آخرین خبرها
شامپو کارواش با استفاده از نانو تکنولوژی برای بدنه و موتورخودرو ساخته شده است .شامپو کارواش با PH بالانس، برای محافظت از رنگ خودرو تولید شده است. شامپو و ژل کارواش به به راحتی روغن و گریس را از سطوح جدا می نماید . با استفاده از شامپو کارواش با مصرف کمتری از آب، خودرو تمیز می شود. شامپو کارواش با بهترین مواد اولیه ساخته شده است . شامپو و ژل کارواش دارای مزایای زیر می باشد. ژل تمیزکردن خودرو، شامپو تمیز کردن خودرو

شامپو کارواش، ژل و شامپوهای نانو کارواش

شامپو کارواش:

با استفاده از نانو تکنولوژی می توان بهترین شامپو کارواش را برای بدنه و موتور خودرو تولید نمود. این شامپو ها با PH بالانس تولید می شوند این امر به محافظت رنگ خودرو کمک می نماید. شامپو و ژل کارواش به راحتی چربی، روغن و گریس را از سطوح جدا می نماید.

به دلیل استفاده از نانو تکنولوژی در این محلول، آب کمتری مصرف خواهد شد و درخشندگی خودرو افزایش می یابد.  همچنین این محصول از بدنه خودرو محافظت می نماید. این شامپوها با بهترین مواد اولیه تولید می شوند.

انواع شامپو کارواش:
  •  شامپو کارواش تونلی،
  • معمولی
  • مایع کارواش نانو .
شامپو کارواش. شامپو  کارواش نانو. ژل کارواش. مایع شستشوی موتور خودرو. مایع برای شستشوی بدنه خودرو. اسپری رینگ و لاستیک
شامپو کارواش

شامپو و ژل کارواش دارای مزایای زیر می باشد.

  1.  شامپو کارواش براق کننده خودرو
  2. کاهش لکه های ناشی از رسوبات آب
  3. قیمت مناسب نسبت به دیگر محصول ها (شامپو کارواش ارزان قیمت و کیفیت بالا)
  4. به دلیل ژل بودن، صرفه اقتصادی خوبی داشته و قابلیت بیشتری نسبت به دیگر محصول ها دارد.
  5. محافظت از بدنه خودرو

ژل کارواش :

برای شستشوی بدنه خودرو می توان از ژل کارواش استفاده نمود این ژل براقی و درخشندگی فوق العاده ای به خودرو می دهد. و از بدنه خودرو در برابر اشعهUV  محافظت می نماید. یکی دیگر از مزیت های ژل کارواش قابلیت تمیز کننده گی بیشتر نسبت به دیگر مایع ها می باشد. این ژل را می توان با آب بیشتری ترکیب نمود.

تفاوت ژل و شامپو کارواش:

  • به دلیل شویندگی و تمیز کنندگی بیشتر، ژل کارواش را می توان با آب بیشتری ترکیب نمود.
  • براقی و درخشندگی خوب
  • محافظت از بدنه خودرو در برابر اشعه مضر خورشید
  • زیست تخریب پذیر

تفاوت شامپو معمولی و شامپو کارواش نانو:

شامپو کارواش نانو محلولی است که برای حفاظت از بدنه خودرو در برابر اشعه مضر خورشید استفاده می شود. این محلول زیست تخریب پذیر می باشد. همچنین بعد از شستشوی بدنه خودرو، زمان خشک شدن آن را کاهش می دهد.

 

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

ژل تمیزکننده جوشکاری استیل(Stainless steel weld cleaning)

ژل استیل غیر اسیدی پاروکس با استفاده از نانوتکنولوژی تولید می شود. با استفاده از این ژل می توان سطح جوشکاری استیل را تمیز نمود به نحوی که در هنگام عملیات تمیزکاری سطح، می توان  ژل استیل را لمس نمود. این ژل به اپراتور آسیب نمی رساند. ژل استیل غیر اسیدی برای تمیز کردن علائم سوختگی و سیاهی جوشکاری استفاده می شود، این ژل  بدون بو می باشد، به نحوی که اپراتور می تواند در محیط بسته از آن استفاده نماید. این نوآوری باعث  استفاده از ژل استیل پاروکس می باشد.