آخرین خبرها
براق کردن مس، تمیز کردن و براق کردن صنایع دستی ساخته شده از مس

مایع تمیزکننده و براق کننده مس Copper brightener and cleaner

براق کننده و تمیزکننده مس  M-761:

مایع تمیزکننده و براق کننده مس، محلولی است کارآمد و موثر که آلودگی های ناشی از اکسید، تیرگی و سیاهی را از سطح آن، تمیز و جدا می نماید. این محلول ماندگاری و تاثیر خوبی بر سطح مس دارد. شوینده مس را می توان در خانه و یا در صنعت استفاده نمود. در روش تمیزکردن صنعتی، فرایند ها سریعتر و کارآمد تر انجام می شوند.مایع M761محلولی است که سطح مس را براق و تمیز می نماید.

مایع تمیزکننده مسM-761  کاربرد های فروانی دارد، از تمیزکننده مس می توان در فرایند کشش (wire Drawing) سیم، ورق و لوله مس استفاده نمود. این مایع رسوب و چربی هایی که در فرایند تولید ایجاد شده است را تمیز می کند. مایع براق کننده مس برای تمیزکردن تیرگی لوله های مسی یخچال نیز استفاده می شود. به نحوی که هم داخل و هم بیرون لوله مس را تمیز و براق می کند.

وقتی که مس تیره و سیاه می شود اولین سوالی که مطرح می شود این است که مس را چگونه تمیز و براق نمایم. مس به روش های مختلفی نظیر روش سنتی و روش صنعتی براق و تمیز می شود. در روش سنتی، سطح آن را با سرکه تمیز می نمایند. و در روش صنعتی سطح مس با استفاده از محلول های گوناگون تمیز و براق می شود.

مایعM761برای تمیز کردن جوشکاری مس:

این مایع قابلیت کاربرد برای تمیز کردن جوشکاری مس را دارد. در هنگام جوشکاری مس، قسمتی از ناحیه جوشکاری، تیره می شود. بنابراین برای تمیزکردن تیرگی و سیاهی، از مایع تمیزکنندهM-761 استفاده می شود. این مایع برای تمیزکردن جوشکاری لوله مسی و ورق مس به کار می رود.

روش های براق کردن و تمیزکردن مس با مایع M761:

برای تمیزکردن و براق کردن فلز مس، از روش های مختلفی استفاده می شود. با توجه به موقعیت و نیاز، هرکدام از این روش ها را می توان به کاربرد. در زیر چهار روش تمیزکردن و براق کردن مس معرفی می گردد.

روش اول) تمیزکردن و براق کردن مس با استفاده از دستگاه ویبره و مایع تمیزکننده مس:

 معمولا برای تولید انبوه از روش ویبره استفاده می شود. در این روش قطعات سریعتر و بهتر براق و تمیز می شوند. به نحوی که در این فرایند، چربی زدایی و پلیسه گیری نیز انجام می شود. در ابتدا مایع تمیزکننده و قطعات مس را درون دستگاه ویبراتور قرار میدهیم سپس دستگاه را روشن می نماییم. پس از گذشت زمان 15 دقیقه سطح قطعات پولیش می شود. سپس قطعات را ا آبکشی می نماییم و آنها را در محیط و هوای آزاد خشک می کنیم. پرداخت کردن دیگر فلزات آلومینیم، برنج و استیل نیز به این روش انجام می شود. مایع براق کردن و تمیز کردن مس در صنایع مختلف کاربرد دارد.

روش دوم ) براق کردن و پولیش کردن مس به روش دستی:

برای تمیز کردن و براق کردن مس به روش دستی می توان از از یک قلم مو و یا پارچه استفاده نمود. در روش دستی ابتدا قلم مو را با مایع خیس نموده سپس قلم مو را به سطح مس مالش می دهیم. پس از سفید شدن، قطعات را آبکشی می نماییم. به این روش قطعات براق و تمیز می شوند. با استفاده از این روش می توان جوشکاری مس را نیز تمیز نمود. مایع تمیزکننده جوشکاری مس،به راحتی سیاهی ناشی از جوشکاری مس را تمیز می کند.

روش سوم) استفاده از مایع تمیزکننده و براق کردن مس در دستگاه اولتراسونیک:

با استفاده از مایع تمیزکردن و براق کردن مس در دستگاه اولتراسونیک، قطعات مس به خوبی تمیز و براق می شوند.

روش چهارم) براق کردن و تمیز کردن مس به روش غوطه وری:

براق کنندهM-761 را می توان به صورت غوطه وری استفاده نمود. این روش برای قطعات بزرگ کاربرد دارد. برای براق کردن مس،  ابتدا قطعات و مایع تمیزکنندهM-761 را درون ظرف قرار می دهیم سپس قطعات را شستشو و درنهایت آبکشی می نماییم.

مایع تمیزکردن جوشکاری مس: 

 برای تمیزکردن جوشکاری مس می توان از مایع تمیزکننده مس استفاده نمود. این مایع به صورت همزمان سطح مس و جوشکاری را تمیز می کند. معمولا در هنگام جوشکاری مس. سطح آن، تیره و سیاه می شود بنابراین با استفاده از مایع تمیزکننده مس، سطح آن تمیز می شود.

