آخرین خبرها
روان کاری محافظت با اسپری WD40
Wd40مایع

اسپری و مایع WD-40 دبلیو دی چهل

 اسپری و مایع WD40 :

اسپری و مایع WD40 روان کننده ای است که مانع از زنگ  قطعات آهنی و فولادی می شود. و همچنین زنگ را از قطعات آهنی و فولادی تمیز می نماید. محلول WD40 سه وظیفه تمیزکاری، روان کاری و محافظت(جلوگیری از زنگ قطعه) را به صورت همزمان انجام می دهد. این محصول رطوبت را نیز از قطعات فلزی دور می نماید.

مزیت اسپری و مایع WD40:

شوینده WD40 دارای مزیت های فراوانی می باشد. برتری این اسپری، ظرافت در مصرف آن می باشد. به نحوی که بدون کوچکترین آلودگی، می توان از آن استفاده نمود. مزیت دیگر آن حمل نقل آسان می باشد.

کاربرد اسپری و مایع WD40
  • جلوگیری از خوردگی
  • کاربرد در کشاورزی،

  • صنایع هوافضا،

  • Wd40در کارگاه ها و تعمیرگاه ها و مکانیکی ها،
  • اسپری Wd40در صنایع خودرو سازی،
روان کاری محافظت با اسپری WD40
اسپری WD40

 

معرفی اسپری و مایع WD40:

شوینده WD40 محلولی است که چربی را تمیز و روانکاری را به صورت همزمان انجام می دهد. با استفاده از این مایع می توان چربی شویی نیز انجام داد به صورتی که محیط های دارای چربی اضافه را تمیز می نماید.

اسپری دبلیو دی در صنایع هوا فضا، صنایع هوایی، صنایع نظامی، صنعت خودرو، تعمیر گاه های خودرو و تجهیزات کشاورزی کاربرد فراوانی دارد. باعث جلوگیری از زنگ بیل و قطعات تراکتور می شود و آنها را در برابر زنگ زدگی محافظت می نماید.

اسپری دبلیو دی چهل دارای کاربرد های متنوع نظیر روان کاری لولاها. روان کاری و محافظت از زنجیر دوچرخه و موتورسیکلت، روان کاری و محافظت از چرخدنده ها، روان کاری و محافظت از بلبرینگ ها. روان کاری کلید و قفل، روان کاری گیره و چوب پرده، کرکره، صدا گیری تخت خواب، ابزار نجاری. خیاطی، روان کاری درب کابینت می باشد .

مایع WD40 روان کننده ای که از زنگ قطعات جلوگیری می کند. مجموعه هایی که نیاز به روان کاری و روغن کاری دارند. باید در برابر زنگ محفوظ بمانند. این مایع از زنگ قطعات جلوگیری میکند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

ژل تمیزکننده جوشکاری استیلStainless steel weld cleaning

ژل استیل غیر اسیدی پاروکس با استفاده از نانوتکنولوژی تولید می شود. با استفاده از این ژل می توان سطح جوشکاری استیل را تمیز نمود به نحوی که در هنگام عملیات تمیزکاری سطح، می توان  ژل استیل را لمس نمود. این ژل به اپراتور آسیب نمی رساند. ژل استیل غیر اسیدی برای تمیز کردن علائم سوختگی و سیاهی جوشکاری استفاده می شود، این ژل  بدون بو می باشد، به نحوی که اپراتور می تواند در محیط بسته از آن استفاده نماید. این نوآوری باعث  استفاده از ژل استیل پاروکس می باشد.