آخرین خبرها
تمیز کننده چربی ، شوینده چربی، تمیز کننده گریس ، تمیز کننده پارافین های چرب

مایع تمیزکردن چربی از الومینیم، استیل و مس

تمیزکننده چربی از مس، الومینیم و استیل

معمولا وقتی که فلزاتی نظیرآلومینیم ،مس و استیل در مجاورت مواد و مایع های چرب قرار می گیرند، چربی سطح آنها را احاطه می نماید بنابراین برای تمیز کردن این فلزات می توان از مایع تمیز کننده چربی مس و الومینیم  استفاده نمود. در زیر تمیزکردن چربی از این فلزات معرفی می گردد. تمیزکاری فلزات به این دلیل انجام می شود که سطح آنها تمیز و عاری از هر گونه جرم، رسوب و سیاهی شود و از طرفی لایه ای محافظ برای آنها ایجاد شود.

الف) مایع تمیزکردن چربی از الومینیم:

ب)مایع تمیزکردن چربی از مس: تمیز کاری مس به روش های مختلفی انجام می شود، برای تمیزکردن مس، برای تمیز کردن چربی از لوله های مس و الومینیم می توان از این چربی زدا استفاده نمود. این چربی زدا قادر است چربی ناشی از حین تولید قطعات مس و الومینیم در هنگام تراشکاری را تمیز نماید. این روغن ها می تواند ناشی از کاربرد آب صابون باشد. همچنین در هنگام پرس قطعات مس و قطعات الومینیم،روغن پرسکاری باعث چرب شدن آنها می شود بنابراین برای تمیز کردن آسان روغن پرسکاری، می توان از تمیز کننده چربی استفاده نمود. تمیز کننده روغن پرسکاری برای فلزاتی نظیر الومینیم، مس و استیل کاربرد دارد.

ج)تمیز کردن چربی از اهن، استیل و فولاد:

مشخصات مایع تمیز کننده مس و آلومینیم: مایع تمیزکننده چربی از الومینیم، تمیزکردن چربی و آب صابون از مس و استیل: مایع تمیز کننده چربی از مس، الومینیم و استیل به صورت شفاف و دارای پ هاش خنثی می باشد این مایع نه تنها باعث تمیزکردن چربی می شود بلکه سطح فلز را براق می نماید. مایع تمیز کننده چربی از مس و الومینیم به سطح فلز آسیب نمی رساند این مایع از خوردگی سطح مس و الومینیم جلوگیری می نماید.

مایع تمیزکننده چربی از مس. استیل و آلومینیم
مایع تمیزکننده چربی از مس. استیل و آلومینیم

کاربرد مایع تمیز کننده چربی از مس،الومینیم و استیل: چربی زدایی و تمیز کاری لوله مس، تمیزکاری و چربی زدایی از ورق استیل، تمیزکاری و چربی زدایی از ورق آلومینیم، تمیزکاری و چربی زدایی از استنلس استیل، تمیزکاری مخازن استیل. تمیزکردن چربی از آهن، تمیزکردن چربی از تانکر و تمیزکردن چربی از کشتی.

روشهای تمیز کردن چربی:

تمیزکردن چربی از الومینیم، مس و استیل به روش های مختلفی انجام می شود. در زیر این روش ها توضیح داده می شود.

1) تمیز کردن چربی از مس، الومینیم و استیل به روش دستی.

2) تمیز کردن چربی از مس، الومینیم و استیل به روش غوطه وری.

3) تمیز کردن چربی از مس الومینیم و استیل به روش اولتراسونیک.

4 اسپری

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

ژل تمیزکننده جوشکاری استیلStainless steel weld cleaning

ژل استیل غیر اسیدی پاروکس با استفاده از نانوتکنولوژی تولید می شود. با استفاده از این ژل می توان سطح جوشکاری استیل را تمیز نمود به نحوی که در هنگام عملیات تمیزکاری سطح، می توان  ژل استیل را لمس نمود. این ژل به اپراتور آسیب نمی رساند. ژل استیل غیر اسیدی برای تمیز کردن علائم سوختگی و سیاهی جوشکاری استفاده می شود، این ژل  بدون بو می باشد، به نحوی که اپراتور می تواند در محیط بسته از آن استفاده نماید. این نوآوری باعث  استفاده از ژل استیل پاروکس می باشد.