آخرین خبرها
تمیز کننده رینگ و لاستیک خودرو ،تمیز کننده موتور
تمیز کننده رینگ و لاستیک خودرو ،تمیز کننده موتور

مایع براق کننده رینگ، لاستیک و موتور خودرو

مایع شوینده برای تمیزکردن رینگ و لاستیک خودرو:

تمیزکننده رینگ و لاستیک خودرو، به خوبی سیاهی جرم و رسوب را از سطح رینگ و لاستیک جدامی نمایند. این محصولات با PHخنثی تولید می شوند. این مایع جرم و رسوبات را از سطح رینگ و لاستیک جدا می کند و آنها را براق می نماید. براق کننده رینگ و لاستیک می تواند همزمان رینگ و لاستیک را براق می نماید. تمیز کننده رینگ و لاستیک خودرو را می توان برای رینگ های فولادی خودرو و رینگ های الومینیمی خودرو استفاده نمود.
تمیزکننده رینگ و لاستیک خودرو با کیفیت می باشد و به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می گردد. با استفاده از این مایع، شستشوی رینگ و لاستیک در کمترین زمان و با مصرف آب کمتر انجام می شود. این مایع ، به صورت همزمان ، رینگ و لاستیک را  تمیزمینماید و  دیگر نیاز ی به خرید دو مایع برای تمیز کاری نیست.

مایع تمیزکننده رینگ و لاستیک خودرو
مایع تمیزکننده رینگ و لاستیک خودرو

 

به دلیل استفاده از نانو تکنولوژی گرد و خاک و آلودگی را به خود جذب نمی کند.

فروش براق کننده تایر به صورت عمده، براق کننده لاستیک خودرو

براق کردن رینگ، براق کردن لاستیک، تمیز کردن لاستیک، تمیز کردن رینگ

مایع تمیزکننده رینگ و لاستیک خودرو
مایع تمیزکننده رینگ و لاستیک خودرو

مایع تمیز کننده برای موتور و زیر کاپوت خودرو:

معمولا پس از مدتی زیر کاپوت  و موتور خودرو دچار جرم ، چربی و سیاهی می شود. بنابراین برای تمیز کردن این آلودگی ها باید از تمیز کننده موتور استفاده نمود.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مایع سرد کردن، خنک کردن و تمیزکردن قالب

معمولا در هنگام تولید قطعات ریخته گری و همچنین بارگذاری مجدد، سرد کردن قالب مستلزم گذشت زمان می باشد. بنابراین می توان از مایع سرد کردن قالب استفاده نمود. کاربرد این محلول، باعث افزایش سرعت و بهبود تولید می گردد. با کاربرد آن بر روی فالب، قالب سریع سرد می شود. سپس مجدد می توان در مدت زمان کمتری تزریق را انجام داد. اصولا به دلیل کاربرد نانو تکنولوژی در این محلول، این مایع بدون آسیب به قالب، به بهترین نحو قالب را تمیز و سرد می نماید. تنها با کاربرد اندکی از این مایع می توان قالب را تمیز و سرد نمود. مایع سرکننده قالب برای قالب های فولادی و قالب های آلومینیم کاربرد دارد.