آخرین خبرها

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی

پودر ماشین ظرفشویی صنعتی:

پودر ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف استفاده می شود. این محصول به نحوی تولید می شود که ظروف را درخشان می نماید .امروزه برای شستشوی ظروف از ماشین های ظرفشویی استفاده می شود. این ماشین ها در ابعاد مختلف و ظرفیت های مختلف، برای منازل و صنعت تولید می شوند. شوینده های مورد استفاده در این ماشین ها، شامل پودر، قرص  و مایع ظرفشویی می باشند.

مهمترین نکته در استفاده شوینده ها، حفظ سازگاری آنها با دستگاه می باشد. پودر با بهترین کیفیت تولید می شود، پودر ظرفشویی را می توان در هتل ها، مراکز دولتی، بیمارستان ها و رستوران ها استفاده نمود. مزیت شوینده های ظرفشویی بر این است که ظروف را به خوبی تميز نموده، و همچنین آنتی باکتریال نیز می باشند .

مایع و ژل، علاوه بر شستشوی ظروف استیل، ظروف روی و آلومینیم را نیز بدون سیاه نمودن و عدم ایجاد لک و سفیدی، تمیز نموده. و ظروف کریستال و شیشه ای را نیز به خوبی تمیز و شفاف می نماید. استفاده از ژل و مایع، از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه می باشد، پودر آنزیم دار.

پودر ماشین ظرفشویی.پودر و  مایع ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف استفاده می شود این پودر به نحوی تولید می شود که ظروف را درخشان می نماید .امروزه برای شستشوی ظروف از ماشین های ظرفشویی استفاده می کنند. این ماشین ها در ابعاد مختلف و ظرفیت های مختلف، برای منازل و صنعت تولید می شوند.
پودر ماشین ظرفشویی صنعتی

 

کاربرد پودر در رستوران، بیمارستان، غذاخوری های بزرگ

 این شوینده ها ظروف استیل، شیشه ای و چینی را به خوبی تمیز می نمایند. یکی از مزیت این شوینده ها در این است که ظروف را تمیز و همچنین براق می نمایند. این شوینده ها آنتی باکتریال بوده و از تجمع جرم در دستگاه و مسیر فاضلاب جلوگیری می نمایند.

 

مزایای استفاده از مایع و پودر:

  1. استفاده از آن مقرون به صرفه می باشد.
  2. با توجه به حجم ظروف و حجم چربی ها، می توانیم از مقدار مایع یا پودر کمتر و یا بیشتری استفاده نماییم.
  3. برتری ژل نسبت به پودر این است که در هنگام بار گذاری دور ریزی کمتری دارد.
  4. مایع سریعتر در آب حل می شود و نیاز به زمان ندارد.
  5. کاربرد در ماشین هایی بوش ، زانوسی، سامسونگ و

 

مشخصات پودر ماشین ظرفشویی

قیمت پودر و مایع

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع تمیز کننده ظروف لبنیات

 براق کننده و تمیزکننده ظروف استیل لبنیات: تمیزکننده ظروف لبنیات، به خوبی ظروف را تمیز،براق …