تمیز کردن موم از کف
  9. مایع تمیزکننده برای  اجاق گاز، تمیزکردن فن ها، تمیز کردن کانال کشی ها
  10. برای تمیزکردن ماشین آلات و دستگاه های تراش و فرز
  11. مایع تمیزکننده روغن هیدرولیک در هنگام ریزش هیدرولیک

خرید تمیز کننده چربی و روغن صنعتی و محلول شستشوی قطعات صنعتی

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

براق کننده استیل و فولاد

تمیزکننده فولاد، تمیزکننده انواع فولادهای ضدزنگ

پسیویشن فولاد چگونه انجام می شود. در اینجا روش پسیویشن فولاد توضیح داده می شود. تمیز کردن لوله های فولادی ضد زنگ تمیز کردن لوله های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق فولادی ضد زنگ، تمیز کردن فولاد در کارخانه تمیز کننده فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی روش تمیز کردن فولاد