آخرین خبرها

تمیزکننده چربی و روغن صنعتی (چربی شویی صنعتی)

پلی کلینر: از بین بردن چربی صنعتی، شستن چربی های آشپزخانه ، از بین بردن روغن، تمیز کردن چربی و روغن

مایع تمیزکننده چربی :

شوینده چربی صنعتی برای تمیزکردن انواع چربی و روغن ها استفاده می شود. این تمیزکننده ها می توانند معمولی و یا صنعتی باشند. مفهموم تمیز کننده چربی صنعتی این است که یک مایع تمیزکننده بتواند به راحتی چربی های سخت را تمیز نماید. مایع تمیزکننده چربی صنعتی می تواند هرگونه آلودگی سبک و سنگین را از سطوح تمیز نماید. معمولا تمیز کردن چربی و روغن در محیط هایی نظیر آشپزخانه، آشپزخانه صنعتی، لوله ها، کارگاهها و کارخانه به راحتی نمی باشد ، لذا باید از شوینده ای موثر استفاده نمود.

وجود چربی های سنگین در لوله ها ی استیل و الومینیم می تواند باعث آسیب شود. بنابراین تمیزکردن این لوله ها باید با مایع بسیار قوی انجام شود. بنابراین برای جلوگیری از آسیب در خطوط لوله ها، می توان از این شوینده استفاده نمود. این شوینده، چربی های سنگین را به خوبی از  قطعات تمیز می نماید.

از شوینده قوی چربی  برای شستشوی و تمیز کردن فیلتر هود، فیلتر گازوییل استفاده می شود. همچنین از آن می توان در صنایع فولاد سازی برای تمیزکردن ورق های فولادی استفاده نمود.

انواع مایع تمیز کننده چربی صنعتی:

پس از مدتی که چربی صنعتی بر روی سطحی باقی می ماند در اثر فعل و انفعالات شیمیایی این ترکیب ها سفت می شوند. و تمیزکردن آنها سخت می شود. بنابراین برای تمیز کردن آنها باید از محلول چربی زدایی قوی استفاده نمود. تمیز کننده های چربی را می توان برای تمیز کردن فلزات، تمیزکردن نمای ساختمان و بتن، تمیز کردن ماشین آلات و خودرو به کاربرد.

انواع کاربرد چربی زدا صنعتی:

شوینده چربی صنعتی DL5 محلولی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. این محصول در صنایع غذایی برای تمیز کردن چربی از ظروف و دستگاهها استفاده می شود و آنها را تمیز می نماید. در صنعت نفت و پتروشیمی نیز می توان از این تمیزکننده صنعتی استفاده نمود. چربی زدا  را می توان در صنایع استیل و فولاد برای تمیز کردن انواع چربی های سنگین از لوله و ورق به کاربرد.

 

 

پلی کلینر، پلیکلینر.از بین بردن چربی صنعتی، شستن چربی های آشپزخانه ، از بین بردن روغن، تمیز کردن چربی و روغن
DL5 محلولی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. این محصول در صنایع غذایی برای تمیز کردن چربی از ظروف و دستگاهها استفاده می شود و آنها را تمیز می نماید. در صنعت نفت و پتروشیمی نیز می توان از این تمیزکننده صنعتی استفاده نمود. چربی زدا  را می توان در صنایع استیل و فولاد برای تمیز کردن انواع چربی های سنگین از لوله و ورق به کاربرد.
مایع تمیزکننده روغن صنعتی

شوینده چربی صنعتی DL5 یک محصول عالی برای تمیزکردن جرم در منزل می باشد. این محصول یک چربی زدای قوی برای تمیز کردن جرم و سیاهی از گاز نیز می باشد.

کاربرد تمیزکننده چربی صنعتیDL5:

 از شوینده صنعتی،برای تمیزکردن چربی از تسمه، مخزن، لاستیک، ماشین، دیوار،تمیزکردن سطح و قطعات صنعتی، شیشه ، تجهیزات، فلزات، بتن، پارچه، گونی، ماشین های راه سازی،سینک استیل استفاده می شود. در متن زیر کاربرد های تمیز کننده DL5 معرفی می گردد.

    1. تمیزکننده چربی از تانکر تریلی و کامیون
    2. مایع تمیزکننده برای قطعات فورج، قطعات پرس و چرخ دنده

    3. تمیزکننده چربی برای شیرآلات.

    4. شوینده چربی صنعتی  DL5 در صنایع خودرو و کامیون.

    5. استفاده شوینده چربی صنعتی در صنایع برش.

    6. مایع برای تمیزکردن ماشین های راه سازی.

    7. تمیز کننده در پتروشیمی و صنعت نفت.

    8.  در صنعت فولاد سازی.

    9. مایع برای تمیزکردن فلزات.

    10. شستشوی چربی در صنایع غذایی و رستوران

 

  • تمیزکننده چربی از تانکر تریلی و کامیون :

از شوینده چربی صنعتی، برای تمیز کردن تانک تریلی استفاده می شود. این مایع با مصرف کمترین آب، تانکر را تمیز می نماید. این مایع ها در تمیز کردن تونل ها و جاده ها، در کارخانه و  رد لاستیک در کف پارکینگ استفاده فراوانی دارند. یکی دیگر از مصرف آن، استفاده در صنعت نفت می باشد.

معمولا برای تمیزکردن کرم ها و پارافین ها از مخازن و همزن ها، از تمیزکننده DL5 استفاده می شود. شوینده های صنعتی به خوبی مواد نفتی و مواد پارافینی را از مخزن و ظروف بزرگ تمیز می نمایند.

 
  • مایع تمیزکننده برای قطعات فورج، قطعات پرس و چرخ دنده

در هنگام تولید قطعات به روش پرس، تولید چرخدنده، فورج قطعات، نیاز است که روغن از سطح قطعات پاک سازی شود. با استفاده از این محلول می تون این قطعات را تمیز نمود.

از چربی زدا صنعتی برای تمیز کردن فلزاتی نظیر الومینیم و استیل استفاده می شود.

  • تمیزکننده چربیDL5 برای شیرآلات:

با استفاده از این مایع تمیزکردن شیر فلکه. لوله فولادی و استیل را می توان تمیز نمود.

  •  تمیزکننده DL5 در صنایع خودرو و کامیون

برای تمیز کردن قطعات خودرو، سیلندر و سرسیلندر از مایع DL5 استفاده می شود. این مایع هرگونه جرم را از سطوح تمیز می نماید. این مایع برای تمیزکردن قطعات، سیلندر و سرسیلندر تراکنور و کامیون استفاده می شود.

  • استفاده در صنعتی در صنایع برش:

تمیز کننده روغن در صنایع برش، استیل، آهن آلات، مس و الومینیم استفاده می شود

  • مایع برای تمیزکردن ماشین های راه سازی:

مایع تمیزکننده روغن، برای تمیزکردن ماشین های لودر. گریدر، ماشین های معدن و تجهیزات معدن، سیاهی از دستگاههای فرز و تراشکاری و تمیزکردن روغن از سیلندر و سرسیلندر استفاده می شود.

  • تمیز کننده و شوینده چربی صنعتی در پتروشیمی و صنعت نفت:

مایع تمیز کننده DL5 در  صنعت نفت و پتروشیمی کاربرد دارد. این محلول چربی های صنعتی را به خوبی از بین می برد.

  • استفاده از شوینده چربی صنعتی در صنایع فولاد سازی:

تمیز کننده DL5،  ورق فولادی، استیل و مخزن را به راحتی تمیز می نماید.

  • مایع برای تمیزکردن فلزات:

برای تمیزکردن فلزات استیل آلومینیم و مس می توان از این محلول استفاده نمود. این مایع ، ورق لوله و پروفیل را تمیز می نماید.

  • شستشوی چربی در صنایع غذایی و رستوران
  • برای تمیزکردن بازمانده های چربی های گوشت و مرغ، تمیز کردن چربی های مواد غذایی می توان از این مایع استفاده نمود، مایع تمیز کننده چربی بسیار کار آمد و موثر می باشد. مایع تمیز کننده DL5 در حذف بو و باکتری ها کمک فراوانی ایجاد می نماید.

مشخصات تمیزکننده چربی و روغن:

مایع تمیزکنندهDL5 دارای مشخصات زیر می باشد.

    • زیست تخریب پذیر
    • تمیزکننده فلزات
    • تمیز کننده سطوح
    • غیر قابل اشتعال
    • قطعات استیل ورق، لوله

 

روش ساخت چربی زدای قوی:

تمیزکننده چربی صنعتی قوی، بر خلاف تمیزکننده های خانگی بسیار قوی و کارآمد می باشند و هرگونه آلودگی و جرم را از سطح تمیز می نمایند.

مزایای تمیزکننده چربی صنعتی:

  • کاربرد به صورت چند منظوره عدم آسیب به سطح
  • کاربرد آسان
  • تمیز کردن سریع سطوح

نحوه استفاده از شوینده چربی صنعتی DL5:

برای تمیزکردن چربی از قطعات و سطوح : ابتدا سطوح آنها را با مایعDL5 شستشو می دهیم، سپس سطح آنها را آبکشی می نماییم. از این مایع می توان به روش های زیر استفاده نمود.

  •   روش اسپری
  •  غوطه وری
  •  اولتراسونیک
  •  دستگاه ویبره و شامپو  ویبره

مشخصات بهترین چربی زدا:

یک تمیز کننده موثر و کارآمد باید سریع آلودگی ها و جرم ها را تمیز نماید. به راحتی بتوان از آن استفاده نمود. چند منظوره و  زیست تخریب پذیر باشد. بو های نامطبوع را از بین ببرد و ضد باکتری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *