آخرین خبرها
تمیز کردن زنگ: از تمیز کننده های زنگ برای از بین بردن زنگ فلزات استفاده می شود. پوسته ها، زنگ زدایی، زنگ زدایی آسان، از بین بردن زنگ و ایجاد لایه محافظ، آبکاری آسان، جلوگیری از زنگ زدن، زنگبر ورق های فولادی، زنگ بر ورق های آهنی، زنگبر پروفیل، زنگبر لوله هااز بین بردن زنگ تیغه، از بین بردن زنگ قاب ،  از بین بردن زنگ نگهدارنده ، از بین بردن زنگ بست ها ،  از بین بردن زنگ رادیاتور، از بین بردن زنگ چفت ها، از بین بردن زنگ ورق ها ، از بین بردن زنگ ور ق آهنی ، از بین بردن زنگ پروفیل ، از بین بردن زنگ پیچ ها و مهره ها،از بین بردن زنگ قالب ها و سمبه ها،از بردن زنگ دستگیره و دسته، از بین بردن زنگ گلگیر، از بین بردن زنگ رادیاتور ، از بین بردن زنگ لوله، روش از بین بردن زنگ میخ،از بین بردن زنگ بدنه خودرو،روش از بین بردن زنگ از وسایل استوک، روش از بین بردن زنگ کپسول،  از بین بردن زنگ فیکسچر ها ، از بین بردن زنگ پایه ها ،روش از بین بردن زنگ از دیسک و صفحه،از بین بردن زنگ واشر ها و از بین بردن زنگ قطعاتی که سریع زنگ می زنند، روش از بین بردن زنگ قطعات و ابزار ها، روش از بین بردن زنگ ورق، روش از بین بردن زنگ لوله، جلوگیری از زنگزدگی،جلوگیری از زنگ زدنزنگ برداری آسان، زنگ برداری ارزان، زنگ برداری و ایجاد پوشش، زنگ برداری و ایجاد پوشش آسان، زنگ برداری و ایجاد پوشش برای فولاد، زنگ برداری و ایجاد پوشش برای آهن، زنگ برداری و ایجاد پوشش مخازن، زنگ برداری و پوشش، زنگ برداری و پوشش همزمان، زنگ برداری و ایجاد لایه محافظ، از بین بردن زنگ قاشق و چنگالمایع ایجاد زیر رنگ بر روی فلزات

تمیزکننده زنگ آهن و فلزات RP33

مایع تمیزکننده زنگ آهن و فولاد : 

زنگ آهن و فولاد ابتدای آسیب به آنها می باشد و به مرور زمان آسیب بیشتر می شود. بنابراین برای تمیزکردن زنگ می توان از مایع تمیزکننده زنگ استفاده نمود. مایع تمیزکننده زنگ سطوح آهن و استیل را تمیز و براق می نماید.

وقتی که شرایط نگهداری قطعات آهن و استیل مناسب نباشد، آنها زنگ می زنند و آسیب میبینند از طرفی نوع ترکیبات نیز در زنگ قطعات موثر می باشد.

برای تمیز کردن زنگ روش های مختلفی وجود دارد که در مقاله زیر به آن می پردازیم.

جلوگیری از زنگ  آهن و فولاد :

در مورد زنگ آهن و فولاد، همیشه دو نکته مورد توجه قرار میگیرد، اول  اینکه چگونه می توان زنگ آهن و فولاد را از بین برد و دوم اینکه چگونه میتوان از زنگ آنها جلوگیری نمود. معمولا بعضی از وسایل و تجهیزات بعد از مدتی دچار زنگ  می شوند. مایع تمیزکننده زنگRP33 به راحتی زنگ را از ورق، شمش، لوله و پیچ و مهره  جدا می نماید.

مایع تمیزکننده زنگ :

این مایع مواد اولیه موجود در انبار را محافظت می نماید، برای جلوگیری از آسیب مخازن و رادیاتور ها باید از زنگ زدن آنها جلو گیری نمود. سپس بعد از نشت یابی عملیات فسفاته انجام می شود. محافظت از زنگ و تمیز کردن آن به راحتی با مایع تمیزکننده زنگ  انجام می شود.

روش های تمیزکردن زنگ آهن، فولاد و استیل:

الف) تمیز کردن زنگ به روش غوطه وری:

برای از بین بردن زنگ، در ابتدا، قطعه را درون ظرفی قرار داده و بر روی آن مایع ازبین برنده زنگ اضافه و بعد از گذشت 5 دقیقه زنگ و رسوب از سطح قطعه تمیز خواهد شد. این محصول را می توان در منزل یا در کارگاه به راحتی استفاده نمود.

ب)تمیز کردن زنگ به روش التراسونیک:
ج)تمیز کردن زنگ به روش اسپری:

 

مایع تمیز کننده زنگ، مایع جلوگیری کننده از زنگ

کاربرد مایع تمیزکننده و جلوگیری کننده از زنگ:

در زیر کاربرد محصول زنگ زدا RP33 معرفی می گردد. کاربرد این مایع باعث می شود که روی سطوحی نظیر ورق ها یک لایه زیر رنگ ایجاد شود و باعث جذب رنگ به سطوح می شود. مایع از بین برنده  زنگ،  در دوره انبار داری به خوبی از سطوح قطعات حفاظت می نماید. مایع از بین برنده زنگ ،بر پایه آب بوده و از سطوح قطعات فولادی  به خوبی حفاظت می نماید.دستورالعمل مایع زنگبر اسان می باشد و به راحتی می توان زنگ را از سطوح تمیز نمود.

زنگ زدایی، زنگ زدایی آسان.

چگونه می توانم زنگ را از بین ببرم.
    تمیزکننده زنگ

 

مشخصات مایع تمیزکننده زنگ:

معمولا مایع های تمیزکننده زنگ، اسیدی و یا غیر اسیدی تولید می شوند. و با توجه به نوع کاربرد و شرایط موجود، از  تمیز کننده زنگ اسیدی و غیر اسیدی استفاده می شود.

مزیت مایع تمیز کننده زنگ:


  • تمیز کردن زنگ به راحتی انجام می شود. 
  • عدم آسیب به فلز
  • زیست تخریب پذیر

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

وکس کویتی، روغن ضد خوردگی برای زیر و درب های خودرو

پوشش برای جلوگیری از پوسیدگی بدنه و زیر خودروCavity Wax

اسپری خود ترمی: برای جلوگیری از زنگ زدن قسمت های دوبل و داخل درب ها و همچنین جلوگیری از خوردگی زیر خودرو از اسپری و مایع محافظت از زنگ زدگی استفاده می کنند ، بدون استفاده از اسپری محافظ قسمت های دوبل و درب خودرو، رطوبت باعث خوردگی و ازبین رفتن آن ها می شود. محافظ رکاب و زیر خودرو: محافظ رکاب و زیر خودرو از زنگ زدن قسمت های مختلف خودرو جلو گیری می کند این مایع ضد رطوبت می باشد. برای محافظت از قسمت های مختلف بدنه خودرو نظیر رکاب، صندوق عقب و رکاب دوبل از مایع محافظ رکاب استفاده می شود . مایع ها یا اسپری های مختلفی برای محافظت از خوردگی بدنه داخلی و قسمت های دوبل خودرو استفاده می شود این مایع ها از خوردگی و زنگ زدن بدنه داخلی خودرو جلو گیری می کند ، پوشش ضد خوردگی بدنه خودرو ، پوشش ضد خوردگی زیر خودرو، پوشش ضد خوردگی رکاب خودرو، پوشش ضد خوردگی کاپوت خودرو، محافظ رکاب و زیر کامیون،محافظ زیر خودرو آفرود، محافظ درب خودرو آفرود، محافظ زیر خودرو شاسی بلند، محافظ درب خودرو شاسی بلند، جلوگیری از زنگ زدن درب خودرو، جلوگیری از زنگ زدن زیر خودرو، جلوگیری از زنگ زدن قسمت دوبل پوشش ضد خوردگی بدنه خودرو