آخرین خبرها

مایع تمیزکننده و شوینده نمای ساختمان SP300

مایع تمیزکننده نمای ساختمان:

شوینده نمای ساختمان SP300 به خوبی سیاهی و جرم را از نما پاک می نماید. این محصول را می توان در دستگاه واترجت نیز استفاده نمود. به دلیل کیفیت مطلوب این شوینده،نما را سریع تمز می نماید. هدیه ی این محصول نمایی پاک و زیبا می باشد. امروزه به دلیل آلودگی های ناشی از مواد هیدروکربنی نمای ساختمان ها به مرور زمان تیره می شود. و جلای خود را از دست می دهد.

این صنعت با توجه به شناسایی نما های مختلف، توانسته برای هر کدام از نماها مایع مخصوص به خود را تولید نماید. این مایع ها پس از کاربرد و شستشوی نمای ساختمان، بهترین چشم انداز را  هدیه می نمایند.
شوینده نمای ساختمان جرم و سیاهی را به خوبی از بین برده و نما ی آن را تمیز نماید. نماهای متفاوتی نظیر نمای سنگ، نمای آجر ، نمای آلومینیم و نمای بتن را می توان به راحتی با مایع تمیز کننده نمای ساختمان تمیز نمود.

یکی دیگر از کاربرد شوینده نمای ساختمان SP300، شستشوی دیواره های فلزی کارگاه ها و تعمیرگاهها می باشد. این شوینده سطح فلز را به خوبی تمیز میکند.

شوینده نمای ساختمان SP300 برای تمیز کردن دیوار، نرده و گاردریل به کار می رود. با استفاده از این محلول می توان جدول را تمیز نمود.

مایع تمیز کننده بتن در تونل ، مایع تمیز کننده جدول و گارد ریل. مایع تمیزکننده نمای ساختمان، تمیز کردن جدول ها، مایع تمیز کاری جدول ها
شوینده نمای ساختمان SP300

مزایای مایع تمیزکننده نمای ساختمان:

  1. شوینده نمای ساختمان برای تمیزکاری و شستشوی نمای سنگ، نمای آجر، نمای کامپوزیت  کاربرد دارد.
  2. این مایع به خوبی دوده و سیاهی را از سطح پاک می کند.
  3. مایع تمیزکننده نمای ساختمان به دلیل مرغوبیت، مصرف آب را کاهش می دهد.
  4. مایع تمیزکننده نمای ساختمان با استفاده از روش نانو تکنولوژی تولید می گردد.
  5. مایع تمیزکننده نمای ساختمان درخشندگی و تمیزی را به ارمغان می آورد.
  6. زیست تخریب پذیر

مایع تمیزکننده نمای ساختمان در گالن های 20 لیتری عرضه می گردد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

براق کننده استیل و فولاد

تمیزکننده فولاد، تمیزکننده انواع فولادهای ضدزنگ

پسیویشن فولاد چگونه انجام می شود. در اینجا روش پسیویشن فولاد توضیح داده می شود. تمیز کردن لوله های فولادی ضد زنگ تمیز کردن لوله های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق های فولادی ، استیل تمیز کردن ورق فولادی ضد زنگ، تمیز کردن فولاد در کارخانه تمیز کننده فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی تمیز کردن فولاد عملیات حرارتی روش تمیز کردن فولاد