  کاربرد های مایع تمیزکننده مس (M761) :

  • مایع برای تمیزکردن ظروف ،عتیقه ، قطعات و تسمه مسی،
  • تمیزکردن و براق کردن لوستر مسی، 
  • براق کردن و تمیزکردن ورق و سیم مسی. عتیقه مس.
  • لکه های سیاه از روی ورق های مس.پوشش مس
  • براق کردن مس در صنایع دستی

یراق کننده و تمیز کننده شیرآلات ، مهره برنجی و مسی:

 

مایع تمیز کننده یراق کننده مس تمیز کننده شیرآلات و مهره برنجی و مهره مس
یراق کننده و تمیز کننده شیرآلات و مهره برنجی و مس

مایع براق کننده برای صنایع دستی مسی:

برای براق کردن مس در صنایع دستی می توان از مایعM-761 استفاده نمود. این مایع پس از براق کردن تجهیزات مسی، ماندگاری خوبی را ایجاد می نماید.

تمیزکردن انواع جوشکاری مس، تمیزکردن ظروف مسی، مایع تمیزکردن قطعه های مس، تمیزکردن و براق کردن لوستر مسی، تمیز کردن و براق کردن مس به روش دستی، تمیزکردن و براق کردن سیم مس، براق کردن و تمیزکردن سیم های برق مسی، تمیزکردن و براق کننده عتیقه مس، تمیز کردن لکه های سیاه از روی ورق های مس، مایع تمیزکننده و براق کننده قطعات و لوازم خودرویی، براق کردن و چربی زدایی برد الکترونیکی، مایع تمیزکردن جوش مس
تمیز کردن و براق کردن مس در صنایع دستی

مشخصات تمیزکننده مس:

  • مایع غیر اسیدی.
  • مایع تمیزکننده مس بدون بو
  • کاربرد آسان
  • زیست تخریب پذیر
براق کننده گلوله و مجسمه های مسی:

این محلول سطح گوی را براق و تمیز می نماید، محلول تمیزکننده مس سطح مجسمه های مس را تمیز و براق می نماید.

مایع براق کننده و تمیزکننده لوستر مس:

معمولا پس از مدت زمانی لوستر های مسی اکسید می شوند. به نحوی که سطح آنها تیره و سیاه می شود بنابراین می توان برای براق کردن آنها از مایع براق کننده مس استفاده نمود. برای تمیز کردن لوستر مسی و برنجی، می توان از روش ویبره و یا روش اسپری، آنها را تمیز و براق نمود.

تمیز کننده لوستر برنجی. مایع تمیز کننده لوستر الومینیم. مایع تمیز کننده لوستر مسی .تمیز کننده لوستر برنز .تمیز کننده لوستر
مایع تمیزکننده و براق کننده لوستر مس
 

 مایع تمیز کردن چربی مس:


مایع M-761 قابلیت تمیز کردن چربی و روغن را از سطح مس دارد. این مایع اکسید و چربی را به صورت همزمان تمیز می نماید. برای تمیز کردن چربی از سطح مس، روش های مختلفی استفاده می شود. ولی نکته مهم این است که تمیز کننده مس نباید به سطح مس آسیب برساند، این مایع یک پاک کننده قوی پایه آب. برای تمیز کردن انواع چربی ،روغن ،رسوب و سیاهی روی سطح مس می باشد. معمولا برای انتخاب یک مایع تمیزکننده، باید هزینه و زمان تمیزکاری را در نظر گرفت.

علت تیره شدن مس:

به دلیل گذشت زمان و یا استفاده از محلول های شیمیایی نظیر آب صابون سطح مس اکسید می شود. و لایه ای اکسید یا سیاهی روی سطح مس ایجاد میگردد. بناراین برای تمیز کردن این لایه می توان از تمیز کننده و براق کننده مس استفاده نمود.

قیمت مایع تمیزکننده و براق کننده مس:

برای تمیزکردن مس از مایع های مختلفی استفاده می شود،  کیفیت و میزان براق کردن مس دارای اهمیت می باشد. و نکته مهم دیگر ماندگاری می باشد. بنابراین با توجه به این نکات میزان قیمت محصولات براق کننده مشخص می شود.

مزایای مایع براق کننده و تمیزکننده مس:

مایع تمیزکننده و براق کننده مس سطح ورق مسی، لوله و قطعات مسی را تمیز و براق می نماید. این مایع چند منظوره می باشد به نحوی که به صورت همزمان چربی و اکسید را از سطح تمیز می نماید.

  • تمیز کردن چربی و سیاهی به صورت همزمان
  • قابل کاربرد به روش های مختلف
  • استفاده به صورت آسان
  • بدون آسیب و خطر برای اپراتور
  • عدم خوردگی و آسیب بر روی قطعه
مایع براق کننده مس
براق کردن مس

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع تمیزکننده رستوران و آشپزخانه

شوینده آشپزخانه و رستوران: مایع های تمیز کننده برای رستوران و غذاخوری کارایی فراوانی دارند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *