آخرین خبرها
تمیز کننده قالب: برای تمیز کردن قالب می توان از مایع تمیز کننده قالب MP-60 استفاده نماییم این مایع هرگونه آلودگی را از سطح قالب تمیز می کند.

مایع رسوب زدایی و زنگ زدایی

مایع رسوب زدا و زنگ زدا از لوله و مخزن:

 رسوب در لوله ها و مخزن ها یکی از مشکلاتی است که کارایی سیستم را کاهش می دهد. بنابراین برای تمیز کردن رسوب باید مطابق استاندارد رفتار نمود به نحوی که تمیز کردن رسوب از سیستم باعث خوردگی در سیستم نشود.

خوردگی نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که در صورت عدم توجه ، به شدت به سیستم آسیب می رساند، خوردگی در حوزه های نفتی، خوردگی در بویلر، خوردگی در لوله های انتقال گاز و نفت، خوردگی درخودرو سازی مورد توجه باید قرار گیرد.

تمیز کننده رسوب و زنگ از لوله و مخزن
مایع تمیز کننده رسوب و زنگ از لوله و مخزن

معمولا پس از مدتی سیستم های تاسیساتی دچار رسوب های ناشی از سختی آب می شوند به نحوی نشست رسوب در جداره تجهیزات، باعث کاهش راندمان و افزایش هزینه ها می گردد بنابراین می توان با کاربرد رسوب زدا ، این رسوب ها را از بین برد. با استفاده از مایع رسوب زدا می توان در کمترین زمان رسوب را از بین برد نحوه عملکرد مایع رسوب زدا به این صورت است که این مایع فقط رسوب را از بین می برد . برای از بین بردن رسوب در دیگ های بخار نیز می توان از مایع رسوب زدا استفاده نمود.

مایع رسوب زدایی از مخزن و دیگ بخار :

رسوبزدایی از لوله ها ، رسوبزدایی از برج خنک کننده، رسوب زدایی از دیگ بخار، رسوبزدایی از مخزن، بویلر، دیگ بخار،برج خنک کننده ، به وسیله دیسکلیر(Descale) ،رسوب گیری از دیگ های بخار باعث افزایش بازدهی آنها می شود ولی باید توجه داشت که از محلول هایی استفاده نماییم که به صورت کلی دارای مواد ضد خورنده باشد.
مایع های ضد رسوب این شرکت برای رسوبگیری از خنک کننده های مربوط به قالب های صنعتی، رسوبگیری از لوله ها و سیستم های خنک کننده می باشد.

رسوب زدایی در بویلر ، دیگ بخار و برج خنک کننده

رسوبزدا در سیستم های گرمایشی و سرمایشی، رسوب زدایی در تصفیه خانه، رسوب زدایی از لوله، رسوب زدایی از مخزن، رسوب زدایی از توربین بخار، رسوب زدایی در نیروگاه برق

مایع رسوب زدا و زنگ زدا از لوله و مخزن:  رسوب در لوله ها و مخزن ها یکی از مشکلاتی است که کارایی سیستم را کاهش می دهد و برای تمیز کردن رسوب باید مطابق استاندارد رفتار نمود به نحوی که تمیز کردن رسوب از سیستم باعث خوردگی در سیستم نشود.  خوردگی نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که در صورت عدم توجه ، به شدت به سیستم آسیب می رساند ، خوردگی در حوزه های نفتی ، خوردگی در بویلر، خوردگی در لوله های انتقال گاز و نفت، خوردگی در خودرو سازی مورد توجه باید قرار گیرد.
رسوب زدایی از چیلر، رسوب زدایی و چربی گیری از دیگ بخار، رسوب زدایی

از دیگر کاربرد رسوب زدا تمیز کردن و از بین بردن رسوب در سیستم های نیروگاه می باشد.

رسوب زدایی از دیگ بخار، رسوب زدایی از لوله های انتقال آب، رسوب زدایی در برج خنک کننده

کاربرد مایع رسوب زدا:1 – رسوب زدایی از سیستم خنک کننده های تزریق پلاستیک2- رسوب زدایی در بویلر3- کاربرد در برج خنک کننده

مزایای مایع رسوب زدا: مایع رسوب زدا باعث کاهش هزینه ها و افزایش راندمان می شود2- استفاده از مایع تمیز کننده رسوب، باعث از بین بردن رسوب وعدم آسیب به تاسیسات می گردد.

استفاده از ضد رسوب و ضد خوردگی در حوزه نفت: استفاده از بازدارنده خوردگی یکی از تجهیزات اصلی در پالایشگاه ها و چاه های استخراج نفت و گاز است، بنابراین باید از خوردگی و پوسیدگی خطوط انتقال نفت و گاز جلوگیری شود. بازدارنده های خوردگی در زمینه تصفیه فاضلاب نیز کارایی داشته و باعث حفظ و نگهداری تجهیزات می شود.
یکی از بزرگترین مشکلات صنایع مرتبط با نفت و گاز، خوردگی لوله ها و اتصالات است به نحوی که در نهایت منجر به پوسیدگی و آسیب در بخش های مختلف می شود. تعمیر و تعویض خطوط لوله و اتصالات می تواند بسیار پرهزینه و علاوه بر آن زمان بر باشد. مواد ضد خوردگی در محیط های پلایشگاهی نیز کاربرد دارد.
کاربرد اصلی مواد ضد خوردگی، جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی در خطوط انتقال پالایشگاه های نفت و گاز است. هزینه های مالی بالای مربوط به نگهداری خطوط لوله و خطرات پوسیدگی لوله از دلایل اصلی استفاده گسترده از این مواد می باشد.

مشخصات مایع رسوب زدا: مایع رسوب زدا دارای عملکرد خوب بوده و به سطح آسیب نمی رساند ، خاصیت این مایع ضد خوردگی می باشد. مایع رسوب زدایی و جرم گیری از مبدل حرارتی دیگ بخار و لوله ها :

مایع رسوبزدایی و رسوب گیری از لوله و مخزن، برج خنک کننده(Cooling Tower) تصفیه خانه و تمیز کننده رسوب از سیستم های گرمایشی و سرمایشی:

جرم گیری و رسوب زدایی از بویلر:

مایع تمیزکننده جرم از لوله ها، در صنعت نفت و پتروشیمی کار برد دارد. این مایع در صنعت هایی نظیر صنعت خودرو سازی ، صنایع نظامی و فولاد سازی کاربرد دارد. افزایش راندمان سیستم های حرارتی با جرم زدایی از لوله ها و دیگ های بخار، تمیز کننده دیسکلر به رسوب زدای دیسکلر نیز معروف می باشد. این مایع هرگونه رسوب را از درون لوله ها و مخزن تمیز می نماید، تمیز کننده رسوب در سیستم های آب و فاضلاب کاربرد فراوان دارد.در زیر کاربرد تمیز کنننده رسوب معرفی می گردد.

تمیز کردن رسوب از لوله ها، تمیز کننده رسوب از مخزن، تمیزکننده رسوب در نیروگاه، رسوب زدا در سیستم های گرمایشی سرمایشی، رسوبگیری از مخزن، رسوبگیری از لوله. رسوب زدایی از سیستم های گرمایشی، رسوب زدایی از تصفیه خانه ، تمیز کننده سیستم های فاضلاب، تمیز کردن رسوب از مخزن، مایع رسوب زدا مخصوص برج خنک کننده.

مایع مخصوص برج خنک کنندهCooling Towerتمیز کننده و رسوب گیر در تصفیه خانه، کلیه رسوب ها را تمیز می کند و همچنین باعث تمیزی مخزن و لوله ها نیز می شود. معمولا جرم ها به صورت رسوب درون لوله ها باعث مسدود شدن لوله ها می شود و این پدیده باعث کاهش راندمان دستگاه ها می شود. رسوب ها به دلایل مختلفی داخل بویلر، دیگ های بخار و لوله ها ایجاد می شوند این رسوبات باعث کاهش راندمان و آسیب به آنها میگردد، مواد شیمیایی این شرکت به خوبی رسوب را از درون لوله تمیز می نماید. فروش انواع رسوب زدا. مایع تمیز کننده انواع جرم و گچک، مایع تمیز کننده رسوب از سیستم های بخار ،مایع تمیز کننده و رسوب گیر برای تصفیه خانه، مایع تمیز کننده برای نیروگاه.

مایع مخصوص بویلر و کولینگ تاور:

مایع ضد رسوب مخصوص برج خنک کننده به فلزها آسیب نمی رساند و قابلیت ترکیب با آب را دارد.

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

چگونه می توانم زنگ را از بین ببرم.

مایع جلوگیری از زنگ NH40(مایع پوشش دهنده و ضد زنگAnti Rust)

محافظت از تیغه در برابر زنگ زدن، محافظت از  قاب در برابر زنگ زدن ،  محافظت ازنگهدارنده در برابر زنگ زدن ، محافظت از بست ها در برابر زنگ زدن ، محافظت از رادیاتور در برابر زنگ زدن، محافظت از  چفت ها در برابر زنگ زدن، محافظت از  ورق ها در برابر زنگ زدن، محافظت از ورق آهنی در برابر زنگ زدن، محافظت از پروفیل در برابر زنگ زدن ،محافظت از پیچ ها و مهره ها در برابر زنگ زدن، محافظت از قالب ها و سمبه ها در برابر زنگ زدن،محافظت از دستگیره و دسته در برابر زنگ زدن، محافظت از گلگیر در برابر زنگ زدن،محافظت از رادیاتور در برابر زنگ زدن ، محافظت از لوله در برابر زنگ زدن، محافظت از بدنه خودرو در برابر زنگ زدن، محافظت از فیکسچر ها در برابر زنگ زدن، محافظت از پایه ها در برابر زنگ زدن،محافظت از واشر ها در برابر زنگ زدن، محافظت از کپسول در برابر زنگ زدن و محافظت از  قطعاتی که سریع زنگ می زنند. مایع ضد زنگ، آب ضد زنگ، آب مقطر ضد زنگ، جلوگیری از زنگ زدن قطعه هنگام وایرکات