آخرین خبرها

شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو تکنولوژی

مایع تمیز کننده نمای ساختمان
امروزه به دلیل آلودگی های ناشی از مواد هیدروکربنی نمای ساختمان ها به مرور زمان تیره می شود و جلای خود را از دست می دهد متخصصان شرکت مهندسی ناوک صنعت، با توجه به شناسایی نما های مختلف، توانسته اند برای هر کدام از نماها مایع مخصوص به خود را تولید نماید این مایع ها پس از کاربرد و شستشوی نمای ساختمان بهترین چشم انداز را به شما هدیه می نماید.

این نما ها شامل نمای سنگ، نمای کامپوزیت، نمای اجر و نمای سیمانی می باشد.

همچنین تمیز کردن نمای ساختمان های قدیمی و تاریخی باید طبق دستورالعمل مربوط به آن انجام شود عدم رعایت این موارد می تواند به نما آسیب برساند و باعث خوردگی در اجزائ ان شود. بنابراین متخصصان این شرکت ، با مطالعه بر روی ساختمان های قدیمی و تاریخی ،دستورالعمل نظافت و روش تمیز کردن نمای آن را ارائه می نمایند.
شوینده می تواند جرم و سیاهی را به خوبی از بین برده و نما ی ساختمان را تمیز نماید. نما های متفاوتی نظیر نمای سنگ، نمای آجر ، نمای آلومینیم و نمای بتن را می توان به راحتی با مایع تمیز کننده نمای ساختمان تمیز نمود. شوینده برای شستشوی نمای شیشه، شوینده برای تمیز کردن نمای کامپوزیت ، شوینده برای شستشوی نمای سنگ

مایع برای تمیز کردن نمای کامپوزیت:

برای تمیز کردن نمای کامپوزیت باید از شوینده ای استفاده نمود که بتواند به راحتی جرم ، چربی و آلودگی ها را از سطح آن تمیز نماید، شوینده نمای ساختمان را می توان به صورت دستی و یا با استفاده از واتر جت استفاده نمود.برای خرید شوینده نمای کامپوزیت و همچنین مشاوره با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مایع برای تمیز کردن نمای سنگ:

کاربرد شوینده نمای سنگ بسیار آسان می باشد ، شبیه به شوینده نمای کامپوزیت می توان شوینده نمای سنگ را به صورت دستی و یا با استفاده از واتر جت استفاده نمود.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

براق کننده استیل و فولاد

تمیزکننده فولاد، تمیزکننده انواع فولادهای ضدزنگ

پسیویشن فولاد چگونه انجام می شود. در اینجا روش پسیویشن فولاد توضیح داده می شود. تمیز کردن لوله های فولادی ضد زنگ تمیز کردن لوله های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق فولادی ضد زنگ، تمیز کردن فولاد در کارخانه تمیز کننده فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی روش تمیز کردن فولاد